Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grotere Avatar verzoek
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik zie er maar 1....... Ligt dat misschien aan mij?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
MMiisssscchhiieenn hhaadd iikk ggiisstteerreenn vvaann ddee aallccoohhooll aaff mmooeetteenn bblliijjvveenn...
Nee hoor, vanochtend stonden er nog twee!!!

Nee hoor, vanochtend stonden er nog twee!!!
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
Gelukkig...
Wel stoere vogels trouwens: ik heb ze zelf ook wel eens gehad...
Groetjes uit Rotjerknor-nog-zuidelijker (momenteel dan, ik woon Rotjeknor-heel-ver-noord)

Wel stoere vogels trouwens: ik heb ze zelf ook wel eens gehad...
Groetjes uit Rotjerknor-nog-zuidelijker (momenteel dan, ik woon Rotjeknor-heel-ver-noord)

Mack
MW Drawings
MW Drawings
Vrachtwagen = grote kans dat ik het ben
Verder kan ik me er wel iets bij voorstellen, omdat de avatars regelmatig veranderen nu (vooral met Thanksgiving en Kerst nu) zijn de avatars niet echt meer persoons-gebonden maar meer tijd-gebonden.

Verder kan ik me er wel iets bij voorstellen, omdat de avatars regelmatig veranderen nu (vooral met Thanksgiving en Kerst nu) zijn de avatars niet echt meer persoons-gebonden maar meer tijd-gebonden.
Mack
MW Drawings
MW Drawings
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Klopt Wendy,wendyjol schreef:Vroeger zag ik gelijk aan de avatar wie het bericht had geplaatst. Nu moet is steeds even lezen wie het is...... Hebben jullie dat nou ook?
dat heb ik af en toe ook. Moet altijd even goed zien wie er wat gepost heeft nu veel forumleden zowat wekelijks hun avatar wijzigen...

Vandaar dat ik voor mijn "seasonal avatar" weer voor de Coyote gekozen heb.

Roland
-
- Amerikakenner
Nee dat klopt, bij Hekkie zie je ook gewoon een hekkie :hilarious:hekkie schreef:Heb je bij mij geen last van.......wendyjol schreef:Ik vind die grote avatars erg leuk, maar ben wel steeds de weg kwijt nu. Vroeger zag ik gelijk aan de avatar wie het bericht had geplaatst. Nu moet is steeds even lezen wie het is...... Hebben jullie dat nou ook?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben niet van plan om mijn Avatar wekelijks te wijzigen, maar ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een foto van mezelf te plaatsen, voor de "herkenbaarheid". Vandaar nu dit zelfportret, geschoten op het strand van Siesta Key, aan de Golf van Mexico in Florida.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Heel herkenbaar zo tegen de zon inJasmino schreef:Vandaar nu dit zelfportret, geschoten op het strand van Siesta Key, aan de Golf van Mexico in Florida.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jan, jouw avatar vertoont nog steeds een kruisjeJan Visser schreef:Ik dus. Als compensatie voor het niet hebben van een avatar word ik de jury. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd!Sandy schreef:LOL grapjas - en wie bepaalt dan in welke categorie een forumlid valt..
Ga je ja avatar overigens nog een keer aanpassen? Volgens mij vind je die 'broken link' wel leuk zo..
Ik zie geen broken link, bij mij is hij gewoon "weg"!

Sandy