Noot van Dennis: Na deze mooie foto van Marjan heb ik besloten er een leuke actie van te maken. Iedereen in NL en BE mag in dit onderwerp een foto plaatsen waarin AllesAmerika.com ergens in het land op een ludieke (en legale ) manier gepromoot wordt.
[In eerste instantie laat ik deze actie lopen t/m 30 november 2005] verlengd naar 11 december 2005. De leukste inzending kan aan het eind van deze periode verkozen worden door de forumleden. Aan de winnaar stuur ik dan een leuke prijs uit de webshop toe!
Let op: bewerkte foto's zijn niet toegestaan!
Laatst gewijzigd door hekkie op 05 mar 2006, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Goed voorstel, maar ik stel voor dat dan wel duidelijk moet zijn WAAR de foto exact genomen is, dus je moet een bekende attractie op de achtergrond zien, of het bord dat een gemeente aangeeft of zo.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
rene.jager schreef:Ja, uiteraard. Ik zit te denken aan... Je schudt prinses Maxima de hand en met de andere laat je een bordje zien met AllesAmerika.com
Ok, naar aanleiding van jullie leuke reacties heb ik besloten er een actie van te maken. De komende twee weken kan iedereen een foto maken waarop te zien is hoe AllesAmerika.com in Nederland of België gepromoot wordt, en na afloop stemmen we dan over de leukste inzending. Die stuur ik dan een prijs uit de webshop toe! Zie het eerste bericht in dit onderwerp voor meer info.
Ga je gang en laat iedereen versteld staan over jouw inventiviteit!
Ik denk dat jij komende week wel op een paar leuke locaties komt in Nederland. Nu ook voor jou waarschijnlijk een mooie gelegenheid om wat originele plaatjes te schieten en zo AllesAmerika.com te promoten in Nederland?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.