Je reisverslagen op AA - nieuw!

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Dennis »

Hou jij ook graag reisverslagen bij van je reizen naar Amerika, of heb je dit nog niet eerder gedaan maar wel altijd willen doen? En zou je je verslagen graag willen delen met de vele bezoekers van AA? Vanaf nu kan het!

Het afgelopen jaar (!) heeft onze techmod supérieure Stan heel hard gewerkt aan een reisverslagensysteem voor de AA-site, en de afgelopen maanden hebben een tiental mede-forumleden van je een grondige test verricht om er zeker van te zijn dat dit systeem goed en makkelijk werkt. Dank je wel, Stan, en ook bedankt aan vana, paula58, Reny, rivercola, jerbia, Dude, Martin&Marianne, Njit, Ko-Mar, jaha en Ta2Gerrit voor jullie input! :clap:

Na al dit harde werk kan ik dan eindelijk de officiële aankondiging doen: hierbij het nieuwe reisverslagensysteem van AA! Neem snel een kijkje, lees de door de testers geplaatste verslagen door en voeg, als je dit jaar op vakantie gaat, ook je eigen verslag toe. Dit kan 'live' of na afloop, al naar gelang je eigen keuze.

Als je je eigen verslag wilt toevoegen, hebben we geprobeerd het je zo eenvoudig mogelijk te maken. Zo zul je merken dat een aantal velden automatisch voor je ingevuld worden en wordt ook automatisch voor je berekend hoeveel dagen je reis is (start = dag van aankomst in de VS, eind = laatste dag in de VS). Net als op het forum kun je smilies gebruiken, kopjes plaatsen, foto's invoegen (je kunt er per dag 2 op AA zelf uploaden, de rest moet elders gehost worden), reacties toevoegen via Facebook, en allerlei andere handige hulpmiddelen gebruiken.

Uiteraard hopen we dan ook dat zoveel mogelijk mensen hun reis met andere AA-leden op de site delen, zodat de lijst met reisverslagen langer en langer wordt. Om dit extra leuk te maken, zal ik zeer binnenkort (binnen een week; hou de site, Facebook en de nieuwsbrief in de gaten) een wedstrijd aankondigen waarmee je een leuke prijs kunt winnen!

Klik hier om het nieuwe reisverslagensysteem te bekijken!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Gebruikersavatar
DVDGuy
Amerika-expert
Berichten: 3415
Lid geworden op: 04 aug 2010, 06:46
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door DVDGuy »

Leuk idee :thumbup: :clap:
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Georgie »

Wow super leuk. Ik ga gauw een kijkje nemen!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
phillybilly
Amerika-expert
Berichten: 4659
Lid geworden op: 24 okt 2004, 15:13
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Arnhem

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door phillybilly »

:clap: :clap: :clap:
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Stan.Gobien »

Als mooi voorbeeld kan ik het verslag aanraden van Vana over hun zuidwesten reis in 2006.
http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag45
Gebruikersavatar
Inge
Amerikakenner
Berichten: 1472
Lid geworden op: 13 sep 2004, 11:22
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Inge »

Mooi hoor! :thumbup:
Begrijp ik goed dat de pagina alleen bedoeld is om recente verslagen toe te voegen?
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Dennis »

Nee hoor, je kunt (zeker als je wilt oefenen :wink: ) eerst een of meerdere oudere verslagen toevoegen als je wilt (hou ze wel binnen de afgelopen 6-7 jaar). Voor nieuwe verslagen kun je ervoor kiezen om ze 'live' bij te houden vanuit Amerika of om ze later toe te voegen.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12929
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door vana »

Oeps, je bent me net iets te snel af Dennis.
Ik moet de foto's van de laatste 10 dagen nog toevoegen. Ik zal het zo snel mogelijk afmaken. :oops:

Marjon
Mrs.Bean
Amerika-expert
Berichten: 4196
Lid geworden op: 25 mei 2007, 18:07

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Mrs.Bean »

o ik heb al lekker zitten lezen hoor Marjon, en daarna die van Canada, want tja de baas wil naar de USA. Tja dan moet ik me voorbereiden he. Erg vervelend :mrgreen:
Suz05
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 apr 2011, 10:11

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Suz05 »

Goed idee zeg, ik moet nog even uitvinden hoe ik het handigst een verslag kan bijhouden maar eens kijken of het iets is voor onze aller eerste Amerika reis... :thumbup: !
Gebruikersavatar
Gerd
Amerikakenner
Berichten: 974
Lid geworden op: 12 feb 2009, 17:20
Locatie: Hulshout België

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Gerd »

Wat een mooi initiatief en erg handig . Zelf vind ik het wel moeilijk om een mooi verslag te maken . Je moet wat 'schrijverstalent' hebben en dat heb ik niet . :mrgreen: Ik zal me wel aan de kant van de ' lezers ' scharen . :thumbup:
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12929
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door vana »

thuul schreef:o ik heb al lekker zitten lezen hoor Marjon, en daarna die van Canada, want tja de baas wil naar de USA. Tja dan moet ik me voorbereiden he. Erg vervelend :mrgreen:
Alks je die van mij bedoelt, ik denk niet dat ik op korte termijn mijn verslag van Canada op de AA site ga zetten (het is heel veel werk om alles over te zetten).
Maar al je mijn Canada verslag wilt lezen, be my guest 8)

Ik dacht trouwens dat jij de baas was thuis?
Mrs.Bean
Amerika-expert
Berichten: 4196
Lid geworden op: 25 mei 2007, 18:07

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Mrs.Bean »

ja hoor dat heb je goed gezien, maar je moet mannen de illusie niet ontnemen :mrgreen:

en via dat reisverslagentopic kwam ik weer bij je andere reisverslagen, had ik natuurlijk ook gewoon onder een bericht kunnen vinden van je. Tja waar gaan we nou weer es naar toe. :roll:
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Dennis »

Bedankt voor jullie leuke reacties! :D

Zoals beloofd zal ik je nu meer informatie geven over de wedstrijd die ik in het eerste bericht noemde.

Onze sponsor CanvasCompany heeft maar liefst 3 canvasafdrukken ter beschikking gesteld, die ik aan jullie kan weggeven. Je maakt kans op één van deze drie canvasdoeken (60x90 cm) ter waarde van maar liefst 68 euro als je tussen 6 juni en 31 oktober 2011 een reisverslag uit 2009, 2010 of 2011 publiceert op het nieuwe AA-reisverslagensysteem. Alle verslagen zullen beoordeeld worden door een vakjury en daaruit zullen de drie winnaars gekozen worden.

Het mag dus een (ietwat) ouder verslag zijn maar je mag ook dit jaar je reisverslag live bijhouden op AA; in beide gevallen maak je kans op een afdruk van één van je foto's uit het door jou geplaatste verslag op canvas! Uiteraard mag je de foto zelf uitkiezen, zolang hij maar in je reisverslag te vinden is.

Ga dus naar de reisverslagen en plaats jouw verslag er nu bij of zodra je op vakantie gaat!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12929
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door vana »

Heb ik zo mijn best gedaan op mijn verslag, mag ik niet eens meedoen met de wedstrijd :cry:

Marjon
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Dennis »

Ik zie geen reden om de reisverslagen van de betatesters niet mee te nemen in de jurering, Marjon. Jullie hebben hard werk verricht! :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12929
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door vana »

Ja, maar ik heb hem vóór 6 juni geplaatst en bovendien is het een verslag uit 2006 :D
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18758
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door kastelke »

Zal je dus nog een verslagje moeten opladen! :thumbup:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12929
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door vana »

Nou nee Elke. Dit verslag heeft me al veel tijd gekost (en dat heb ik met veel plezier gedaan hoor)
Om nou mijn andere verslagen ook nog een keer te gaan maken, daar heb ik geen fut voor.
(bobvendien moet ik ook nog een Thailand verslag maken)

Marjon
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Re: Je reisverslagen op AA - nieuw!

Bericht door Dennis »

Omdat jullie de betatesters zijn en niets wisten van deze wedstrijd, zal ik jullie al aangemaakte verslagen als inzending accepteren. Dat is uiteraard geen garantie dat je zal winnen, die keuze is immers aan de jury.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer