Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Geplaatst: 16 aug 2009, 01:09
Zoals is beloofd zouden we jullie op de hoogte houden over de aanmeldingen/samenstelling van het organisatieteam voor de komende grote AllesAmerika-meeting. De aanmeldingstermijn is inmiddels verstreken en het OT is gevormd.
Er hebben zich vijf personen voor het OT aangemeld en daarnaast zijn er nog een aantal forumleden die hebben aangegeven wel mee te willen helpen met bepaalde zaken (hand en spandiensten) maar die niet direct in het organisatieteam plaats willen of kunnen nemen. Ik wil deze forumleden graag bedanken voor hun bereidwilligheid zich in te willen zetten voor het welslagen van de komende AA-meeting.
Moderator Marjan (hekkie) zal fungeren als contactpersoon voor en coördinator binnen het OT. Bovendien zal zij ook zorgdragen voor de officiële berichtgeving op het forum (mededelingen/lokatie/datum van de meeting/deelnemerslijst etc.) in een door haar nieuw te openen sticky (met slotje).
In goed overleg is besloten dat het organisatieteam zal bestaan uit de vijf aanmelders en de coördinator OT, t.w.:
1. Linda (SpaceAce)
2. Susan (Susie one)
3. Juliet (J&W)
4. Roland (Coyote)
5. Martijn (Njit)
6. Marjan (hekkie) - coördinator OT/moderator
Het OT zal op korte termijn bij elkaar komen om e.e.a. te bespreken zodat zo spoedig mogelijk locatie en datum van de AA-meeting hier op het forum bekend kan worden gemaakt. De inventarisatieronde is nu voorbij en daarom gaat het slotje op dat onderwerp. Voor alle verdere vragen, opmerkingen of ideeën kunnen jullie dit topic gebruiken.
Met z'n allen kunnen we deze AllesAmerika-meeting weer tot een groot succes maken en ik wens het OT veel succes met de organisatie daarvan.
Foto-overzicht van de OT-leden

Er hebben zich vijf personen voor het OT aangemeld en daarnaast zijn er nog een aantal forumleden die hebben aangegeven wel mee te willen helpen met bepaalde zaken (hand en spandiensten) maar die niet direct in het organisatieteam plaats willen of kunnen nemen. Ik wil deze forumleden graag bedanken voor hun bereidwilligheid zich in te willen zetten voor het welslagen van de komende AA-meeting.
Moderator Marjan (hekkie) zal fungeren als contactpersoon voor en coördinator binnen het OT. Bovendien zal zij ook zorgdragen voor de officiële berichtgeving op het forum (mededelingen/lokatie/datum van de meeting/deelnemerslijst etc.) in een door haar nieuw te openen sticky (met slotje).
In goed overleg is besloten dat het organisatieteam zal bestaan uit de vijf aanmelders en de coördinator OT, t.w.:
1. Linda (SpaceAce)
2. Susan (Susie one)
3. Juliet (J&W)
4. Roland (Coyote)
5. Martijn (Njit)
6. Marjan (hekkie) - coördinator OT/moderator
Het OT zal op korte termijn bij elkaar komen om e.e.a. te bespreken zodat zo spoedig mogelijk locatie en datum van de AA-meeting hier op het forum bekend kan worden gemaakt. De inventarisatieronde is nu voorbij en daarom gaat het slotje op dat onderwerp. Voor alle verdere vragen, opmerkingen of ideeën kunnen jullie dit topic gebruiken.
Met z'n allen kunnen we deze AllesAmerika-meeting weer tot een groot succes maken en ik wens het OT veel succes met de organisatie daarvan.
Foto-overzicht van de OT-leden
