Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwe smileys/emoticons
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Nieuwe smileys/emoticons
Op verzoek van Richard bij deze een nieuwe set smileys, overigens ook vriendelijkerwijs door hem aangeleverd! Ze zijn te vinden onder de knop "Meer Emoticons" als je een bericht plaatst. Geniet, maar gebruik met mate! :toocool:
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hey Dennis, geweldig :doublethumb: , het zal in het begin wel een klein zooitje worden, maar dat wordt snel beter, misshien een limiet van 10 smiley's per post?
Ik zie ook dat je nog andere gevonden hebt, of ik weet niet goed wat ik had, :dunno:
Richard :rockon:
Ik zie ook dat je nog andere gevonden hebt, of ik weet niet goed wat ik had, :dunno:
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
10rperre schreef:Hey Dennis, geweldig :doublethumb: , het zal in het begin wel een klein zooitje worden, maar dat wordt snel beter, misshien een limiet van 10 smiley's per post?
-
Sanny Rocks
- Amerikafan