Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AA onbereikbaar vanwege storing
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
AA onbereikbaar vanwege storing
Beste forumbezoekers,
Het forum is een tijd onbereikbaar geweest vanwege een storing in het datacenter van xs4all waar de server staat. Dit lijkt nu weer opgelost te zijn.
Zie ook http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php ... 55&taal=nl voor meer info.
Het forum is een tijd onbereikbaar geweest vanwege een storing in het datacenter van xs4all waar de server staat. Dit lijkt nu weer opgelost te zijn.
Zie ook http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php ... 55&taal=nl voor meer info.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: AA onbereikbaar vanwege storing
Is er op dit moment ook een storing? Krijg steeds de melding dat de pagina niet beschikbaar is en 2 tellen later is alles weer 'normaal'.
Meer mensen die hier last van hebben?
Roland
Meer mensen die hier last van hebben?
Roland
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ja, dat gebeurt hier bij mij ook!Coyote schreef: Meer mensen die hier last van hebben?
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik heb vanmiddag ook last van storing zo nu en dan.
Wat mij ook opgevallen is, is dat als ik net na middernacht op het forum ben, zo tussen 00.05 en 00.25 uur, ik al diverse keren de laatste maand, bij het wisselen van topic, niet terugkom op het forum. Het is dan onbereikbaar voor een aantal minuten. Hoe lang dit precies is, kan ik niet zeggen, want meestal sluit ik dan maar af en ga naar bed. Maar ik weet, dat dat minstens 1 keer een minuut of 15 tot 20 heeft geduurd voor ik weer het forum op kon.
Is dat dan misschien een tijd, dat men back-ups draait en het forum afgesloten is bij de provider?
Wat mij ook opgevallen is, is dat als ik net na middernacht op het forum ben, zo tussen 00.05 en 00.25 uur, ik al diverse keren de laatste maand, bij het wisselen van topic, niet terugkom op het forum. Het is dan onbereikbaar voor een aantal minuten. Hoe lang dit precies is, kan ik niet zeggen, want meestal sluit ik dan maar af en ga naar bed. Maar ik weet, dat dat minstens 1 keer een minuut of 15 tot 20 heeft geduurd voor ik weer het forum op kon.
Is dat dan misschien een tijd, dat men back-ups draait en het forum afgesloten is bij de provider?
Ja hier ook, eerst gisterenavond een paar keer en nu ook weer.
Het vreemde is dat Jos tegenover me zit met een laptop en hij er geen last van heeft. :dunno:
Het vreemde is dat Jos tegenover me zit met een laptop en hij er geen last van heeft. :dunno:
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hier ook, zowel op pc als laptop
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb vanmiddag 1 keer een storing gehad zodat ik niet op het forum kon komen. Even later was alles weer normaal.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat is mij ook opgevallen de laatste tijd. Steeds ergens tussen 00.00 uur en 00.30 uur is het forum onbereikbaar. Ik heb er zelf ook al over na zitten denken dat er dan misschien backups van de databases gedraaid worden.markro schreef:Wat mij ook opgevallen is, is dat als ik net na middernacht op het forum ben, zo tussen 00.05 en 00.25 uur, ik al diverse keren de laatste maand, bij het wisselen van topic, niet terugkom op het forum. Het is dan onbereikbaar voor een aantal minuten. Hoe lang dit precies is, kan ik niet zeggen, want meestal sluit ik dan maar af en ga naar bed. Maar ik weet, dat dat minstens 1 keer een minuut of 15 tot 20 heeft geduurd voor ik weer het forum op kon.
De problemen waar ik eerder over sprak doen zich op dit moment niet voor. Het forum is nu weer zonder problemen bereikbaar.
Roland
Ik heb nu ook telkens storing. Het is 6.15 uur. Dacht al dat het onze verbinding was.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;