Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Status binnen het forum
Status binnen het forum
Hi folks,
Is ergens terug te vinden hoe een bepaalde "status" bereikt wordt binnen het forum?
Dus hoe/wanneer wordt je Amerika Fan or Expert?
VrGr,
Mark
Is ergens terug te vinden hoe een bepaalde "status" bereikt wordt binnen het forum?
Dus hoe/wanneer wordt je Amerika Fan or Expert?
VrGr,
Mark
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Status binnen het forum
Ik neem aan dat het afhangt van het aantal berichten dat je post.
M'n universitaire graad in de amerikanistiek is hier niks waard.

M'n universitaire graad in de amerikanistiek is hier niks waard.

Dat is afhankelijk van het aantal posts. Maar de aantallen weet ik niet precies. Misschien dat een van de mods dat kan vertellen.
Nou vlug dan even.....
Maar meer dan 3000 posts ....Bianca...dit kun je toch geen hobby meer noemen?
VrGr,
Mark

Maar meer dan 3000 posts ....Bianca...dit kun je toch geen hobby meer noemen?

VrGr,
Mark
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Kan nog erger, zie dit lijstje maar eens 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Tja er is altijd baas boven baas!
Oh ja, das waar ook...ik heb een baas die verwacht dat ik vanmiddag het eea af heb.....
vrGr,
Mark

Oh ja, das waar ook...ik heb een baas die verwacht dat ik vanmiddag het eea af heb.....

vrGr,
Mark
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
dan kun je twee dingen doen:rhaf schreef:Oh ja, das waar ook...ik heb een baas die verwacht dat ik vanmiddag het eea af heb.....![]()
- het verwachtingspatroon van je baas bijstellen
- je internetbrowser afsluiten
Succes met je keuze!
ok....de verwachtingspatroon van de baas bijstellen...... zou hij die nog echt één hebben? 

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben eigen baas, dat helpt ook om hoog op die lijstjes te komen....
Ik had daar nooit gekeken, ik sta verdorie erg hoog.....en off-topic telt geeneens mee.....mijn vriendin zegt het altijd al, ik praat te veel.

Ik had daar nooit gekeken, ik sta verdorie erg hoog.....en off-topic telt geeneens mee.....mijn vriendin zegt het altijd al, ik praat te veel.

....maar blijkbaar schrijf je ook veel (te veel).... 

- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Valt er wat te winnen als je in de top 100 staat?
(zegt #92
)
Er zijn nog 937 mensen die nog geen posts hebben trouwens....
(zegt #92

Er zijn nog 937 mensen die nog geen posts hebben trouwens....
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
die 937 mensen zouden eigenlijk gewoon verwijderd moeten worden als ze nooit meer inloggen.. Maar je hebt altijd mensen die wel kijken maar niks durven te posten.
Gelukkig hebben wij daarvan geen last ... toch?
Maar inderdaad er zijn genoeg mensen die alleen voor de (lees)info even langskomen zo gezegd.

Maar inderdaad er zijn genoeg mensen die alleen voor de (lees)info even langskomen zo gezegd.
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
We verwijderen elk jaar minstens 1 keer de mensen die al sinds meer dan een jaar (of twee, ben ik nu even kwijt) een account hebben, maar nog nooit iets gepost hebben. We moeten ze namelijk wel een kans geven om een bericht te plaatsen en ik wil ze daar ruim de tijd voor geven.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op een ander forum kijken we eens in de zoveel tijd welke leden meer dan een jaar niet meer hebben ingelogged en nog geen bericht geplaatst hebben. En die verwijderen we. Want dat zijn waarschijnlijk de mensen die het forum ook niet meer zullen gebruiken. Of doen jullie het ook op die manier?
Het niet posten maar enkel meekijken is een normaal verschijnsel op een forum. Vind op zich wel dat dat soort gebruikers weinig te zoeken hebben in het OT forum. En dat kunnen ze nu wel. Misschien dat hier een limiet op gezet kan worden van bijvoorbeeld 10 berichten?
Het niet posten maar enkel meekijken is een normaal verschijnsel op een forum. Vind op zich wel dat dat soort gebruikers weinig te zoeken hebben in het OT forum. En dat kunnen ze nu wel. Misschien dat hier een limiet op gezet kan worden van bijvoorbeeld 10 berichten?
Even ter info: dit forum (Off-Topic) is vanaf nu uitsluitend toegankelijk voor forumleden. Als je geen lid bent, kun je geen berichten lezen en geen berichten plaatsen op dit forum.
Deze stap heb ik genomen op veler verzoek, nl. om een forum te creeëren met een meer "intieme" sfeer, waar je als forumleden onderling meer persoonlijke informatie met elkaar kunt uitwisselen zonder dat jan en alleman dit kan lezen.
Ik hoop dat ik hiermee een belangrijke zorg van sommigen van jullie weggenomen heb, nl. dat je gegevens niet zomaar overal toegankelijk zijn. Dat gezegd hebbende: het staat iedereen vrij om een forumaccount te maken en op die manier alsnog toegang te krijgen tot dit forum, dus blijf altijd voorzichtig.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik ken ook verschillende fora waarbij je na minstens 10 berichten pas in het OT-gedeelte kan meelezen.Njit schreef: Vind op zich wel dat dat soort gebruikers weinig te zoeken hebben in het OT forum. En dat kunnen ze nu wel. Misschien dat hier een limiet op gezet kan worden van bijvoorbeeld 10 berichten?
Daar ben ik het wel mee eens. Er wordt soms over behoorlijk persoonlijke onderwerpen gepraat.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het ligt ook een beetje aan het type forum. Als het OT gedeelte enkel luchtige spelletjes bevat dan is er niks op tegen om meelezers te hebben.
Maar zoals marloes ook al zegt, het gaat soms best diep op het AA forum..
Maar zoals marloes ook al zegt, het gaat soms best diep op het AA forum..
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Even een andere kant van de zaak.....
Als ik dan even persoonlijk voor mezelf mag spreken. Mijn Jan (jhek) is al jaren lid van het forum, kent heel veel leden persoonlijk, is ook behulpzaam voor het forum etc.
Hij leest elke dag mee en is betrokken bij het forum, maar post nooit een bericht. Het is niet zijn "ding", zeg maar.
Zoals jullie het stellen zou hij dus niet meer mee mogen lezen met het Off Topicforum.
Natuurlijk zou ik zo een paar berichten voor hem kunnen aanmaken, maar het gaat hier even om het principe.
Marjan
Als ik dan even persoonlijk voor mezelf mag spreken. Mijn Jan (jhek) is al jaren lid van het forum, kent heel veel leden persoonlijk, is ook behulpzaam voor het forum etc.
Hij leest elke dag mee en is betrokken bij het forum, maar post nooit een bericht. Het is niet zijn "ding", zeg maar.
Zoals jullie het stellen zou hij dus niet meer mee mogen lezen met het Off Topicforum.
Natuurlijk zou ik zo een paar berichten voor hem kunnen aanmaken, maar het gaat hier even om het principe.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat Jan een uitzondering is. Maar hier zou altijd een mouw aan te passen moeten zijn door iemand in een speciale groep te plaatsen zodat hij/zij alsnog toegang heeft.
Op andere Fora zie je ook wel eens deze onderverdeling:
- Off Topic
- Spelletjes
- Serieus/persoonlijk
Je Serieus/persoonlijk kunnen afschermen en de rest zo laten. Dan kan iemand die om een bepaalde reden in het laatste subforum wil kijken en niet het minimale aantal berichten heeft om toegang vragen aan een mod. Normaal gesproken ziet een gebruiker dit subforum niet eens dus als hij/zij van het bestaan weet dan zal de reden ook niet zo moeilijk te verzinnen zijn.
Maar ik weet het, het blijft altijd lastig dit soort zaken. Teveel afschermen en je sluit gebruikers buiten. Te open en gebruikers voelen zich niet vrij om bepaalde zaken te delen.
Op andere Fora zie je ook wel eens deze onderverdeling:
- Off Topic
- Spelletjes
- Serieus/persoonlijk
Je Serieus/persoonlijk kunnen afschermen en de rest zo laten. Dan kan iemand die om een bepaalde reden in het laatste subforum wil kijken en niet het minimale aantal berichten heeft om toegang vragen aan een mod. Normaal gesproken ziet een gebruiker dit subforum niet eens dus als hij/zij van het bestaan weet dan zal de reden ook niet zo moeilijk te verzinnen zijn.
Maar ik weet het, het blijft altijd lastig dit soort zaken. Teveel afschermen en je sluit gebruikers buiten. Te open en gebruikers voelen zich niet vrij om bepaalde zaken te delen.