Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
inloggen om hotelbeoordelingen te geven
inloggen om hotelbeoordelingen te geven
Ik kan niet inloggen bij de hotelbeoordelingen. Het systeem zegt dat ik dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord kan gebruiken als voor de fora, maar accepteert deze niet. Hoe dit op te lossen?
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Re: inloggen om hotelbeoordelingen te geven
Hoi thebes,
Wordt aan gewerkt. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je oplettendheid!
Wordt aan gewerkt. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je oplettendheid!
Hoi Dennis,
klopt het dat dit nog steeds niet functioneerd? Mijn vingers jeuken om wat recenties te plaatsen
, maar ik kan niet inloggen
Gr.
Pepijn
klopt het dat dit nog steeds niet functioneerd? Mijn vingers jeuken om wat recenties te plaatsen

Gr.
Pepijn
Pepijn
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Klopt, nog even geduld onze techmod (Sander) heeft het momenteel erg druk met school .PitKings schreef:Hoi Dennis,
klopt het dat dit nog steeds niet functioneerd? Mijn vingers jeuken om wat recenties te plaatsen![]()
, maar ik kan niet inloggen
![]()
Gr.
Pepijn
Hij hoopt binnenkort (wat) meer tijd vrij te kunnen maken om een en ander recht te zetten.
hotel- en campingreviews
Ik heb wat problemen bij het onderdeell hotel- en campingreviews.
Als ik een verblijf aan klik om de review te lezen
krijg ik bij elk verblijf en blank.
Hoe kan ik dit oplossen??
Note mod (Roland): Topics "hotel- en campingreviews" en "inloggen om hotelbeoordelingen te geven" zijn samengevoegd.
Als ik een verblijf aan klik om de review te lezen
krijg ik bij elk verblijf en blank.
Hoe kan ik dit oplossen??
Note mod (Roland): Topics "hotel- en campingreviews" en "inloggen om hotelbeoordelingen te geven" zijn samengevoegd.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: hotel- en campingreviews
De link doet het op dit moment niet, er wordt aan gewerkt.
Kan nog wel even duren de techmod heeft het erg druk met zijn school op dit moment.
Kan nog wel even duren de techmod heeft het erg druk met zijn school op dit moment.
-
- Contacteer:
Het zou weer moeten werken! Probeer het eens en laat me weten als je nog problemen hebt.
Sander, bedankt voor je harde werk!
Sander, bedankt voor je harde werk!
Re: hotel- en campingreviews
Als ik nu naar de pagina ga, ben ik ingelogged. Ik kan alles invoeren, op OK klikken maar mij toegevoegde campground verschijnt niet in het overzicht. Is dit gebruikelijk? Ik kan me voorstellen dat er eerst een controle plaatsvind op hetgeen is ingevoerd.Annie schreef:De link doet het op dit moment niet, er wordt aan gewerkt.
Verder nog een opmerking (misschien niet helemaal hier op de juiste plaats, maar toch): bij campgrounds is het handig als daar ook een directe link kan worden ingevoerd. Een foto zou ook leuk zijn, maar ik kan me voorstellen dat dat wellicht te veel ruimte gaat kosten.
Pepijn
-
- Contacteer:
Bij welke staat heb je welke camping/hotel ingevoerd? We checken het dan even.
Staat California, plaats Pescadero, camping Costanoa
Nu net geprobeerd een toevoeging te doen bij een bestaande campground: Nevada, Las Vegas, Circus Circus. Daar kan ik op bevestigen klikken, maar er gebeurd verder niets (ik ga wel 1 scherm verder, daar mag/moet ik weer op bevestigen klikken, maar vervolgens :ban: ?)
Nu net geprobeerd een toevoeging te doen bij een bestaande campground: Nevada, Las Vegas, Circus Circus. Daar kan ik op bevestigen klikken, maar er gebeurd verder niets (ik ga wel 1 scherm verder, daar mag/moet ik weer op bevestigen klikken, maar vervolgens :ban: ?)
Pepijn
-
- Contacteer:
Ok dus toch weer even wachten met toevoegen, Sander is eraan aan het werken. Morgen meer informatie.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
PitKings, zou je het nog eens willen proberen, naar mijn idee zou het nu moeten werken.
Hoi Sander,
alles werkt weer
. Gelukkig, ik had nog wat vrije tijd over, nu weet ik waaraan ik die kan gaan besteden 
alles werkt weer

Pepijn
Het is gelukt! Ik heb inmiddels 3 hotelbeoordelingen geplaatst.