Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Chi Sin X: Waarom uw nickname in het onderwerp?

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: Chi Sin X: Waarom uw nickname in het onderwerp?

Bericht door Coyote »

Ben ik helemaal met je eens Pete.Z. :D

Alle opmerkingen die hier geplaatst zijn geven alleen maar weer dat veel mensen zich betrokken voelen bij het forum en hun zorg uitspreken als een bepaalde wijziging voor hen geen verbetering oplevert.

Ook voor mij geen leven meer dan... :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Ik zal ook maar vast dood op de grond gaan liggen.......
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Nou nou, we drijven nu toch wel even over, hè... :wink:

Betrokkenheid is natuurlijk altijd goed, maar als advocaat van de duivel: er wordt nu gesproken over het handjevol mensen dat geen verandering wilt omdat het geen verbetering voor hen meebrengt; je kunt het ook van de andere kant bekijken, namelijk het handjevol mensen dat er zich aan stoort. Moet je voor dat handjevol dan iets gaan veranderen waar het merendeel zich niet aan stoort? En dat geldt eigenlijk voor alles, niet alleen nu voor de nicknames in de onderwerpregel.

Mij was het ook opgevallen dat de nicknames meer en meer in de onderwerpen terugkomen, maar het zal me eerlijk gezegd volledig worst wezen, en dat gaat beide kanten op: wordt het veranderd, prima, blijft het zo, ook goed.

En dat zegt niets over de mate van betrokkenheid bij het forum.

Het wordt pas echt een issue, als het merendeel van de mensen zich eraan stoort, en als het de (on)leesbaarheid van het gehele forum beïnvloedt.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dento schreef:Betrokkenheid is natuurlijk altijd goed, maar als advocaat van de duivel: er wordt nu gesproken over het handjevol mensen dat geen verandering wilt omdat het geen verbetering voor hen meebrengt; je kunt het ook van de andere kant bekijken, namelijk het handjevol mensen dat er zich aan stoort. Moet je voor dat handjevol dan iets gaan veranderen waar het merendeel zich niet aan stoort? En dat geldt eigenlijk voor alles, niet alleen nu voor de nicknames in de onderwerpregel.
Volgens mij is het juist een handjevol mensen dat deze verandering wil. Dat werpt toch een ander licht op het geheel...

Je kunt alles wel zo makkelijk afdoen maar ik denk dat het alleen maar goed is als men zich uitspreekt. Dat dat dan weer wordt gebagatalisseerd is jammer. Kennelijk mag er niet kritisch gekeken worden naar veranderingen. :?

Roland

Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Hoezo is dat "makkelijk afdoen"?

En je zegt dat een handjevol mensen er zich aan stoort en dat dit ander licht op het geheel werpt: hoezo?
Waarom zou je iets veranderen als 3 mensen dat wensen, terwijl er 100 zijn die het prima vinden (om maar eens willekeurige cijfers te gebruiken) en er géén problemen mee hebben?

Ik vind het jammer dat dan meteen weer als "geen kritiek mogen geven" wordt uitgelegd...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

@Roland:
Je hebt toch ook gewoon je zegje kunnen doen. Als daarna de beslissing niet in je voordeel uitvalt moet je je daar ook gewoon bij neer kunnen leggen. Ook dat is betrokkenheid - het accepteren van de beslissingsbevoegheid van de Forumleiding.
En zoals ik al eerder schreef: een forum is geen democratie. Dat ze naar je mening vragen wil nog niet zeggen dat ze er iets mee hoeven te doen.

Als je toch die invloed wil hebben moet je zelf een Forum proberen te runnen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Eventjes ten overvloede, (en mijn laatste reactie) ik had me er al bij neergelegd op de vorige pagina, maar als er dan door wordt gezeurd en gesuggereerd dat ik geen leven heb, voel ik met toch nog even geroepen om wat te zeggen.

Nogmaals, verder vind ik het prima, en ik sla de topics die ik onleesbaar vind wel over. :beerchug:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dento schreef:En je zegt dat een handjevol mensen er zich aan stoort en dat dit ander licht op het geheel werpt: hoezo?
Waarom zou je iets veranderen als 3 mensen dat wensen, terwijl er 100 zijn die het prima vinden (om maar eens willekeurige cijfers te gebruiken) en er géén problemen mee hebben?

Ik vind het jammer dat dan meteen weer als "geen kritiek mogen geven" wordt uitgelegd...
Je moet mijn woorden niet verdraaien. Lees! Ik zeg dat slechts een handjevol mensen deze veranderingen wil. Dus niet dat slechts een handjevol zich eraan stoort.

En je kunt het jammer vinden, het komt wel degelijk over alsof er niet kritisch naar veranderingen gekeken mag worden en dat we onze mond maar moeten houden. Misschien moet je accepteren dat mensen ook een eigen mening hebben en die willen uiten.

@ Martijn: ik vel geen oordeel over de veranderingen maar over het feit dat kritische noten steeds als 'zeurderig' worden afgedaan. Dat is heel iets anders.

Roland

Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Volgens mij heeft niemand het woord 'zeur' gebruikt. Maar soms moet je gewoon accepteren dat bepaalde dingen niet lopen zoals jij dat wilt. Dat is volgens mij wat er bedoeld werd..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Het komt wel over op zo'n manier.

De veranderingen zijn doorgevoerd, het is nu eenmaal zou dus houd je mond erover. Zo komt het bij mij over.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Njit schreef:Maar soms moet je gewoon accepteren dat bepaalde dingen niet lopen zoals jij dat wilt. Dat is volgens mij wat er bedoeld werd..
Ik heb het niet over accepteren, het zal mij eerlijk gezegd worst wezen wat er bepaald wordt. Ik heb het over de wijze waarop gereageerd wordt als er kritisch naar een verandering gekeken wordt. Het komt over alsof je je mening dan niet meer mag verkondigen. :?

Roland

Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik denk dat alle meningen hierover nu 100% duidelijk zijn en in sommige gevallen zelfs meer dan eens zijn geuit in hetzelfde draadje. :) Jullie meningen zijn absoluut gehoord en er is door de mods lang over gediscussieerd. Het genomen besluit is zoals door Marjan vermeld.

Ik ga hier dan nu ook een slotje op doen, zodat we ons op andere zaken kunnen richten. Bedankt voor alle input! :)
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer