Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Inventarisatie AA-meeting 2009
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: AA-meeting 2009?
Misschien dat Dennis even een berichtje namens het AA forum kan uitsturen. Puur om de belangstelling te peilen.
Het was volgens mij toch de bedoeling dat hij er zelf meer inbreng in kreeg?
Het was volgens mij toch de bedoeling dat hij er zelf meer inbreng in kreeg?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
****Mededeling modteam:
De jaarlijkse grote AllesAmerika.com Meeting staat al een poosje op de agenda van het modteam en is onderwerp van bespreking.
De afgelopen vijf jaar zijn de AA-meetingen zeer succesvol geweest en dient zeker een vervolg te krijgen. Het is dan ook verheugend te constateren dat forumleden zelf reeds dit onderwerp ter sprake brengen en dat er ook nu weer met zoveel enthousiasme op wordt gereageerd.
Het afgelopen jaar zijn er een groot aantal nieuwe (actieve) forumleden bijgekomen en een AllesAmerika Meeting is tevens een unieke gelegenheid ook persoonlijk over en weer kennis met elkaar te maken en in een leuke, gezellige sfeer Amerika-ervaringen uit te wisselen.
De allereerste stap die gezet moet worden is echter het vormen van een organisatieteam. Dennis, onze beheerder, zal z.s.m. hierover een mededeling doen zodra hij terug is van zijn (korte) vakantie.
Wij vragen daarom nog even jullie geduld.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
Floridafan
- Amerika-ontdekker
Ik zie mijn naam staat er ook bij zie ik maar mag mijn gewone naam achter floridafan zetten hoor dat is Lea
is misschien wat makkelijker
is misschien wat makkelijker
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
de allerallerallereerste stap die gezet moet worden is om te kijken of er belangstelling is volgens mijhekkie schreef:
****Mededeling modteam:
De allereerste stap die gezet moet worden is echter het vormen van een organisatieteam. Dennis, onze beheerder, zal z.s.m. hierover een mededeling doen zodra hij terug is van zijn (korte) vakantie.
Wij vragen daarom nog even jullie geduld.
Tot wanneer is Dennis trouwens op vakantie?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dennis vroeg of iedereen die interesse heeft zich hier wil melden, dus lijkt me wel een inventarisatie.
Dennis schreef:Hebben meer mensen interesse in zo'n meeting? Graag hier je reactie plaatsen!
Sandy
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
In 4 dagen al 35 geïnteresseerden, dat is best al véél! :beerchug:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
****Wat betreft de interesse voor een 6e grote AllesAmerika-meeting, spreekt dit bericht van Dennis voor zich.Njit schreef:
de allerallerallereerste stap die gezet moet worden is om te kijken of er belangstelling is volgens mijOf hebben jullie liever ook niet dat dat nu al geïnventariseerd wordt? Dat kan ik namelijk niet uit jullie bericht halen...
Tot wanneer is Dennis trouwens op vakantie?
Dennis is a.s. dinsdag (Amerikaanse tijd) weer terug. Door het tijdsverschil met Amerika zou het kunnen zijn dat hij echter pas woensdag (Europese tijd) weer gelegenheid heeft zich te melden op het forum.****
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
CrosstownWoman
- Amerikafan
- Contacteer:
Nou aangezien ik zelf 18 ben, is iedereen wel ouder dan mij he
. Maarrr respect voor de ouderen hoor
haha.
Lijkt me wel leuk, allemaal van die AA-freaks. Met dan t-shirts en caps enzo haha!
Lijkt me wel leuk, allemaal van die AA-freaks. Met dan t-shirts en caps enzo haha!
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Natuurlijk willen Hans en ik ook alle 'oude bekenden' en vooral ook graag de nieuwe forummers graag (weer) eens ontmoeten. Count us in 
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben ook wel weer zin in een meeting! :beerchug:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij de volgende AllesAmerika meeting zullen Jan en ik ook zeker weer van de partij zijn. Bij de organisatie/sponsoring van de afgelopen meetingen ben ik nauw betrokken geweest en ik draag deze grote en gezellige bijeenkomsten van AA-forumleden c.q. Amerikafans dan ook een warm hart toe. Dat willen we ook een volgende keer zeker niet missen.
Voor de nieuwe leden is het wellicht aardig een overzichtje te hebben van de vijf voorgaande AA-meetingen met daarbij het tijdstip waarop de voorbereidingen zijn gestart (ik zag deze vraag een paar keer voorbij komen):
Datum meeting - Plaats - voorbereiding gestart in
30 okt 2004 - Utrecht - mei 2004
05 nov 2005 - Zaltbommel - mei 2005
25 nov 2006 - Beesd - mei 2006
03 nov 2007 - Beesd - juni 2007
01 nov 2008 - Beesd - nov. 2007
Marjan
Voor de nieuwe leden is het wellicht aardig een overzichtje te hebben van de vijf voorgaande AA-meetingen met daarbij het tijdstip waarop de voorbereidingen zijn gestart (ik zag deze vraag een paar keer voorbij komen):
Datum meeting - Plaats - voorbereiding gestart in
30 okt 2004 - Utrecht - mei 2004
05 nov 2005 - Zaltbommel - mei 2005
25 nov 2006 - Beesd - mei 2006
03 nov 2007 - Beesd - juni 2007
01 nov 2008 - Beesd - nov. 2007
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wij houden ook wel van een feestje
Indien mogelijk zijn wij ook van de partij.
Indien mogelijk zijn wij ook van de partij.
Linda volgens mij kun jij het lijstje weer updaten op de beginpagina .. zijn weer een aantal nieuwe aanmeldingen. Overigens hoef je achter Stefan geen vraagteken te zetten, zonder hem ga ik niet namelijk 
Als mensen zich aanmelden op dit tempo (er zijn ook een aantal op vakantie), kunnen we straks het Ahoy huren

Als mensen zich aanmelden op dit tempo (er zijn ook een aantal op vakantie), kunnen we straks het Ahoy huren
Sandy
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik wil ook komen :dance:
- Karinita
- Amerikakenner
- Contacteer:
Achter onze namen mag het vraagteken ook weg hoor
Karin
Karin
-
Floridafan
- Amerika-ontdekker
schiet aardig op.
ik kom met mijn jongste dus aantal kan weer omhoog
Ik weet niet hoe het dit jaar eruit komt te zien .. maar vorig jaar en de jaren ervoor waren kinderen volgens mij onder een bepaalde leeftijd niet toegestaan.Floridafan schreef:schiet aardig op.
Sandy
-
Floridafan
- Amerika-ontdekker
hij is nu 15.
ligt er dus aan wanneer het gehouden word maar stel na januari dan is hij al 16.
maar komen we vanzelf wel achter of kids onder een bepaalde leeftijd er wel of niks te zoeken hebben
ligt er dus aan wanneer het gehouden word maar stel na januari dan is hij al 16.
maar komen we vanzelf wel achter of kids onder een bepaalde leeftijd er wel of niks te zoeken hebben
Aha, volgens mij was rond die leeftijd vorig jaar/of ervoor wel zo ongeveer de grens .. Mijn kinderen zijn jonger .. en logisch met het aanwezige apparatuur zoals beamers e.d. nogal gevaarlijk natuurlijk die rondrennende kinderen 
Sandy