Alles Amerika Meeting 2013

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.

poll over de AA meeting

Peiling eindigde op 14 sep 2012, 17:56

Ik wil graag naar de meeting komen zoals die de voorbije jaren was (met eten en drank van 16u tot 23 u oid) Met inschrijving.
23
25%
Ik wil graag naar de meeting komen, maar zonder eten evenwel georganiseerd met deelnameprijs voor drank/zaal/activiteiten. Met inschrijving.
9
10%
Ik wil graag naar de meeting komen maar zonder organisatie. Enkel een locatie waar je je eigen drankjes betaalt. Met inschrijving voor zaalhuur.
17
19%
Ik kom al samen met forumleden die ik wil spreken en heb geen behoeft aan een algemene meeting.
8
9%
Ik heb helemaal geen behoefte aan een bijeenkomst.
34
37%
 
Totaal aantal stemmen: 91

Gebruikersavatar
tineke57
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 jan 2008, 00:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Antwerpen, België

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door tineke57 »

Hier nog een positieve stem voor de mogelijkheid Antwerpen. Maar dan aub na oktober, anders zitten we nog in de States :thumbup: :clap:
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
Gebruikersavatar
Doockles
Amerika-expert
Berichten: 2383
Lid geworden op: 31 jan 2008, 12:57
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Wilrijk - België

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door Doockles »

Tipsy_1 schreef:ja, ik zal eens polsen bij een paar mensen die ik wat beter ken. :-) en eens nadenken over iets leuk. dan zal ik een topic openen.
Een wandelingetje bij jullie in de buurt afgesloten in het plaatselijk café met een plaatselijke biertje (ahum :lol: ) en een bordje kaas is altijd een goed idee. :lol:
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door Tipsy_1 »

haha dat is ook een idee, dan kan ik te voet naar de forum meeting komen :lol:
Gebruikersavatar
katrienenluc
Amerikakenner
Berichten: 836
Lid geworden op: 30 aug 2010, 11:56
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Lokeren, België

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door katrienenluc »

Ik hoop dat er toch iemand het initiatief neemt voor een 'mini'meeting dan maar.
jammer van de OT :( !
GJ
Amerika-expert
Berichten: 1588
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door GJ »

Antwerpen is een leuke plek. Op dat kruispunt bij Metropolis en dat motel er schuin tegenover waan ik me toch altijd al in Amerika :lol:. En voor ons goed te bereizen, dus misschien laten wij dan ons gezicht ook wel even zien!
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door Tipsy_1 »

ik zal binnenkort wel een initiefke nemen voor iets kleinschalig, in het antwerpse
als er iemand een goeie inval heeft, laat maar weten he!
of een andere locatie?

dat café (of wat het dan ook is) aan de metropolis ken ik ook :lol:
Gebruikersavatar
dimple
Amerika-expert
Berichten: 3095
Lid geworden op: 21 mei 2006, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: De Polder
Contacteer:

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door dimple »

Beemster polder mag ook hoor! Zaanse Schans, Beemster Wereld Erfgoed, Kaasmarkt Almaar, Scheepjongens van Bontekoe in Hoorn, Volendam.......en ga zo maar door!!!!!!

Zoveel te doen en te zien hier!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door Tipsy_1 »

haha, ik zou zeggen plan iets in en kom alvast zeker af :thumbup:
Gebruikersavatar
dimple
Amerika-expert
Berichten: 3095
Lid geworden op: 21 mei 2006, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: De Polder
Contacteer:

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door dimple »

Ik wacht nog even af of mijn contract word verlengd of niet maar anders heb ik wel wat tijd over zeg maar :lol:
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door Georgie »

Ik lees dit hele topic nu pas. Dat zal ook wel wat zeggen, gezien ik zelf niet echt het gevoel had nodig naar de meeting 2013 te willen. Omdat ik daar al niet erge behoefte aan had, heb ik ook niet eerder in deze pijler gekeken. En nu blijkt dat ie niet door gaat. Ik denk dat dat wel een verstandig besluit is. Noodzakelijk, want geen OT, maar ook wel even 'verfrissend' om even een jaartje over te slaan. Ik ben van mening dat dat helemaal niets hoeft te zeggen over een eventuele meeting in 2014. Wie weet zijn er dan wel weer genoeg enthousiaste mensen voor een OT en de meeting zelf. Wellicht komen er mensen met een nieuw idee, een nieuwe locatie of activiteiten. Ik vond zelf de Amsterdam meeting georganiseerd door Jasmino en Staceybeessie (die toen in NL op bezoek was) echt heel erg leuk. Dat was een vrij grote meeting uiteindelijk geworden, maar doordat we in twee groepen gingen splitsen (geocachen en fotograferen) was het een hele hapbare groep. Daarna was er nog een high tea, maar daar kon ik niet heen vanwege een andere afspraak. Juist doordat we wat te doen hadden in een wat kleinere groep, heb ik een aantal mensen beter leren kennen en vond ik dat een erg gezellige middag. Wellicht zijn zulke kleinschalerige meetings beter voor mij?

Verder heb ik op het moment ook zelf weinig met Amerika. Ik ben er toevallig geweest dit jaar, maar heb geen reizen in de planning. Ik merk dat ik altijd direct naar Off Topic ga, omdat ik daar de meest interessante topics vind op het moment. Zelfs daar kom ik met vlagen niet, maar merk dat ik uiteindelijk daar altijd wel terug kom, om de mensen, om de interesses en omdat het leuk is om dingen te delen. Zodra ik een Amerika reis in de planning heb staan, ga ik dan wel weer in de andere pijlers kijken. Maar voor nu kan me dat eigenlijk weinig interesseren. Er waren tijden dat ik elk topic las en uitploos, toen was ik ook erg goed op de hoogte van zowel het forum als standaard Amerika kennis. Maar met twee banen, een relatie en geen Amerikareis in 't verschiet, merk ik dat ik eigenlijk bij Off Topic uit kom. Zolang mij dat waardevol is, zal ik daar ook blijven komen, ben zeker niet van plan weg te gaan. Maar misschien wel dat daardoor mijn interesse voor een meeting minder groot is.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
RNA
Amerika-expert
Berichten: 2200
Lid geworden op: 19 aug 2007, 19:41
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zon, strand Zeeland
Contacteer:

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door RNA »

Antwerpen is voor mij goed te doen, even een berichtje om dit topic in de gaten te houden dus.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door Tipsy_1 »

nog even geduld, plannen zijn in de maak
Gebruikersavatar
Doockles
Amerika-expert
Berichten: 2383
Lid geworden op: 31 jan 2008, 12:57
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Wilrijk - België

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door Doockles »

Fijn! :thumbup:

Als je wat hulp nodig hebt... ;-)
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6911
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door sachasenne »

idem dito
Groetjes,
Carine
Gebruikersavatar
RNA
Amerika-expert
Berichten: 2200
Lid geworden op: 19 aug 2007, 19:41
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zon, strand Zeeland
Contacteer:

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door RNA »

Ook ik hoor 't graag.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door Tipsy_1 »

hallo allemaal!

even een update, gisteren zijn wij samengekomen (lekker gaan eten :thumbup: ) om afspraken te maken voor een "alternatieve" Alles Amerika bijeenkomst volgend jaar.

Er komt één van de komende dagen nog een apart topic over, ook om je aan te melden, maar hierbij alvast een tipje van de sluier...

- TROMGEROFFEL -

Op zaterdag 2 maart 2013 trekken we er in het mooie Antwerpen (hopelijk een locatie die voor zowel heel wat Belgen als heel wat Nederlanders toch goed te doen is) enkele uurtjes op uit met een supersympathieke en officiële stadsgids, voor een "hap en stap" tocht,
met andere woorden "'t Stad" op een originele manier beter leren kennen, met heel wat lekkers om onze buikjes te vullen (en de dorst tegen te gaan :occasion5: ).

Dus wie geïnteresseerd is: noteer alvast de datum! 't Is overdag te doen...

Groetjes,
Nati (Nancy) & Tipsy (Leen) en onze wederhelften
Laatst gewijzigd door Tipsy_1 op 19 nov 2012, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6911
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door sachasenne »

Super !

Wij zullen er alvast bij zijn :-)
Groetjes,
Carine
Gebruikersavatar
dimple
Amerika-expert
Berichten: 3095
Lid geworden op: 21 mei 2006, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: De Polder
Contacteer:

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door dimple »

Ik ga kijken of ik kan regelen om erbij te zijn!! Leuk!
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door Rob »

Wij zullen er ook zijn, het werkrooster van Annie is bekent en ze is vrij :thumbup:
Gebruikersavatar
Doockles
Amerika-expert
Berichten: 2383
Lid geworden op: 31 jan 2008, 12:57
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Wilrijk - België

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door Doockles »

Wij gaan proberen om erbij te zijn. :-) We krijgen dan (of een paar dagen ervoor) net de sleutel van ons huis. Maar gelukkig is Antwerpen vlakbij :lol: , dus een paar uurtjes moet wel lukken denk ik.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer