Voor de liefhebbers - Anubis the Ride:
[youtube]Lg53bdcRkyQ[/youtube]
Ik moet die zaterdag 's ochtends werken, dus ik denk dat het voor mij niet doorgaat dan...sachasenne schreef: Ik heb de lijst nog niet bijgewerkt omdat Jasmino en saknopper nog niet definitief beslist hebben.
Op tijd arriveren zal wel moeten lukken hoor, kwestie van op tijd vertrekken.sachasenne schreef:Ik stel voor dat elk zijn kaarten (die ik op naam zal laten opzijleggen ) oppikt bij het onthaal . Ik geef ieder per PM mijn gsm nummer door . Niet iedereen zal op hetzelfde moment arriveren en ik kan me voorstellen dat bv Roland gezien de afstand en mogelijke files ook niet kan zeggen wanneer hij juist arriveert. Maar op die manier kunnen we elkaar traceren. Wat denken jullie?
Zie boven! Als we Demi niet kunnen onderbrengen denk ik niet dat ik alleen mee ga. Ik heb op de heenweg namelijk geen vervoer, Jan en Marjan vertrekken een dag eerder namelijk al, en ik vind het zo'n gedoe om zowel heen als terug met de trein naar jullie te komen om van daar te kunnen meerijden. Ik denk dus niet dat ik gebruik maak van jullie aanbod...... Maar: morgen weet ik definitief wat we doen en hoe!SpaceAce schreef: @ Jasmino,
Jij reed met ons mee terug, toch? Wil jij perse tot het einde blijven (in verband met vuurwerk)? Wijzelf willen waarschijnlijk rond de klok van 20.00 uur weg, omdat het natuurlijk nog een eindje rijden is naar huis. Mocht je wel tot het einde willen blijven, zul je ander terug vervoer moeten zoeken, snappie?
Overigens, als het eerste deel prima is, dan rijdt je terug in een iets grotere auto dan onze Alto Jasmino![]()