Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Je mening over de forums?

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Je mening over de forums?

Bericht door Dennis »

Nou, de forums staan eindelijk online (dat heeft aardig wat voorbereiding gekost)! Ik heb meteen maar een vraagje voor iedereen: wat vind je van het resultaat? Bevallen de forums je? Ziet het er goed, is het gebruiksvriendelijk?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie. Laat me maar weten wat je denkt!
Laatst gewijzigd door Dennis op 19 sep 2003, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Leuk!

Bericht door Petra/VS »

Hoi Dennis,

Een heel leuk initiatief! Ik vind het altijd leuk om over dit land te kletsen en waar het lukt tips te geven.

Groetjes,

Petra
aikes
Amerika-newbie

nieuwe forums

Bericht door aikes »

Wat moet je hier een hoop werk aan gehad hebben, maar het ziet er dan ook geweldig uit
groetjes katja
In 1988 kennis gemaakt met Amerika door een trektocht met een camper van Toronto naar L.A. en direct verslaafd geraakt. Bekend met reis van L.A. naar Miami, de westkust, de oostkust, Canada's westkust.
johnny2000
Amerika-newbie

nieuw forum

Bericht door johnny2000 »

Dennis: Onze complimenten.
Het ziet er fantastisch uit.
Ik hoop dat heel veel mensen reageren. Dat verdient deze pagina. En net als bijna alle andere amerika gangers...willen wij ook graag en veel praten en lezen over onze hobby amerika.
Veel succes
We zijn dol op amerika!!
Wendy
Amerika-newbie

Forum

Bericht door Wendy »

Ik kan wel zien dat je er een hoop tijd in gestoken hebt. Ziet er perfect uit! Mijn complimenten!
Wendy
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Bedankt voor jullie leuke complimenten! Het doet me bijzonder goed om dit te horen. Wat mij betreft wordt dit het gezelligste discussieforum op het Web. :)

Desondanks: mocht er iemand op- of aanmerkingen hebben, of loop je ergens in het forum tegen een probleem aan, laat het me dan weten! Ik zal dan mijn uiterste best doen om voor een oplossing te zorgen.
Dennis

Ben
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Ben »

Dennis,

Ook mijn complimenten. Zier er prima uit. En nu maar hopen dat velen zullen reageren.

Ben
Als je folders/brochures van pretparken en zo voor mij hebt: GRAAG ! Mail mij even.
jobe
Amerika-ontdekker

Bericht door jobe »

Knap werk Dennis!
Nu hopen dat de gebruikerslijst snel aangroeit!
Yankii81
Amerika-ontdekker

:-)

Bericht door Yankii81 »

Tof dat er nu een forum is over de VS. Ik hoop dat je niet te streng bent, want toen ik op het voormalige forum van het blad Amerika een stuk schreef ter gedachtenis aan de Pentagon Papers (toen Nixon/Kissinger 14 maanden lang Cambodja bombardeerden zonder dat het Congres het wist) werd ik weggecensureerd omdat het forum 'positief is over Amerika' en ik daar dus niet tussen pastte omdatik Amerika geweldig vind, maar hun regering verrot. That's life. In ieder geval: way to go, Dennis!
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hoi Yankii81,

Bedankt voor je reactie! Dit forum is opgezet om de vrije meningsuitwisseling over de VS te stimuleren en niet om ja-knikker te worden ten opzichte van dat land.

Dat neemt niet weg dat er in dit fatsoensregels zijn en dat de geldende wetten moeten worden gehandhaafd, koste wat het kost. Iedereen die zich daaraan houdt (en dat kun je allemaal hier nalezen), is welkom op dit forum.

(Even ter algemene verduidelijking: aan iemand suggereren dat die persoon maar moet proberen op een minder legale manier de VS binnen te komen, vind ik niet acceptabel.)
Dennis

Yankii81
Amerika-ontdekker

Mea culpa

Bericht door Yankii81 »

Het spijt me, ik wil niemand dwingen naar de VS te gaan op illegale wijze. Ik heb het zelf ook nooit gedaan. Maar mijn ervaring is dat er veel Europeanen met name in New York wonen die gewoon af en toe in Canada hun toeristenvisum verversen en zodoende lange of korte tijd in de VS wonen en werken. Op dezelfde wijze wonen en werken Amerikanen als leraar Engels vaak in Taiwan, Japan en Zuid-Korea. Meer dan de helft van de duizenden leraren Engels in Japan is eigenlijk illegaal, maar de Japanse overheid laat ze maar hun toeristenvisum in Zuid-Korea vernieuwen aangezien leraren Engels er nu eenmaal schaars zijn. Vanuit avontuurlijk oogpunt vind ik dat niet zo verwerpelijk. Vanzelfsprekend, als iemand er echt zijn leven zou willen doorbrengen dan moet het legaal gebeuren. Een substantieel deel van de Amerikaanse strijdkrachten bestaat trouwens uit buitenlanders en als Stefan daar een baan zou krijgen regelen zij denk ik een werkvergunning. Zo gaat het ook als een Nederlander zonder werkvergunning in Rusland of Zuid-Afrika solliciteert meen ik.

Trouwens, misschien is het wat een aparte Amerikaanse-sporten afdeling te maken, ik en vele anderen zijn gek op American Football, Baseball en Basketball (en in mindeere mate ijshockey). Ik denk dat je veel mensen trekt als je zo'n forum maakt. Keep up the good work!
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Het gaat overigens niet om het dwingen, het gaat om de suggestie an sich. Illegaal naar eender welk land gaan is altijd tegen de geldende wetten, dat is inherent aan het woord "illegaal". Zulke suggesties wil ik simpelweg niet op mijn forums zien, ongeacht de persoonlijke beleving van een persoon over het volgens de letter van de wet naleven van zo'n actie.

Dus vanaf nu geen woord meer over dit onderwerp alsjeblieft (ik zal maar even door de vingers zien dat je in bovenstaand bericht weer probeert illegaliteit goed te praten).
Dennis

Made in Holland
Amerikafan

Forum

Bericht door Made in Holland »

Dennis,

Prachtig website, met een leuke, actieve Forum.

Een klein technisch puntje,
Als je reageert op een onderwerp, kun alleen de laatste pagina van betreffende forumonderwerp aanschouwen.
Opzich geen probleem, maar je kunt de totale discussie niet terugkijken
(doe ik op dit moment door het openen van een extra internetpagina).

Maar al met al, petje af!!!!

Leon
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

Hoi,

Ik heb even een vraagje.

Kan ik ergens per default instellen dat ik van een topic de berichten in de volgorde van nieuw naar oud te zien krijg?

Ik weet dat ik kan veranderen als ik al in een onderwerp ben, maar kan het ook ingesteld worden dat het automatisch gaat?

Voor de rest werkt alles prima!

Bedankt
micky
Amerika-newbie

Bericht door micky »

het is gewoon perfect hier op het forum :doublethumb:

het is lang geleden dat ik hier ben geweest, maar ik laat me weer even zen... :P

liefs sandra....
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Sandra,

Welcome back!
Marco Polo
Amerika-ontdekker

Bericht door Marco Polo »

Mijn mening over de forums is kort en krachtig.

Vriendelijk, hulpvaardig, informatie en interesant.
Ik hoop dat ik hieraan ook een zinvolle bijdrage kan leveren.

Keep the good spirit up

Marco
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer