Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
plaatsen foto`s
plaatsen foto`s
Ik kom er niet helemaal uit hoe je een foto kunt plaatsen, ook niet via de faq. ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik probeer een foto toe te voegen bij een verslag via attachement. ik selecteer de foto, dan klik ik op add this file en vervolgens krijg ik de melding dat de foto te groot is. nu heb ik de foto kleiner gemaakt met een programma en krijg ik de melding dat extension (bmp) niet klopt. Ik weet het nu niet meer. Hoe plaatsen jullie foto`s?
Ik probeer een foto toe te voegen bij een verslag via attachement. ik selecteer de foto, dan klik ik op add this file en vervolgens krijg ik de melding dat de foto te groot is. nu heb ik de foto kleiner gemaakt met een programma en krijg ik de melding dat extension (bmp) niet klopt. Ik weet het nu niet meer. Hoe plaatsen jullie foto`s?
Re: plaatsen foto`s
je kan foto's altijd het beste opslaan als .jpg
Dan zou het hier ook moeten werken
Dan zou het hier ook moeten werken

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
In dit topic staat anders heel duidelijk beschreven hoe je foto's plaatst.
Misschien kun je daar wat mee?
Roland
Misschien kun je daar wat mee?
Roland
het is gelukt, harstikke bedankt!