Oude berichten aanpassen

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Amathanio
Amerika-ontdekker
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 mei 2015, 20:52
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Zwevezele
Contacteer:

Oude berichten aanpassen

Bericht door Amathanio »

Is er een mogelijkheid oudere berichten aan te passen? De edit-knop verdwijnt na een tijdje.
De reden dat ik dit vraag is omdat de hostingsite waar ik foto's uploade zijn url's heeft veranderd. Wat vroeger postimg was, is nu postimage geworden. M'n foto's staan wel gewoon nog online maar alle afbeeldingen die ik op het forum gepost heb zijn dus niet te zien. Door postimg in de url te veranderen in postimage zouden ze weer gewoon zichtbaar zijn.
2011 Las Vegas Monster Jam World Finals
2012 Las Vegas Monster Jam World Finals
2014 Las Vegas - Los Angeles Themeparks
2016 Orlando/Miami Themeparks
2017 Miami/Orlando UMF - Themeparks
2019 Las Vegas/Los Angeles Monster Jam All Stars - Themeparks
2023 Orlando Themeparks
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Oude berichten aanpassen

Bericht door Mrvanilla »

Je kunt inderdaad geen berichten verwijderen/aan te passen. De reden hiervoor is dat als mensen dat gaan doen, hele discussies niet meer leesbaar kunnen zijn, met name als er al reacties op dat bericht zijn.

Je kunt een bericht wel een bepaalde tijd editen (ik geloof 24 uur). Mocht je een bericht alsnog verwijderd/aangepast willen hebben kun je dat aan een mod vragen.
Groetjes,
Daniel
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

Re: Oude berichten aanpassen

Bericht door Queste »

Wat je kan doen is je eigen berichten rapporteren en in de tekst de vraag voor de aanpassing doen. Ligt er waarschijnlijk aan hoeveel werk het aanpassen is.
Het is een veelvoorkomend probleem op fora dat links naar foto's na verloop van tijd niet meer werken, erg jammer voor de leesbaarheid.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Oude berichten aanpassen

Bericht door Stan.Gobien »

Dat probleem kan makkelijk vermeden worden door gebruik te maken van de bijlage functie i.p.v. externe tijdelijke foto hosting.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer