We hebben net even naar de uren van Evy gekeken en zij heeft die namiddag dan vrij. Echter is het net op die avond de prinsenverkiezing van de carnaval in ons dorp en dat missen we nooit. Evy wil echter wel graag komen maar dan zouden we wel om negen uur à half tien reeds vertrekken.Coyote schreef:Bart,Dude schreef:Ik zou eigenlijk ook wel willen komen maar het is wel ver rijden voor ons, ruim 2 uur enkel.
Moet ook nog even kijken of de vriendin niet moet werken, zaterdag is een moeilijke dag om te ruilen voor haar, verlof is uitgesloten.
Je kunt natuurlijk ook overnachten in Zaltbommel. Hotel Zaltbommel ligt vlakbij American Roadhouse, bijna op loopafstand.
Kamers zijn EUR 69 (Comfort Kamer) of EUR 79 (Deluxe Kamer). Ze hebben nog een beperkt aantal kamers vrij. Zojuist heb ik alvast een Deluxe kamer gereserveerd. Annuleren kan nog tot één dag van te voren tot 16.00 uur.
In de buurt zijn nog meer mogelijkheden maar dit hotel ligt echt op steenworp afstand van de locatie.Roland
Zo kunnen we bij beide evenementen bezoeken. Naar de prinsenverkiezing gaan we zowiezo altijd laat naartoe (+- Half elf) dus als we om negen vertrekken zijn we er om elf uur. Ik hou het nog even in beraad, maar ik denk wel dat we gaan komen.
Vooral Evy zekerCoyote schreef:Zou het overigens erg leuk vinden als jij en Evy ook kwamen.![]()
Roland
Bart