Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwe forumversie online!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: Nieuwe forumversie online!
Op mijn laptopje (1024*768, kleine pixels) ziet de nieuwe opmaak er goed uit (hoewel de avatars van mij terug naar links zouden mogen; bij alle andere forums waar ik kom staan namen/avatars links naast of boven het bericht).
Op mijn werkscherm (1600*1050, grote pixels) zien de overzichten van forums en topics er erg onrustig uit, vooral door de rij witte pixels onder de horizontale scheidingslijntjes; die valt daar erg op.
Op mijn werkscherm (1600*1050, grote pixels) zien de overzichten van forums en topics er erg onrustig uit, vooral door de rij witte pixels onder de horizontale scheidingslijntjes; die valt daar erg op.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
De meeste mensen houden niet van veranderingen (the only one who likes a change is a wet baby
) en ik ben zo'n muts die daar altijd veel moeite mee heeft. Toch ziet dit er goed uit en het zal wel snel wennen.
Ook van mij mogen de avatars naar de linkerkant verhuizen.
Carola

Ook van mij mogen de avatars naar de linkerkant verhuizen.
Carola
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Mag ik even een van de weinigen zijn, die het forum zo veel makkelijker vindt lezen? De berichtjes vind ik door het kleurverschil makkelijk te onderscheiden, de schrijver kun je bovenaan zien. Wat ik ook heel fijn vind, is, dat als er meerdere nieuwe berichten in verschillende topics van een forum staan, je onderaan kunt klikken en dan naar de hoofdpagina van hetzelfde forum wordt teruggevoerd, ipv de hele index weer.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
De nieuwe versie is even wennen! Ik zou het ook prettiger vinden als de avatars links zouden staan in plaats van rechts omdat je ze dan 'automatisch' meeleest terwijl ik ze nu automatisch oversla als ik er niet op let.kastelke schreef:Bij mij gaat het niet eens om 'mooi' , maar vooral om praktisch. Wij zijn gewend om van links naar rechts te lezen. Dus vroeger zag je de avatar en dan las je de tekst. Je hoorde als het ware die andere persoon dat zeggen.lelie schreef:Ook vind ik het niet zo mooi dat de avatars rechts staan.
Nu lees je een stuk tekst, en dan ga je kijken "Wie zegt dat?".
Komt zo onnatuurlijk over voor mij.
Kan dat gewijzigd worden? Zijn er nog mensen die daar voorstander van zijn indien dat mogelijk is?
- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Oei!
Dat is even wennen zeg!
Eens kijken of ik alles nog kan vinden!
Louise
Dat is even wennen zeg!
Eens kijken of ik alles nog kan vinden!
Louise
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ook van mij dan nog even een reactie. Zojuist kwam ik, zoals dagelijks, even een kijkje nemen en ook ik dacht dat ik verkeerd geklikt had binnen mijn favorieten. Maar nee... ik zat helemaal goed.
Ja, het is wennen, maar ik ben blij verrast. Ik vind het er super uitzien en het werkt heerlijk. Natuurlijk heeft het even tijd nodig om weer zo makkelijk door te werken als het 'oude' forum, maar ik ben er helemaal mee in mijn nopjes. Het ziet er prachtig uit en het werkt perfect. Top hoor!
Groetjes,
WendyD

Ja, het is wennen, maar ik ben blij verrast. Ik vind het er super uitzien en het werkt heerlijk. Natuurlijk heeft het even tijd nodig om weer zo makkelijk door te werken als het 'oude' forum, maar ik ben er helemaal mee in mijn nopjes. Het ziet er prachtig uit en het werkt perfect. Top hoor!
Groetjes,
WendyD
2013 4de reis VS, Noordwesten. http://weblog.wenmar.org/?q=node/249" onclick="window.open(this.href);return false;
Het ziet er wel goed uit, maar het is even wennen dat de avatars en zo nu rechts staan in plaats van links.
Of is dat afhankelijk van welke skin je gebruikt?
Of is dat afhankelijk van welke skin je gebruikt?
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Nou, ik heb nu even zitten surfen. Ik moet zeggen dat het wel wennen is. Maar goed, alles went. Inderdaad als de avatar links zou zitten zou makkelijker lezen zijn. Ik hoop ook dat bij het off-topic forum de BB code en de smilies terugkomen. Dat leest prettiger als je wat wil benadrukken. Ik denk ook dat we teveel vertrouwd waren met ons"oude" forum.
Ik denk dat Dennis en zijn team echt nog wel aanpassingen zullen doen. Verder chapeau :doublethumb:
Marja
PS Nog even een vraagje. Wat betekent bij sommigen avatars dat dubbele popje de z.g. chatberichten???
Ik denk dat Dennis en zijn team echt nog wel aanpassingen zullen doen. Verder chapeau :doublethumb:
Marja
PS Nog even een vraagje. Wat betekent bij sommigen avatars dat dubbele popje de z.g. chatberichten???
Fan of the U.S.A.
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ojee das even wennen, maar het is wel mooi geworden
Gewoon weer wat vaker komen went het vanzelf
Groetjes ess
Gewoon weer wat vaker komen went het vanzelf
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
MSN geloof ik.Noa schreef:
Wat betekent bij sommigen avatars dat dubbele popje de z.g. chatberichten???
Ik heb hem zelf ook even aangemaakt, oefen maar op mij, ik ben wel benieuwd hoe dat gaat als je erop klikt en me toevoegt. (kan altijd weer verwijderd worden)
- Noa
- Amerikakenner
Moet je dat dan gewoon aanklikken? :dunno:lelie schreef:MSN geloof ik.Noa schreef:
Wat betekent bij sommigen avatars dat dubbele popje de z.g. chatberichten???
Fan of the U.S.A.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik had mijn bericht alweer veranderd, zie hierboven.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Dat is inderdaad MSN ja. Ga er maar boven hangen met je cursor. Maar ehhhh dat is niet nieuw hoor. Dit was in het oude forum ook al aanwezig.
2013 4de reis VS, Noordwesten. http://weblog.wenmar.org/?q=node/249" onclick="window.open(this.href);return false;
- Noa
- Amerikakenner
Hij doet niets bij mij als ik het aanklik. Ik krijg de kreet uw browser ondersteunt dit niet. Enne wat is het nut hiervan????lelie schreef:Ik had mijn bericht alweer veranderd, zie hierboven.
Laatst gewijzigd door Noa op 02 jan 2008, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Fan of the U.S.A.
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als je er op klikt krijg je een schermpje waarmee je de persoon aan je msn contactpersonen toe kan voegen.Noa schreef:Moet je dat dan gewoon aanklikken? :dunno:
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Sinds ik met IE 7 werkte, kwam ik vaak ook niet bij het laatste bericht uit, zeker in topics met foto's. Als je naar beneden scrolde, sprong het scherm steeds terug. Dat probleem lijkt nu over te zijn. Een leuke bijkomstigheid dus.Sandy schreef:Op het oude forum werkte het bij mij nooit zoals het zou moeten. Als ik op het vakje klikte 'ga naar laatste bericht' .. dan ging ik niet naar het laatste bericht, maar altijd naar een paar berichten daarvoor ... Ook al had ik die al gelezen ...Coyote schreef:Maar dat is toch nog steeds het geval? Als je, net als bij het oude forum, op het oranje vlakje klikt, kom je bij het eerste ongelezen bericht. Dus vlak onder het door jou als laatste gelezen bericht. Komen er nu tijdens je bezoek aan het forum opnieuw berichten bij en klik je opnieuw op het oranje vlakje dan ga je naar de allernieuwste berichten. Dus niet meer naar het eerste bericht sinds je inlog.
Roland
In een topic met veel foto's is dat heel irritant, want dan moet je heel veel scrollen ....

Ik heb het nieuwe forum nu trouwens hier bij mij thuis voor het eerst op mijn computer en beeldscherm (resolutie 1680 x 1050 pixels) geopend en ik moet zeggen, het ziet er overzichtelijk uit. Geen hinder dat de avatars nu rechts staan. Nee, ik denk dat ik hier wel aan ga wennen...

Roland
Ook hier was het even wennen en dacht ik dat ik verkeerd zat
Al bij al valt het wel mee al is het nog zoeken af en toe.
Ook ik vond de avatar links beter staan.
Wat me het meeste stoort is dat de link in hetzelfde venster opend terwijl dit vroeger in een nieuw venster opende.
Voor de rest : goed werk

Al bij al valt het wel mee al is het nog zoeken af en toe.
Ook ik vond de avatar links beter staan.
Wat me het meeste stoort is dat de link in hetzelfde venster opend terwijl dit vroeger in een nieuw venster opende.
Voor de rest : goed werk

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Valt me nu ineens in dit topic een hoop nieuwe namen (leden) op, die ik helemaal niet ken.
Nooit eerder opgevallen of iets van gelezen
Nooit eerder opgevallen of iets van gelezen

Sandy
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
De scheiding tussen berichten is duidelijk genoeg bij mij, gewoon twee tinten blauw.
Die links die niet in een nieuw venster openen heb ik geen last van, ik doe altijd met mijn rechter muisknop "open in nieuw tabblad" misschien een idee voor anderen ook?
Die links die niet in een nieuw venster openen heb ik geen last van, ik doe altijd met mijn rechter muisknop "open in nieuw tabblad" misschien een idee voor anderen ook?
Pete.Z schreef:De scheiding tussen berichten is duidelijk genoeg bij mij, gewoon twee tinten blauw.
dat zou wel eens handig kunnen zijn ja

Grts, Bart