Nieuwe leden en introducties

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Nieuwe leden en introducties

Bericht door Mrvanilla »

Dat van meerdere topics openen kan soms vervelend zijn, maar voor de mods is het niet altijd te doen deze dan samen te voegen. Dat heeft er mee te maken dat als je twee topics samenvoegt deze nog steeds op moment van (het bericht) plaatsen worden gesorteerd. Als een topic dus al even aan de gang is en in het andere topic ook berichten over en weer gaan is het dan vervolgens niet meer overzichtelijk wie nu precies op wie reageert en lopen discussies door elkaar heen. Vandaar dat er per geval wordt gekeken of samenvoegen handig is of niet. Daarnaast is het ook zo dat als alle topics over een bepaald onderwerp worden samengevoegd in een topic, nieuwe leden ook ontmoedigd dat hele topic door te lezen (zeker als het om bv 39 pagina's tekst gaat).

Ik herken @harryh's frustratie wel, maar het is goed te beseffen dat niet iedereen al jarenlang op een forum komt, de weg kent, of alles snapt. Vandaar dat ik ook niet altijd snap waarom andere (langere) leden dan meteen zo fel van leer trekken; er kan ook geprobeerd worden leden gewoon te helpen, of niet te reageren zoals hierboven al eens aangehaald wordt.

Maar melden mag natuurlijk altijd, we kijken er ook (bijna) altijd naar!
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Nieuwe leden en introducties

Bericht door Coyote »

Mrvanilla schreef:
06 feb 2022, 09:26
Dat heeft er mee te maken dat als je twee topics samenvoegt deze nog steeds op moment van (het bericht) plaatsen worden gesorteerd. Als een topic dus al even aan de gang is en in het andere topic ook berichten over en weer gaan is het dan vervolgens niet meer overzichtelijk wie nu precies op wie reageert en lopen discussies door elkaar heen. Vandaar dat er per geval wordt gekeken of samenvoegen handig is of niet.
Mijn voorkeur zou zijn om wel de topics samen te voegen, ondanks dat berichten dan voor later geplaatste berichten geplaatst worden. Als je een bestaand topic opent nadat je ingelogd bent en jullie hebben inmiddels een ander topic toegevoegd, zie ik gewoon netjes alle berichten als 'ongelezen'. Er lopen wel meerdere discussies in een topic dus dat zou voor mij niet een argument zijn het niet te doen.

Maar goed, dat is mijn mening. Liever alles in één topic dan 10 topics die allemaal over hetzelfde gaan... :wink:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe leden en introducties

Bericht door Harry »

Terpies schreef:
05 feb 2022, 23:43
@bedeve harry leest ook mee hè? Ssstttt…
Dit schreef dhr. Terpies in een ander topic, wat tracht u hiermee nu te bereiken?, in mijn ogen alleen maar onrust veroorzaken.
Ik geef hierboven nog wel aan dat het mij helemaal niets uitmaakt wat er in dat topic gebeurd, ik heb hier slechts aan willen geven dat de mensen veranderen en het forum daarbij ook, niets meer en niets minder.
Dat u het dan nodig vind om mij een steek onder water te geven is mijn inziens gewoon laag.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer