Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie van het forum heeft er zin in een pretparkmeeting 22/8

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Wie van het forum heeft er zin in een pretparkmeeting 22/8

Bericht door Njit »

Gezellig Roland dat je ook mee gaat naar Plop :)

Voor de liefhebbers - Anubis the Ride:
[youtube]Lg53bdcRkyQ[/youtube]
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Tof Roland, dat je ook meekomt !

Ik heb de lijst nog niet bijgewerkt omdat Jasmino en saknopper nog niet definitief beslist hebben.

Bij deze: als er nog mensen zin hebben om mee te gaan : join the club!

Binnen een dag of tien ga ik eens bekijken wat we kunnen regelen met de tickets en hoe , wat en waar we gaan afspreken.
Ik stel voor dat elk zijn kaarten (die ik op naam zal laten opzijleggen ) oppikt bij het onthaal . Ik geef ieder per PM mijn gsm nummer door . Niet iedereen zal op hetzelfde moment arriveren en ik kan me voorstellen dat bv Roland gezien de afstand en mogelijke files ook niet kan zeggen wanneer hij juist arriveert. Maar op die manier kunnen we elkaar traceren. Wat denken jullie?
Groetjes,
Carine
saknopper
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door saknopper »

sachasenne schreef: Ik heb de lijst nog niet bijgewerkt omdat Jasmino en saknopper nog niet definitief beslist hebben.
Ik moet die zaterdag 's ochtends werken, dus ik denk dat het voor mij niet doorgaat dan...
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

sachasenne schreef:Ik stel voor dat elk zijn kaarten (die ik op naam zal laten opzijleggen ) oppikt bij het onthaal . Ik geef ieder per PM mijn gsm nummer door . Niet iedereen zal op hetzelfde moment arriveren en ik kan me voorstellen dat bv Roland gezien de afstand en mogelijke files ook niet kan zeggen wanneer hij juist arriveert. Maar op die manier kunnen we elkaar traceren. Wat denken jullie?
Op tijd arriveren zal wel moeten lukken hoor, kwestie van op tijd vertrekken. 8)

Doorgifte van mobiele nummer(s) is een goed idee. Zal ik die van mij t.z.t. ook doorgeven.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Beste,

Omdat het volgende week zaterdag al zo ver is, had ik graag zo snel mogelijk de definitieve bevestiging van iedereen zodat ik het voordelige tarief kan vastleggen.

Kan iedereen die zich opgegeven heeft bevestigen en eventuele nieuwe kandidaten zich voor maandag aanmelden? Dan sluit ik de inschrijving af en kan de juiste inkomsprijs berekend worden.Die hangt nl af van het aantal deelnemers maar hij zal alleszins een stuk lager zijn dan 15 euro.

groetjes,

Carine
Groetjes,
Carine
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Je mag mij definitief tot de deelnemers rekenen. :D

Roland

hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Carine,

Jan en ik komen op zeker naar Plopsaland volgende week zaterdag. We hebben er zin in..... :D

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Wij zullen er ook zijn.
Rob en Annie
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wij hebben er ook nog steeds zin in :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

We zijn nog flink aan 't afkikken van onze vakantie, maar wij komen ook. (met ons 3-en)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

@ Carine,

Mogen er ook twee vrienden van ons mee welke dus niet aangemeld zijn op dit forum? In verband met de korting?

Is er trouwens ook al iets bekend over 'achter de schermen'? Achter de schermen bij Anubis zelf lijkt me wel leuk.

@ Jasmino,

Jij reed met ons mee terug, toch? Wil jij perse tot het einde blijven (in verband met vuurwerk)? Wijzelf willen waarschijnlijk rond de klok van 20.00 uur weg, omdat het natuurlijk nog een eindje rijden is naar huis. Mocht je wel tot het einde willen blijven, zul je ander terug vervoer moeten zoeken, snappie? :)

Overigens, als het eerste deel prima is, dan rijdt je terug in een iets grotere auto dan onze Alto Jasmino :lol: ;)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
avdakker
Amerika-ontdekker

Bericht door avdakker »

Heb me ook maar even aangemeld en voorgesteld in het betreffende topic. Ik ben dus 1 van de 2 bovenstaande vrienden en de eigenaar van die "grotere" auto die Lin en Martijn zal vervoeren als ze uit het bed kunnen komen :mrgreen:
We zouden het erg op prijs stellen mochten we jullie kunnen vergezellen.
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Wij,Peter en Nancy, hadden ons ook aangemeld dus op ons kan je ook nog rekenen.
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Hey,

Wat dat achter de schermen betreft : zeg en zie maar wat jullie graag zien. Doen kan enkel als de andere bezoekers er geen last van ondervinden. Dus geen attracties reserveren :) Of bedienen :P
Groetjes,
Carine
avdakker
Amerika-ontdekker

Bericht door avdakker »

Ik weet niet of een nieuw lid er inspraak op heeft maar wellicht is er de mogelijkheid om Anubis achter de schermen te bekijken ? Deze nieuwe aanwinst voor het park is erg lastig op de foto te zetten.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik weet morgen of ik mee kan, en sterker nog, misschien komen Peter en ik dan toch nog samen! Ik moet er een en ander voor organiseren, daar ben ik mee bezig, en het hangt van een heel goede vriendin af of we onze hond kunnen onderbrengen bij haar. Ik ben van plan om dan voor de nacht van zaterdag op zondag een goedkoop hotelletje te boeken in Gent, een uurtje van de Panne, zodat we op ons gemak kunnen terugrijden een dag later.

Morgen weet ik meer!

SpaceAce schreef: @ Jasmino,

Jij reed met ons mee terug, toch? Wil jij perse tot het einde blijven (in verband met vuurwerk)? Wijzelf willen waarschijnlijk rond de klok van 20.00 uur weg, omdat het natuurlijk nog een eindje rijden is naar huis. Mocht je wel tot het einde willen blijven, zul je ander terug vervoer moeten zoeken, snappie? :)

Overigens, als het eerste deel prima is, dan rijdt je terug in een iets grotere auto dan onze Alto Jasmino :lol: ;)
Zie boven! Als we Demi niet kunnen onderbrengen denk ik niet dat ik alleen mee ga. Ik heb op de heenweg namelijk geen vervoer, Jan en Marjan vertrekken een dag eerder namelijk al, en ik vind het zo'n gedoe om zowel heen als terug met de trein naar jullie te komen om van daar te kunnen meerijden. Ik denk dus niet dat ik gebruik maak van jullie aanbod...... Maar: morgen weet ik definitief wat we doen en hoe!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
avdakker
Amerika-ontdekker

Bericht door avdakker »

Linda had voorgesteld dat je bij ons op de terugweg in de auto zat welke dus die grotere auto was. Je zou mocht het nodig zijn ook op de heenweg meemogen maar ik vrees dat ik niet dichterbij woon als Linda en martijn. Ik woon namelijk in Best bij Eindhoven vandaar :) Mocht het nodig zijn dan laat het maar weten, je bent welkom om mee te rijden.

Edit: de andere persoon heet wouter.
Dank voor het toevoegen maar uiteraard gaan de andere leden voor dsu we wachten wel af.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Helaas, het gaat niet lukken! We hebben geen geschikt logeeradres voor onze hond, dus Peter en ik gaan definitief niet mee.
Mijn vriendin zou eigenlijk vrijdagavond laten weten of we bij haar terecht konden, maar dat werd pas zaterdagmiddag. Wij zaten echter het hele weekend in Limburg en hadden geen toegang tot internet, vandaar mijn late bericht.

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Spijtig dat je niet meekan Jasmino. Maar moest je eens willen gaan, weet je me te vinden he :)

Ik heb Wilco een PM gestuurd en geen reactie teruggekregen. Ook in dit topic geen reactie, dus ik vermoed dat hij niet meegaat.

De inkomkaarten worden op naam aan het onthaal klaargelegd. Ik zal ieders voornaam (die ken ik) en het AA forum vermelden. Je rekent ook daar af.

Wat afspraken betreft : ik stuur per PM ieder mn gsm nummer.

Ik zal zelf van 10.30u tot 10.45 u aan de fonteinen op het hoofdplein staan. (langs de kant van het Italiaanse restaurant).
Diegenen die later zijn kunnen altijd bellen :)

Kunnen jullie leven met dit voorstel? :wink:

Carine
Groetjes,
Carine
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik vind het prima. :D

Krijgen we de afgesproken plek (adres/coördinaten gps) nog via pb door?

Roland

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer