Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Toon actieve onderwerpen/avatars/smiley's - na update 20 dec
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Toon actieve onderwerpen/avatars/smiley's - na update 20 dec
Normaal bekijk ik alle topics op het forum via de knop Actieve Onderwerpen.
Maar nu krijg ik dan de mededeling: er zijn geen actieve onderwerpen.
Hebben meer mensen dit probleem ?
Maar nu krijg ik dan de mededeling: er zijn geen actieve onderwerpen.
Hebben meer mensen dit probleem ?
Crisis ? What Crisis ?
Re: Actieve Onderwerpen forum
Ik krijg steeds 34 pagina's ongelezen berichten!! Nu heb ik het erg druk gehad maar dit is een tikkeltje overdreven. 

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Vanmiddag heeft Sander een forum update gedaan mogelijk heeft dat er mee te maken, bovenstaande berichten zal ik doorgesturen naar Sander .
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Je hebt nu twee keuzes gekregen;
Toon ongelezen berichten. Hier krijg je alle berichten te zien die je nog niet gelezen hebt op het forum.
Toon nieuwe berichten. Hier krijg je alle nieuwe berichten sinds je laatste bezoek te zien.
De ongelezen berichten kunnen er dus heel veel zijn als je er nooit iets mee gedaan hebt. Dit kun je weghalen door (als je de nieuwe berichten gelezen hebt) te drukken op de knop "markeer alle berichten als gelezen" (rechts)
Ik gebruik zelf altijd alleen de knop "toon nieuwe berichten" en daar selecteer ik de berichten uit die ik wil lezen.
M arjon
Toon ongelezen berichten. Hier krijg je alle berichten te zien die je nog niet gelezen hebt op het forum.
Toon nieuwe berichten. Hier krijg je alle nieuwe berichten sinds je laatste bezoek te zien.
De ongelezen berichten kunnen er dus heel veel zijn als je er nooit iets mee gedaan hebt. Dit kun je weghalen door (als je de nieuwe berichten gelezen hebt) te drukken op de knop "markeer alle berichten als gelezen" (rechts)
Ik gebruik zelf altijd alleen de knop "toon nieuwe berichten" en daar selecteer ik de berichten uit die ik wil lezen.
M arjon
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Storing avatar? Andere smileys?
Goeiedag,
Vandaag heb ik gezien dat de smileys aan de rechterkant zijnv eranderd. Klopt dit? Echter zijn enkele nog hetzelfde.
Een probleem dat zich voordoet is dat ik geen avatar meer kan zien, ze laden niet meer. Hoe dit te verhelpen?
Vandaag heb ik gezien dat de smileys aan de rechterkant zijnv eranderd. Klopt dit? Echter zijn enkele nog hetzelfde.
Een probleem dat zich voordoet is dat ik geen avatar meer kan zien, ze laden niet meer. Hoe dit te verhelpen?
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Storing avatar? Andere smileys?
Derk, kijk eens in dit topic...
Er is een forumupdate geweest die dit veroorzaakt heeft; als het goed is wordt eraan gewerkt...
Er is een forumupdate geweest die dit veroorzaakt heeft; als het goed is wordt eraan gewerkt...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Re: Storing avatar? Andere smileys?
View active posts werkt helaas ook niet meer!
- RiverCola
- Amerika-expert
Ik gebruik ook altijd de optie 'toon actieve onderwerpen', bij mij is dit ook weg. Lastig.
En ik heb ook het probleem met het onzichtbaar zijn van de avatars, alleen de avatars van moderators zijn zichtbaar (voor zover ik heb kunnen zien).
EDIT: Huh! mijn avatar is gewoon zichtbaar! En voor zover ik weet ben ik geen moderator. Mijn analyse klopte dus niet.....
En ik heb ook het probleem met het onzichtbaar zijn van de avatars, alleen de avatars van moderators zijn zichtbaar (voor zover ik heb kunnen zien).
EDIT: Huh! mijn avatar is gewoon zichtbaar! En voor zover ik weet ben ik geen moderator. Mijn analyse klopte dus niet.....
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Avatars die nog lokaal gecached stonden kunnen mogelijk nog weergegeven worden, dit kun je makkelijk controleren door alle tijdelijke internetbestanden in de browser te verwijderen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Is er ook een lijstje beschikbaar met de veranderingen voor ons als forumleden als gevolg van de forumupdate? Ben wel benieuwd of er zaken veranderd zijn.
Roland
Roland
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hier bijvoorbeeld: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1859035
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Mijn avatar was ook verdwenen en heb deze gisteren alweer geupload.RiverCola schreef:... alleen de avatars van moderators zijn zichtbaar (voor zover ik heb kunnen zien).
Dit kan je doen als je ingelogd bent via het "Gebruikerspaneel" en dan bij "Profiel" --> "Wijzig avatar".
- RiverCola
- Amerika-expert
Er lijkt ook iets mis met de volgorde of zichtbaarheid van de plaatsing van berichten.
Toen ik zojuist mijn vorige post postte zag ik als laatste die van Vana. De posts van Grandu, Dento en Texas Boy zag ik net helemaal niet staan.
Toen ik zojuist mijn vorige post postte zag ik als laatste die van Vana. De posts van Grandu, Dento en Texas Boy zag ik net helemaal niet staan.
Ik zie ook bij sommige geen avatar waaronder mijn eigen. Ik krijg hem zelfs niet meer ge upload.
Ook de 'toon actieve onderwerpen' werkt niet meer. Helaas want ik zoek mijn topics steeds op deze manier.
Ook de 'toon actieve onderwerpen' werkt niet meer. Helaas want ik zoek mijn topics steeds op deze manier.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
De bestandsgrootte van de avatar moet tussen 0 en 12 KiB zijn.
Dit komt er te staan maar dat is toch niet te doen. Ik heb mijn afbeelding verkleind van 100x80 naar 10x8 en nog steeds kan ik hem niet uploaden.
Wat een vreemde situatie
Ik heb nu ook eens een andere forumstijl uitgetest maar dat heeft er ook niks van te maken. Hoe kan het dat sommige wel nog een avatar hebben en andere niet ?
Dit komt er te staan maar dat is toch niet te doen. Ik heb mijn afbeelding verkleind van 100x80 naar 10x8 en nog steeds kan ik hem niet uploaden.
Wat een vreemde situatie

Ik heb nu ook eens een andere forumstijl uitgetest maar dat heeft er ook niks van te maken. Hoe kan het dat sommige wel nog een avatar hebben en andere niet ?
Grts, Bart
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik gebruik even een tijdelijke avatar omdat ik de 'coyote' niet bij de hand heb. Heb deze foto verkleind via www.tinypic.com. De avatar is nu slechts 4 kb groot bij mij (84x99 pixels).
Roland
Roland
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Is verhoogd naar 25 KiB.Dude schreef:De bestandsgrootte van de avatar moet tussen 0 en 12 KiB zijn.
Ok top!!
Staat er nu ook terug.
@Roland: mooie muts man
Staat er nu ook terug.
@Roland: mooie muts man

Grts, Bart
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Toon actieve onderwerpen/avatars/smiley's - na update
Zie tevens het topic Forum update 20 december 2009
- Rebekka1977
- Amerikafan
Mooi! die heb ik echt gemist. Zou je ook "Enable overall topics feed" nog ff willen aanzetten?saknopper schreef:Overigens, na deze update zullen er weer RSS feeds beschikbaar zijn!