Roadtrip langs de westkust afgelast.. en nu?

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Plaats reactie
ThomK1996
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2021, 14:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Roadtrip langs de westkust afgelast.. en nu?

Bericht door ThomK1996 »

Hoi hoi,

Na een geannuleerde roadtrip met de camper langs de westkust (LA - Arches national park - San francisco), en een jaar lang thuisblijven snak ik ondertussen wel weer naar een vakantie... maar vanwege de huidige situatie ben ik wel nog aan het twijfelen of ik nu al iets kan boeken binnen europa (of net daarbuiten) voor juni/juli.

De ideeen die ik nu heb staan zijn Kaapverdie, of iets dichter bij op Azoren vakantie - beiden relatief dichtbij en volgens mij ook redelijk open qua restricties.

Hoe voelt dit voor jullie? worden er alweer vakanties geboekt of is iedereen aan het afwachten tot er meer gevaccineerd is? Biden geeft aan mid april 90% van de amerikanen gevaccineerd te kunnen krijgen - verwachten jullie dat het na de zomer toch mogelijk is om de camper in te stappen?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Roadtrip langs de westkust afgelast.. en nu?

Bericht door mtl »

Daar valt echt niks zinnigs over te zeggen. Zeker niet op basis van aannames en geruchten.
GJ
Amerika-expert
Berichten: 1588
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Roadtrip langs de westkust afgelast.. en nu?

Bericht door GJ »

Je zou een roadtrip langs de westkust van Europa kunnen doen. :wink:

Wij zijn twee jaar geleden van Porto naar de Algarve gereden met een huurauto en dat was een erg fijne reis. Heel divers. Porto tijdens Sao Joao (maar dat zit er dit jaar natuurlijk niet in) was een belevenis op zich; de Dourovallei was prachtig, nationaal park Serra da Estrella eveneens, Monsaraz was fijn voor een bezoekje, Evora een heel fijne stad. We hebben gewandeld door de duinen bij Almograve, het zuidwestelijke puntje van Europa bezocht en daarna hebben we een paar dagen genoten van een heerlijk strand op een eilandje vlak voor Tavira. Tijdens het dagelijkse boottochtje daarheen (€ 2, 10 minuten) zagen we steeds flamingo's.

Echt een enorme aanrader!

Maar ja, corona hè... niemand weet hoe de situatie er tegen juni/juli uitziet. Zelf zijn we wel toe aan een strandvakantie, maar vliegen willen we nog niet. We hopen dus naar Spanje, Italië of Frankrijk te kunnen met de auto.
Gebruikersavatar
Disney-Golf
Amerikakenner
Berichten: 1073
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:31
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 Mainstreet Disneyworld,FL 32830

Re: Roadtrip langs de westkust afgelast.. en nu?

Bericht door Disney-Golf »

ThomK1996 schreef:
30 mar 2021, 14:42
Biden geeft aan mid april 90% van de amerikanen gevaccineerd te kunnen krijgen
Je moet lezen wat er staat en niet wat je graag zou willen lezen... :mrgreen:
Mid april zal 90% van de Amerikanen toegang tot het vaccin kunnen krijgen.
Er staat niet dat ze dan allemaal gevaccineerd zullen zijn, klein verschil... :wink:
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roadtrip langs de westkust afgelast.. en nu?

Bericht door Galapogos »

Is het niet mogelijk je reis wat op te schuiven? Hoe later je op reis gaat, hoe meer er mogelijk zal zijn lijkt me. Het is volgens mij echt koffiedik kijken wat er in juni/juli wel of niet mogelijk is. Europa is wat dat betreft niet meer of minder zeker dan de Verenigde Staten. Restricties verschillen van land tot land, en kunnen van het ene op het andere moment veranderen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer