Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Organisatie AllesAmerika-meeting 2008

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Jikke
Amerikafan

Bericht door Jikke »

Hallo Forum-leden,

ik ben een weekje niet op het forum geweest en ik zit nu met mijn mond open en mijn ogen zo groot als schoteltjes dit topic te lezen.

Waar maken we ons zo druk over??
Ik denk dat we blij moeten zijn met initiatiefnemers zoals Monique, Annie, Albert en Rob. Zij hebben enorm hard gewerkt aan het organiseren van dit zeer succesvolle AA Forum feest. Zoals eerder al aangegeven hebben Frédérique en ik ons meer bezig gehouden met de foto-wedstrijd en volgens mij is die ook aardig gelukt!
Ik denk dat sommige leden gewoon jaloers zijn op zo'n goed OT team en graag in het succes willen meevieren :wink: :wink:

Ik stel voor dat het OT team van 2007 nog één keer bij elkaar komt en wij dan de beslissing nemen of wij als geheel team (met nieuwe aanvulling) volgend jaar opnieuw zo'n SUPER feest (willen) organiseren, want laten we dat absoluut niet vergeten, het was echt een super leuk feest, wat de echte organisatiebureaus niet beter hadden kunnen organiseren.....
Wij laten ruim op tijd weten wanneer wij deze evaluatie hebben en iedereen die in 2008 mee wil helpen aan dit feest kan dit dan voor deze datum aangeven in dit topic. Misschien zijn het er maar een paar en is deze discussie voor niets geweest......

In 2008 zit er voor mij en Arno geen USA trip in, maar bij deze wil ik mij al aanmelden voor het feest :D

Jikke
USA 2007: http://arnojikke.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Frederique »

Helemaal mee eens!!

Ook voor ons wsl. geen, alhoewel dat zeiden we vorig jaar ook, reis naar Amerika (de dollar staat natuurlijk weer héééél erg gunstig nu). Maar ook ik/wij zullen volgend jaar zeker weer van de partij zijn als bezoeker of organisator :wink: .

Groet, Frederique
Lees meer over onze drie reizen naar het westen van Amerika op rominenfrederique.spaces.live.com
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Jikke schreef:Ik stel voor dat het OT team van 2007 nog één keer bij elkaar komt en wij dan de beslissing nemen of wij als geheel team (met nieuwe aanvulling) volgend jaar opnieuw zo'n SUPER feest (willen) organiseren, want laten we dat absoluut niet vergeten, het was echt een super leuk feest, wat de echte organisatiebureaus niet beter hadden kunnen organiseren.....
Dat wordt ook door niemand tegengesproken of vergeten ... Je wekt nu een beetje de indruk dat het Organisatie team het alleenrecht heeft om hierover te beslissen. En dat jullie (al zal je niet voor het hele Organisatie team kunnen spreken) bepalen wat het uiteindelijk gaat worden betreft de samenstelling van het OT volgend jaar. Als jullie dat wel beslissen... prima wat mij betreft, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat liever anders hadden gezien.

Overigens denk ik dat het niet nodig is dat het Organisatie team zich hoeft te verdedigen. Er wordt door niemand in deze draad kritiek geleverd of getwijfeld aan jullie capaciteiten, iedereen is vol lof en er over eens dat het een heel geslaagd en goed georganiseerd feest was. Om nu al over een 'eventuele' nieuwe samenstelling te praten was misschien wat voorbarig, gezien de evaluatie nog niet eens is geweest. Dat had misschien beter even achter de schermen besproken kunnen worden, voordat het op het forum werd opengegooid. Maar daarnaast geloof ik niet dat het iemands bedoeling is om kritiek te uiten op de meeting of het Organisatie team. Zo moeten jullie het ook niet oppakken ... Wat mij persoonlijk betreft hoeft er ook geen aanpassing in het huidige Organisatie team te komen. Wel vind ik dat de mogelijkheden open moeten zijn voor anderen die zouden willen meewerken. Zo zijn jullie immers zelf (Frederique en Jikke) toch ook uiteindelijk toegevoegd aan een goed team?

Ik zeg dit omdat ik het in deze draad de verkeerde kant zie op gaan, wat helemaal niet de opzet is geweest. Het moet niet zo zijn nu dat niemand zich nog durft op te geven, omdat je anders de indruk wekt dat het huidige organisatie team niet goed gepresteerd heeft. Dat staat helemaal los van elkaar namelijk ....

Het lijkt mij (persoonlijk) dan ook een goed idee om deze draad te sluiten en te laten voor wat het is. Beter om een nieuwe verse draad te openen met daarin alleen suggesties voor de meeting voor volgend jaar. Nu wordt er alleen doorgeborduurd op misverstanden en onjuiste aannames en interpretaties die niet zo bedoeld zijn. Het een en ander is al verduidelijkt en daar wordt schijnbaar toch overheen gelezen. En alles is nu wel zo'n beetje gezegd toch?
Sandy
Jikke
Amerikafan

Bericht door Jikke »

Het was niet mijn bedoeling om over te komen, zoals Sandy het heeft opgepakt. Mijn excuses daarvoor.....dat is het lastige van communiceren via de computer!!
Ik bedoelde dat ik (en de andere OT-leden misschien ook wel) na de evaluatie wel bekijk of ik het volgend jaar weer wil organiseren. Ik had niet namens de organisatie mogen spreken......

Fijn weekend allemaal!!
USA 2007: http://arnojikke.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer