Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Twee nachten aan Nederlandse kust begin september
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Twee nachten aan Nederlandse kust begin september
Wij zijn voor ons bezoek naar Nederland in september op zoek naar twee overnachtingen ergens aan, of niet te ver van, de Nederlands kust, bijvoorbeeld Zandvoort of Noordwijk of ergens iets verder landinwaarts. We zijn met z'n vieren: ik, mijn vrouw en onze vier jaar oude tweelingdochters. Het hoeft helemaal niet luxueus of zo te zijn, maar wel schoon en bij voorkeur iets met een eigen keukentje. Heeft iemand nog tips voor iets betaalbaars? Het gaat om 2 t/m 4 september (dus twee nachten).
Hartelijk dank!
Hartelijk dank!
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Re: Twee nachten aan Nederlandse kust begin september
Wellicht zit hier iets tussen? Wij gebruiken altijd deze site voor onze weekendjes weg met kinderen (zitten naast de bekende Centerparcs en Landal ook alle andere parkketens tussen): http://www.bungalows.nl/nl/bungalow-str ... pe%5B%5D=1
Je huurt dan wel een midweek (vanaf maandag), maar dat is goedkoper dan 'losse' dagen huren als het om een bungalow met eigen keuken gaat. En een bungalowpark is wel zo leuk met twee kleuters, omdat je dan speeltuinen, een supermarktje en (meestal) een kindvriendelijk zwembad bij de hand hebt.
Je huurt dan wel een midweek (vanaf maandag), maar dat is goedkoper dan 'losse' dagen huren als het om een bungalow met eigen keuken gaat. En een bungalowpark is wel zo leuk met twee kleuters, omdat je dan speeltuinen, een supermarktje en (meestal) een kindvriendelijk zwembad bij de hand hebt.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Aanvulling: bekijk naast de recensies op de website ook even Zoover.nl om je definitieve keuze te bepalen. Dat is voor dit soort parken een uitgebreidere/betere bron dan booking.com of tripadvisor.com, die meer internationaal en hotelgeoriënteerd zijn.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik ben zelf erg gecharmeerd van Burgh-Haamstede in het noorden van de provincie Zeeland. Klein, gemoedelijk dorp, prachtige stranden en heerlijk fietsen in de omgeving. Er zijn daar ook een aantal kleine aanbieders, los van de Landall Parken en the likes.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank voor jullie reacties. Ik zal 'ns rondneuzen op bungalow.nl. Bij voorkeur zitten we niet te ver van Schiphol, aangezien we er meteen na aankomst naar toe willen om een beetje te acclamatiseren alvorens naar Brabant af te zakken. We hoeven ook niet per se direct aan de kust te zitten; wat verder landinwaarts is prima. Ik had al gekeken op vrbo.com en homeaway.com, maar ik vind de prijzen daar echt schrikbarend hoog. Als je alles bij elkaar optelt, kom ik bij veel appartementen/huisjes voor twee nachten begin september al gauw op 350 tot 375 euro uit. Dat vind ik erg duur. Maar misschien zijn dat gewoon de geldende prijzen. Ik zoek verder...
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Noordwijk heeft heel veel bungalow parken. Sommige zelfs in de duinen en vlak bij het strand. Daar moet toch wel wat te vinden zijn? Ik wil wel even zoeken voor je?
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ga ook kijken op de bungalowparken, al zitten we liever niet in een park of zo, maar in een individueel appartement of huisje.
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Je kunt ook kijken ophttp://bedandbreakfast.nl Daar staan ook apartementen tussen. Ook in Noordwijk. Je zou ook kunnen zoeken in Noordwijkerhout, Katwijk, Lisse en Voorhout. Dan zit je nog steeds dicht bij de kust, en dichtbij Schiphol.
Een appartementje voor 6 p. kun je vinden op: Egmondaanzeemeermin.nl Het is een appartementje met 3 slaapkamerstjes. Eentje met een stapelbed.Een keukentje met alles erop en eraan in Egmond aan Zee wat niet echt duur is. Je zit vlakbij het strand, je kunt vanuit het raam de zee in de verte zie.n Egmond is een relaxed en gezellig stadje/dorpje met leuke winkeltjes. Met de meiden zou je evt. nog naar Sprookjeswereld bij Enkhuizen kunnen gaan. Het is een sprookjesland geschikt voor kinderen tot 8 jr, Kijk even naar de site. Het is ongeveer een uurtje van Egmond aan Zee met de auto. Als je in een appartementje zit moet je wel direct aan de bak met boodschappen e.d. Het appartement is volledig ingericht maar de pindakaas, het brood en de rest e.d zal je toch echt zelf moeten kopen.Eris een supermarkt vlakbij Je hebt uiteraard wel de mogelijkheid om bij de bakker te ontbijten.
Homeaway en VRBO zijn heel 'klein' in Nederland. Voor wat je zoekt zou ik toch niet op bungalows.nl kijken, maar op Airbnb. Behalve in Amsterdam, doen ze er nergens in NL lastig over. Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee, zowel in Nederland als in de EU en de VS.
Hier: tien kindvriendelijke huizen voor 4+ personen met wifi, op hooguit 20 minuten rijden vanaf Schiphol, voor maximaal 89 euro per nacht: klik
PS Ik weet niet hoe lang je 'weg' bent, maar een (Nederlands) vakantiepark is echt prettig met kleuters. En je bent net buiten het hoogseizoen, wat betekent dat je wél alle voorzieningen hebt (kinderboerderij, zwembad, restaurantje, supermarkt, indoor speeltuin) en een bergje ouders die profiteren van de nog net niet geldende leerplicht, maar niet die extreme drukte. Ik zou er na een lange vlucht veel liever zitten dan ergens in een appartementje in een provincieplaats waar alle mogelijke speelkameraadjes naar school zijn en de ouders naar kantoor.
Hier: tien kindvriendelijke huizen voor 4+ personen met wifi, op hooguit 20 minuten rijden vanaf Schiphol, voor maximaal 89 euro per nacht: klik
PS Ik weet niet hoe lang je 'weg' bent, maar een (Nederlands) vakantiepark is echt prettig met kleuters. En je bent net buiten het hoogseizoen, wat betekent dat je wél alle voorzieningen hebt (kinderboerderij, zwembad, restaurantje, supermarkt, indoor speeltuin) en een bergje ouders die profiteren van de nog net niet geldende leerplicht, maar niet die extreme drukte. Ik zou er na een lange vlucht veel liever zitten dan ergens in een appartementje in een provincieplaats waar alle mogelijke speelkameraadjes naar school zijn en de ouders naar kantoor.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zag er erg interessant uit, maar helaas doen zij begin september alleen maar weekend of midweek, geen individuele nachten.Jody schreef:Een appartementje voor 6 p. kun je vinden op: Egmondaanzeemeermin.nl
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
@bello, goeie tip, zet, dat airbnb.com. Ik zie er allerlei interessante en betaalbare opties. Daar zullen we zeker iets vinden. Dank!
We gebruiken die paar dagen na aankomst op Schiphol alleen maar om te acclamatiseren alvorens naar Brabant af te zakken voor familie- en vriendenbezoek. Wij zijn juist specifiek op zoek naar iets rustigs en niet naar een vakantiepark of zoiets.
Nogmaals dank voor de tip!
We gebruiken die paar dagen na aankomst op Schiphol alleen maar om te acclamatiseren alvorens naar Brabant af te zakken voor familie- en vriendenbezoek. Wij zijn juist specifiek op zoek naar iets rustigs en niet naar een vakantiepark of zoiets.
Nogmaals dank voor de tip!
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
Ik ben benieuwd waar jullie terecht komen! Wel verstandig om eerst even 'niks' te hoeven voordat opa's, oma's en buurvrouwen zich op de kinderen storten 

- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
We hebben via AirBNB een leuk en betaalbaar appartement gevonden in Zandvoort. We verblijven daar de eerste twee nachten.
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties