Parijs

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Plaats reactie
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Parijs

Bericht door stegeman »

We zijn begonnen met weer keihard sparen voor een mooie reis naar Canada of US. Dwz 2020 low budget vakantie maar we kunnen wel in juni. Dat scheelt veel. Nu hadden we bedacht een stacaravan voor 1 week in Zuid Frankrijk in Argeles Sur Mer. (Keer eerder geweest en willen wel eens terug) en daarna 4 nachten in een stacaravan(??????) of elk geval goedkoop in de omgeving van Parijs. Iemand ervaring toevallig?? Tips mooie camping of verblijf welke goedkoop is welkom. Nu zie ik dat veel gericht is op Disney. Gaan we niet heen. Alleen Parijs en misschien Paleis Versailles. Voorwaarde is dat we op de trein /metro kunnen stappen vanaf de camping en dus niet hoeven te rijden.
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1511
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Parijs

Bericht door butterfly »

Wij zijn een keer naar camping Campix geweest. Mooie camping, maar je moet wel eerst met de auto om de metro naar Parijs te kunnen pakken.
Wij hebben een goedkope kamer gehad van premiere classe. Zo'n heel basic hotelletje, maar wel met douche en toilet op de kamer en naast een supermarkt en metrolijn (RER C) https://www.premiereclasse.com/nl/hotel ... arbanniers
We hebben ook een goedkoop hotel gehad is st Denis, maar ik weet niet zeker meer welk hotel het was. Beide hotels had ik uitgezocht op goedkoop, goede parkeergelegenheid, nabij metro en goed aan te rijden met de auto.
Edit: het was Ibis st Denis stade ouest. Ik zie dat de prijzen nu wat hoger zijn, wij hadden het via een speciale deal ( volgens mij hotwire)
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Parijs

Bericht door ClaireVHaut »

Le Chene Gris , is van vacan soleil . Trein stopt vlakbij.. je zit snel in parijs
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Parijs

Bericht door stegeman »

Het is maisson laffite geworden met een rer station aan de overkant. Zwembadje er bij en verder slapen we er alleen maar. Zijn toch in Parijs en Versailles die dagen. We hebben er zin in! Niet zoals de Amerika reizen maar misschien is dat wel geheel onterecht! Parijs is vast erg mooi. (Wel gezien maar toen was ik 11 ofzo). Vooraf weekje Argelès sur met en dan 4dg Parijs. En als ik kijk wat het kost!!! Zelfde als slechts 2 nachten Yosemite Valley lodge :wink: . Maar dat is ook de bedoeling. Low budget zodat we in 2021 weer kunnen gaan. Althans dat hopen we nog steeds ondanks de evt verhuizing.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer