Alles Amerika Meeting 2013
Geplaatst: 01 aug 2012, 01:45
Zoals de laatste jaren het geval was, is de zomerperiode weer het moment om een organisatieteam voor de AllesAmerika meeting samen te stellen.
Iedereen die zich beschikbaar wil en kan stellen en bereid is zo’n AA-meeting (mede) te organiseren, kan zich tot 15 augustus a.s. daarvoor aanmelden via een pb aan de Global Moderators. Bedenk daarbij wel dat er veel tijd en energie in zo’n organisatie gaat zitten, dus wees er zeker van dat je dit wilt en jij je dit ook kunt permitteren. Zo zijn er enkele bijeenkomsten voorzien waarbij in onderling overleg een locatie gekozen wordt. Hou er dus rekening mee dat je je nu en dan ook zal moeten verplaatsen.
Eén van de moderators (wie is nog niet definitief) zal een coördinerende rol vervullen bij het samenstellen van het OT en het organiseren van de meeting. Derhalve zal deze mod ook deel uitmaken van het organisatieteam zelf.
De voorkeur gaat uit naar een klein team (maximaal vier personen). Mochten er meer mensen zich aanmelden zal de coördinator in overleg met alle betrokkenen het organisatieteam definitief samenstellen.
Idealiter zou de eerste bijeenkomst begin september plaatsvinden.
Bovenstaande aanpak is een bewuste keuze en géén discussiepunt. Na 15 augustus zal er volledige openheid van zaken worden gegeven of en zo ja wie bereid zijn de organisatie van de meeting op zich te nemen en hoe het uiteindelijke organisatieteam eruit zal zien.
Schroom ondertussen niet al jullie ideeën/vragen/opmerkingen omtrent de meeting hier op het forum te plaatsen zodat er alvast inzicht komt waar jullie voorkeuren voor deze bijeenkomst naar uitgaan. Met z’n allen kunnen we er voor zorgen dat de volgende AllesAmerika-meeting weer net zo’n succes wordt als de afgelopen jaren het geval is geweest.
Vooropgesteld natuurlijk dat er voldoende animo is voor de meeting.
Petra (Forum medebeheerster)
Iedereen die zich beschikbaar wil en kan stellen en bereid is zo’n AA-meeting (mede) te organiseren, kan zich tot 15 augustus a.s. daarvoor aanmelden via een pb aan de Global Moderators. Bedenk daarbij wel dat er veel tijd en energie in zo’n organisatie gaat zitten, dus wees er zeker van dat je dit wilt en jij je dit ook kunt permitteren. Zo zijn er enkele bijeenkomsten voorzien waarbij in onderling overleg een locatie gekozen wordt. Hou er dus rekening mee dat je je nu en dan ook zal moeten verplaatsen.
Eén van de moderators (wie is nog niet definitief) zal een coördinerende rol vervullen bij het samenstellen van het OT en het organiseren van de meeting. Derhalve zal deze mod ook deel uitmaken van het organisatieteam zelf.
De voorkeur gaat uit naar een klein team (maximaal vier personen). Mochten er meer mensen zich aanmelden zal de coördinator in overleg met alle betrokkenen het organisatieteam definitief samenstellen.
Idealiter zou de eerste bijeenkomst begin september plaatsvinden.
Bovenstaande aanpak is een bewuste keuze en géén discussiepunt. Na 15 augustus zal er volledige openheid van zaken worden gegeven of en zo ja wie bereid zijn de organisatie van de meeting op zich te nemen en hoe het uiteindelijke organisatieteam eruit zal zien.
Schroom ondertussen niet al jullie ideeën/vragen/opmerkingen omtrent de meeting hier op het forum te plaatsen zodat er alvast inzicht komt waar jullie voorkeuren voor deze bijeenkomst naar uitgaan. Met z’n allen kunnen we er voor zorgen dat de volgende AllesAmerika-meeting weer net zo’n succes wordt als de afgelopen jaren het geval is geweest.
Vooropgesteld natuurlijk dat er voldoende animo is voor de meeting.
Petra (Forum medebeheerster)