Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AllesAmerika.com Meetup 2005

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Bjorn,

Heel leuk dat je je ook hebt opgegeven voor de meeting. Laat alleen nog even weten of je met z'n tweeen komt of alleen.
Ook willen we graag weten of je op eigen gelegenheid komt en zo ja, of je evt. mensen mee zou willen nemen.

Zo gauw er meer bekend is over de meetup horen jullie van ons. Roland is momenteel met vakantie (in Amerika uiteraard) en als hij terug is 9 juli gaan we er weer mee aan de slag.

Jullie gaan 9 juli weg las ik, dus misschien kom je elkaar wel tegen op de luchthaven. In ieder geval alvast een fijne reis gewenst en houd er maar rekening mee dat je ook "verslaafd" raakt...... :wink:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Pixie
Amerika-ontdekker

Bericht door Pixie »

Ondanks m'n magere bijdrage aan dit forum, euh...mag ik ook komen?? En is het goed als ik m'n eigen Amerikaan (Detroit en omstreken) meeneem? Hij zal het vast leuk vinden, en (nu ga ik mezelf problemen bezorgen) als iemand nog iets nodig heeft uit de VS...hopelijk kan m'n vriend het in z'n koffer stoppen 8)

En 5 november is de datum? Is de plaats al bekend (of heb ik er overheen gelezen)?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Pixie,

natuurlijk ben je van harte welkom samen met je Amerikaanse vriend. Leuk dat er ook een Amerikaan bij is.

Zou je je willen aanmelden via hekkietravel@planet.nl ? Met vermelding van naam, adres, woonplaats, tel.nummer en email.

De datum is inderdaad 5 november. Een locatie is nog niet bekend maar Marjan en ik willen zeer binnenkort een mogelijke locatie bezoeken om te zien of dat wat is.

Zodra er meer bekend is horen jullie van ons.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Misschien een leuk idee om zo nu en dan een overzicht te posten van alle mensen die zich hebben aangemeld?
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Op veler verzoek volgt hier de lijst van mensen die zich voorlopig aangemeld hebben.

Nickname - Naam - Woonplaats

coyote - Roland - Heerenveen
hekkie - Marjan en Jan - Assen
wendyjol - Wendy en Cor - Meppel
rene.jager - René - Dronten
Njit en SpaceAce - Martijn en Linda - Den Bosch
Rob - Rob en Annie - Biggekerke
JGK - Jan Gijs en Martina - Bloemendaal
freekb2 - Freek - Lochem
vana - Marjon en Ger - IJmuiden
markro - Marco en Rina - Hilversum
Bert&Hanny - Hanny en Bert - Apeldoorn
Ineke - Ineke - Wijk bij Duurstede
Raymond en Eaglelgae - Raymond en Anneke - Sint Odilienberg
Mack - Maarten - Rotterdam
Jasmino - Jaqueline - Buggenum
Inge - Inge en Pim - Delft
anice van den boer - Anice en Frank - Tilburg
Anita2 - Anita + partner - Berchem (België)
Pba - Peter - Emmeloord
Muffles - Raymond - Woerden
Ton-L - Ton en Ria - Schiedam
Sanny Rocks - Sandra - Zaandam
Fuzzy - Eeco + partner ?? - Apeldoorn
Thebes - Thea + partner ?? - Rotterdam
Bjorn - Bjorn + partner ?? - Schoten (België)
Esba - Ester en Michael - De Bilt
rverhoog - Ronald - Purmerend

Wendy, Roland en Marjan
Laatst gewijzigd door hekkie op 24 jul 2005, 13:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ook erg leuk dat er een aantal Belgen in ons midden zal zijn. :D
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

De locatie is bekend!

Na diverse mogelijkheden te hebben bekeken, zijn Roland en ik zaterdag op bezoek geweest bij American Roadhouse te Zaltbommel.

Ons lijkt dit een uitermate leuke en geschikte locatie voor de meeting op 5 november a.s. Het is centraal gelegen, vlakbij de snelweg (A2) en op slechts 800 meter van het NS-station. We hebben dan de beschikking over een "eigen" zaal, geheel in Amerikaanse stijl. De zaal beschikt over een eigen bar, een filmscherm en waarschijnlijk is er tegen die tijd ook een beamer aanwezig. Precies de locatie die we zochten.

Ook de prijs van e.e.a. is naar onze mening aantrekkelijk. Voor EUR 32,50 p.p. kunnen we van 15.00 uur tot sluitingstijd gebruik maken van deze ruimte, krijgen we bij binnenkomst een kop koffie/thee met Amerikaanse versnapering en om 18.00 uur een barbeque. Het drinken is voor eigen rekening, waarvoor men ter plekke consumptiemunten kan kopen à EUR 1,70.

Hoe we de beschikbare tijd verder invullen is helemaal aan onszelf. Alle ideeën hieromtrent zijn welkom. De hoofdzaak is natuurlijk dat we gezellig met elkaar kunnen babbelen over ons favoriete onderwerp: Amerika!! Uiteraard is het leuk als er fotoboeken meegenomen worden of misschien zijn er mensen die een film willen laten zien o.i.d. Kortom laat ons weten wat jullie leuk vinden.

Vóór half augustus moeten we aangeven of we wel of niet gebruik maken van bovengenoemde offerte.

Graag willen we dus van jullie op korte termijn een definitieve opgave. Dit geldt zowel voor "nieuwe" deelnemers als voor degenen die zich voorlopig hebben aangemeld, zodat we uiterlijk 15 augustus kunnen opgeven of de meeting daadwerkelijk door kan gaan. waarbij we zijn uitgegaan van 35 personen.

Uiteraard is er ruimte voor meer mensen. Vakantiegangers en ook anderen kunnen zich nog later opgeven, maar een minimum van 35 is in eerste instantie vereist.

Meld je dus nu definitief aan via hekkietravel@planet.nl

Roland en Marjan
Laatst gewijzigd door hekkie op 24 jul 2005, 00:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Dat zijn er heel wat meer dan vorig jaar, gezellig hoor :beerchug: !
Het restaurant zal alleen wel een stukje groter moeten zijn dan afgelopen keer.
De tijd gaat nu wel dringen want de foto's van vorig jaar zijn nog steeds niet ingeplakt :oops: :oops:

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

American Roadhouse

Bericht door nieuwenoord »

Ha, dat vind ik nou toch erg leuk! Ik geloof dat ik jullie richting het Roadhouse heb doen denken en ik vind het super dat dat de locatie gaat worden.

Wij zitten die dag natuurlijk met onze Diabetes Informatiemarkt, maar nu het zo dicht bij is, gaan we toch eens bekijken hoe laat we daar de boel geruimd kunnen hebben. Het is voor ons nog geen kwartiertje rijden ... misschien halen we de barbeque nog wel!

Jullie horen binnenkort van ons of we het gaan redden :lol:

Groet,
Albert en Monique
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Heb pas nog daar gebowld met m'n collega's (en verloren...)
Dus ben eigenlijk wel op zoek naar revanche :twisted:

Dus ehm, iemand zin om dan mee te gaan bowlen?
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bowlen

Bericht door nieuwenoord »

Ik ben daar pas smadelijk afgegaan ten aanzien van mijn hele gezin ... ik denk dat ik even pas :P

Monique

Maar het is er wel leuk, of niet??
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

8)
Wij zijn er zeker, de mail is al weg. :beerchug:
Gr
Rob & Annie
eaglelgae
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Hoi Roland en Marjan,

Bedankt voor de moeite en de tijd die jullie steken in de organisatie, echt heel leuk, de vorige meeting was een groot succes. Raymond en ik hebben echter 1 probleem. We willen heel graag komen maar het bedrag van 32 euro pp is te hoog voor ons. We zitten met onze reis naar Amerika, studies, etc die betaald moeten worden en 32 euro betekent minstens 1 overnachting in NYC of lekker uit eten daar. Moeilijke afweging, maar uiteindelijk kiezen we dan toch voor de ervaring in Amerika extra.
Misschien kunnen we er een andere keer bij zijn en we spreken elkaar op het forum.

Groetjes,
Anneke en Raymond
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

hekkie schreef:We hebben dan de beschikking over een "eigen" zaal, geheel in Amerikaanse stijl. De zaal beschikt over een eigen bar, een filmscherm en waarschijnlijk is er tegen die tijd ook een beamer aanwezig. Precies de locatie die we zochten.

Hoe we de beschikbare tijd verder invullen is helemaal aan onszelf. Alle ideeën hieromtrent zijn welkom. De hoofdzaak is natuurlijk dat we gezellig met elkaar kunnen babbelen over ons favoriete onderwerp: Amerika!! Uiteraard is het leuk als er fotoboeken meegenomen worden of misschien zijn er mensen die een film willen laten zien o.i.d. Kortom laat ons weten wat jullie leuk vinden.

Roland en Marjan
De beamer bied denk ik ook de mogelijkheid om foto's te vertonen vanaf dvd middels een PC of laptop,.
Als achtergrond tijdens het eten of gewoon de hele tijd om het Amerika gevoel te verhogen.
Maar het kan natuurlijk ook met uitleg van de mak(st)er over het hoe en waar.

Nog meer ideeen :?: zet ze op het forum :wink:
Gr.
Rob
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Alle fotoboeken??? Hmmm... De foto's van NYC van februari heb ik net ingeplakt, maar of ik de 6 mappen van mijn reis in 2002 ook meeneem... Daar moet ik nog even over nadenken...

Wellicht dat mijn vriendin ook meewil, dat ga ik eens vragen als ze terugkomt uit Boston... Misschien is ze ook helemaal Amerika-gek als ze weer een tijdje terug is in NL...

Mack
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Roland, ik heb een vraag. Ik weet nog niet helemaal zeker of ik naar de meeting kom, maar het lijkt me wel heel leuk.
Als jouw auto nog niet helemaal propvol zit met mensen, en je rijdt via Zwolle, zou ik dan mee mogen rijden? :oops:
Ik woon in Deventer, maar ik kan wel naar Zwolle komen.
Ik hoor het wel van je.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Marloes,

natuurlijk mag je met mij meerijden. :D

Dat is voor mij geen enkel probleem. Via de routeplanner heb ik al gezien dat ik je op de terugweg ook eenvoudig in Deventer kan afzetten (mochten er geen treinen meer rijden). Voor mij is dat maar een klein stukje om.

Leuk dat je ook van plan bent om te komen. We zien uit naar je definitieve aanmelding... :)

Groet,

Roland

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

eaglelgae schreef:Bedankt voor de moeite en de tijd die jullie steken in de organisatie, echt heel leuk, de vorige meeting was een groot succes. Raymond en ik hebben echter 1 probleem. We willen heel graag komen maar het bedrag van 32 euro pp is te hoog voor ons. We zitten met onze reis naar Amerika, studies, etc die betaald moeten worden en 32 euro betekent minstens 1 overnachting in NYC of lekker uit eten daar. Moeilijke afweging, maar uiteindelijk kiezen we dan toch voor de ervaring in Amerika extra.
Misschien kunnen we er een andere keer bij zijn en we spreken elkaar op het forum.
Anneke en Raymond,

heel erg jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn. :cry:

We hebben echter alle begrip voor jullie situatie aangezien jullie voor 3 maanden naar Amerika gaan. Dat zouden de meesten van dit forum wel willen volgens mij. :wink:

Mochten jullie nog waardevolle tips voor de avond hebben, dan horen wij die graag.

Groetjes,

Marjan en Roland

lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Oke, fijn dat ik mee kan rijden :D

Ik heb me net aangemeld.
Voor EUR 32,50 p.p. kunnen we van 15.00 uur tot sluitingstijd gebruik maken van deze ruimte
Wanneer is het sluitingstijd, of mogen we dat zelf bepalen? :wink:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

lelie schreef:Ik heb me net aangemeld.
Voor EUR 32,50 p.p. kunnen we van 15.00 uur tot sluitingstijd gebruik maken van deze ruimte
Wanneer is het sluitingstijd, of mogen we dat zelf bepalen? :wink:
Marloes,

geweldig dat je ook komt! :dance:

Men sluit op zaterdag om 01.00 uur. De meeting zal dus uiterlijk tot 01.00 uur duren. Gezien de reuze gezellige en ontspannen sfeer van vorig jaar, denk ik dat we dat wel gaan halen. :D

Groet,

Roland 8)

PS Ik wacht nog even op een update van Marjan. Daarna zal ik een lijst van de deelnemers hier vermelden.

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer