Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reclamebalk Google op het forum/poll over donaties

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.

Zou jij vrijwillig een jaarlijks bedragje betalen voor een reclamevrij forum als je ingelogd bent?

Peiling eindigde op 01 mar 2012, 16:17

Ja
9
15%
Nee
51
85%

Totaal aantal stemmen: 60

Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Reclamebalk Google op het forum/poll over donaties

Bericht door Stan.Gobien »

@Njit die link is voor bedrijven die reclame via Google (Adwords) maken om bepaalde sites of categorieën uit te sluiten. Dus hetzelfde maar dan vanuit het oogpunt van het bedrijf.
Er zal zeker wel een gelijkaardige link zijn voor Adsense, de website eigenaars die reclameblokken op hun site voorzien via Google.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Owja , verkeerde linkje. Maar bij Adsense heb je ongeveer dezelfde mogelijkheden. Je kunt bepaalde sites ook uitsluiten..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Mijn standpunt als bezoeker, is dat ik liever heb dat de eigenaar probeert kosten via advertenties terug te winnen i.p.v. bijdrages. Als dat kan door de storende reclameblokken aan gasten te tonen en slechts een miniem reclame blok aan leden vind ik een pluspunt. Dan mensen alsnog een kleine bijdrage kunnen betalen om geheel reclamevrij te zijn, vind ik een goed idee, voor diegenen die dat wensen.
Ik gebruik ook AdBlock maar maak er een punt van om deze uit te zetten op sites die ik frequent bezoek.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Adverteren op het forum

Bericht door hekkie »

Dennis schreef:Niet-geregistreerde en niet-ingelogde lezers krijgen nu een introscherm te zien waarbij ze aangeraden wordt om te registreren en hier zit ook reclame bij.
Deze info is niet helemaal volledig Dennis. Naast het grote introscherm met reclame, zie je ook in elk topic reclame tussen het eerste en tweede bericht. Niet dat het mij stoort want ik log toch vrijwel altijd in, maar ik meld dit even voor de volledigheid.

Dat je op deze commerciële manier hoopt wat meer inkomsten te genereren vind ik heel begrijpelijk en ook stoort mij de kleine reclamebalk bovenin niet als je ingelogd bent. Een vrijwillige financiële bijdrage van mijn kant hoef je echter niet van mij te verwachten en derhalve heb ik de poll met "nee" ingevuld. Die financiële bijdrage aan het forum (bijv. kosten (mede)organiseren van alle meetingen) heb ik ruimschoots betaald de afgelopen jaren voor mijn gevoel..... :wink:
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Klopt, er staat ook een balk na alle eerste posts als je niet ingelogd bent.
hekkie schreef:Die financiële bijdrage aan het forum (bijv. kosten (mede)organiseren van alle meetingen) heb ik ruimschoots betaald de afgelopen jaren voor mijn gevoel..... :wink:
No kidding! :thumbup:
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik ga deze discussie nu langzamerhand beëindigen. Jullie zijn voldoende ingelicht en zo'n beetje alles is wel gezegd over dit onderwerp. In ieder geval bedankt aan iedereen die meediscussieerde en met de poll meedeed!

Ik zou tot slot willen herhalen dat dit alles een test is. De manier waarop het er nu uitziet, is niet gegarandeerd hoe het er over pakweg een week of een maand uitziet. Het zit er dik in dat ik de komende weken en maanden met verschillende opties blijf experimenteren. Als je dus eventueel iets nieuws ziet, is dat waarschijnlijk iets wat ik aan het testen ben. Je geduld stel ik dan zeer op prijs.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer