topic reisverslagen

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

topic reisverslagen

Bericht door pyca » 16 sep 2006, 11:29

Hallo moderators:

Is het misschien een idee om een apart topic reisverslagen te maken?

Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob » 16 sep 2006, 11:43

Kijk eens op de homepage van allesamerika
http://www.allesamerika.com/reisverhalen-amerika.html
Daar vindt je wel voor een paar avonden leesvoer :wink:
Rob

pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca » 16 sep 2006, 12:39

Oke!

Heb het forum als favoriet ingesteld, kijk dus eigenlijk praktisch niet op de allesamerika homepage :oops:

pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca » 16 sep 2006, 14:11

Toch nog ff een opmerking n.a.v. mijn eerdere post. Heb gekeken naar de reisverslagen op de homepage. Nog niet alles kunnen lezen hoor, ga ik zeker doen.
Maar ik heb wel het idee dat er op dit forum veel meer resiverslagen te vinden zijn, veel forummers hebben onder hun berichtjes hun reisverslag/weblog staan.
Persoonlijk vind ik het jammer dat ik deze niet op een andere manier, dan elk berichtje te moeten lezen, kan vinden.

(ben nu nl bezig onze reis te plannen, en wil graag gebruik maken van andermans ervaringen :wink:)

Tis alleen een opmerking en beslist geen kritiek hoor, ik vind dit een geweldig forum met heel veel info :lol:

Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob » 16 sep 2006, 14:26

Die pagina is een poos terug door de webmaster gemaakt nadat hij toestemming had gevraagd aan de makers van de reisverslagen.
Niet ieder reisverslag staat er op omdat niet iedereen heeft aangegeven geen bezwaar tegen plaatsing te hebben.
Er zijn dit jaar behoorlijk wat reizen gemaakt en (live) verslagen hierover bijgehouden die staan ook nog niet op de pagina.
Een (beetje) zoeken naar de verschillende reisverhalen kan ook geen kwaad zo leer je het forum en de forumleden ook een beetje kennen :wink:
Rob

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 17 sep 2006, 12:35

Toch goed om dit eens aan te halen; er staan niet veel verhalen nu, dus aanmelden die reisverhalen! Ik ga mijn verhalen ook op de site laten zetten.
Carin, misschien vind je wel handige tips in onze verslagen, wij zijn al 3 keer met onze kinderen naar het westen geweest. We gaan ongetwijfeld nog wel eens, hoewel ik me er ook wel op verheug om weer eens met z'n tweeën te gaan, lekker buiten het hoogseizoen en niets reserveren; heerlijk!

Marianne

Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek » 02 okt 2006, 17:13

Volgens mij kun je hier ook veel reisverslagen vinden.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 04 okt 2006, 08:16

Goede tip Loek! :wink:

Ik heb trouwens de links van onze reisverslagen al een week of twee geleden dorgegeven maar ze staan er nog steeds niet (eerst via het adres op de site maar toen kreeg ik een foutmelding, daarna naar Dennis). Doe ik iets niet goed?

Marianne

pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca » 04 okt 2006, 09:23

Ja, Loek die link is leuk. Hier staan idd aardig wat reisverhalen op.
Een (beetje) zoeken naar de verschillende reisverhalen kan ook geen kwaad zo leer je het forum en de forumleden ook een beetje kennen
Een beetje zoeken kan idd geen kwaad, maar ik heb het idee dat het aantal reisverslagen op de homepage niet echt representatief is voor het aantal forummers hier.
En ik vind het handiger c.q. overzichtelijker om in een overzicht een reisverslag aan te klikken, dan telkens onder de berichten te moeten kijken of iemand al dan niet een verslag heeft gemaakt.

Vandaar mijn vraag eerder over een apart topic, maar ben ik nu de enige die dat vindt? (of ben ik verwend op andere forums? :lol: )

Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS » 04 okt 2006, 14:45

We zullen het er als moderatorgroep over hebben. Misschien moeten we ook duidelijker zijn in dit topic, want daar zijn ook allerlei links naar live verslagen te vinden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith

Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy » 04 okt 2006, 14:57

Petra/VS schreef:We zullen het er als moderatorgroep over hebben. Misschien moeten we ook duidelijker zijn in dit topic, want daar zijn ook allerlei links naar live verslagen te vinden.
Zou wel een leuk idee zijn, want Stefan leest ook graag alle verslagen van hier, maar heeft niet de tijd om dat uit de signatures in diverse topics vandaan te halen .. Hij leest nu voornamelijk het topic dat Elke heeft gepost over emigranten en expats en is daar wel even zoet mee.

Een soortgelijk topic met een opsomming van alle reisverslagen zou leuk zijn. Of Dennis moet 'als hij tijd heeft' de webpage updaten. Want ik heb destijds ook aangegeven dat mijn verslagje naar DC erbij kon.. en ik sta er nog steeds niet bij. En ik geloof dat er zo meerderen zijn. Het is jammer dat dan links naar andere Amerika forums gepost wordt hier ... want we hebben van onze eigen leden toch verslagen zat? Ik wil hiertoe best het iniatief nemen om mee te helpen..
Sandy

CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine » 04 okt 2006, 15:08

Ik zou zo'n lijst ook wel erg fijn vinden. Ik lees heel graag reisverslagen maar heb er al zoveel gelezen dat ik niet weet waar ik nog nieuwe vandaan moet halen.
Het zou handig zijn om de datum van plaatsing van zo'n verslag erbij te vermelden.
Ik heb een van mijn verslagen zeker 1 1/2 jaar geleden naar Dennis gestuurd maar daar is ook niets mee gedaan.

michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door michelly » 04 okt 2006, 17:16

Ook de onze had ik gemaild.
Niets meer van gehoord :cry:
Ook ik vind het heel leuk om reisverslagen te lezen dus zo'n overzichtje zou heel handig zijn!

Groetjes Elly

vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana » 04 okt 2006, 20:07

Ik zou het ook prettig vinden als de lijst op de homepage ge-update wordt, ik ben gek op reisverslagen en wil me al een beetje oriénteren op een volgende reis.
Natuurlijk kun je in de signatuur van de leden kijken maar niet iedereen plaatst regelmatig een berichtje.
Het verslag van mijn eerste reis staat er wel op maar die van mijn 2e reis mag er ook bij.
Ook mijn fotopagina is bijna voorzien van onderschriften en mag op de homepage geplaatst worden.

marjon
Reisverslagen USA, Canada, Thailand en Italië https://marenger.wordpress.com/

Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy » 06 okt 2006, 09:47

..... en toen was het stil ;)
Sandy

Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS » 06 okt 2006, 15:07

Dat komt, omdat Dennis het op het moment druk heeft met familie. Maar laten we beginnen met inzamelen van links.
Iedereen, die een reisverslag van een vakantie in Amerika online heeft staan, kan mij die link(s) in email sturen in het volgende formaat:

Link - korte beschrijving route - periode vakantie - schrijver van het verslag

Klik op het email knopje onder aan mijn berichtje om me te emailen.
Ik zal ze dan op volgorde kwa locatie zetten.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith

pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca » 17 okt 2006, 09:37

We zullen het er als moderatorgroep over hebben
En Petra/VS hebben jullie het al besproken?

Ik heb trouwens nog een idee/verzoekje maar die zal ik ff plaatsen in een nieuw berichtje.

Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS » 17 okt 2006, 14:13

Nee, want Dennis heeft familiebezoek en hij is degene, die de uiteindelijke beslissingen/veranderingen maakt. Dit weekend ben ik weg, maar misschien, dat het volgende week gaat lukken.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 16 nov 2006, 12:26

Petra/VS schreef:Dat komt, omdat Dennis het op het moment druk heeft met familie. Maar laten we beginnen met inzamelen van links.
Iedereen, die een reisverslag van een vakantie in Amerika online heeft staan, kan mij die link(s) in email sturen in het volgende formaat:

Link - korte beschrijving route - periode vakantie - schrijver van het verslag

Klik op het email knopje onder aan mijn berichtje om me te emailen.
Ik zal ze dan op volgorde kwa locatie zetten.
Hoi Petra,

Ik heb je al een tijd geleden de links gestuurd van ons reisverslag. Zie ze echter nog steeds niet op de site staan. Heb je ze ontvangen?
We hebben een computercrash gehad, dus ik kan het mailtje niet meer terugvinden, laat maar even horen als het opnieuw moet.

Marianne

Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS » 16 nov 2006, 14:24

Hoi Marianne,

Ja, hoor, ik heb alle reisverslagen ontvangen en doorgegeven aan Dennis. Hij zou ze z.s.m. op de site zetten.

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer