Mocht er interesse zijn dan neem ik het mee, laat het dan even weten en anders ....... komen we lekker neuzen en genieten.
Groetjes Marja
Je bedoeld waarschijnlijk USAdoreennicole schreef:Ik bedenk me opeens, omdat ik net gisteren een gids voor Las Vegas heb opgevraagd, dat er soms sites zijn (tourist buros or travel agencies) die wel binnen NL gratis gidsen opsturen, maar niet naar het buitenland. Mochten jullie zoiets tegen komen kan ik die natuurlijk ook op mijn adres laten komen en meenemen.

Hoi René,rene.jager schreef:Is er iemand die een Amerikaanse vlag mee kan nemen? Ennuh... kan die bij Nieuwenoord ergens opgehangen worden?
Oh nee toch René .... laat lekker thuis joh (straks wordt het gejat ; ))rene.jager schreef:Ik heb besloten mijn filmcamera toch maar mee te nemen (in tegenstelling tot vorig jaar wil ik 'm deze keer dan maar niet vergeten) en daarmee een clip o.i.d. maken. Ik heb al een idee in m'n hoofd zitten, alleen is het nu de vraag of het er ook uitkomt.
rene.jager schreef: Nou ik zou zeggen, maar je borst maar nat, want ik geloof dat ik mijn favoriete video-onderwerp gevonden heb.
Be carefull, jaag haar nou niet bij voorbaat weer weg.......Mack schreef:Zo juist, mede-paparazzi! Dat is een uitdaging waar we iets mee kunnen!