Je maakt me wel nieuwsgierig! Ik heb het boek een week geleden gekocht maar nog niet de tijd gevonden/genomen om erin te beginnen. Ik vond Max altijd wel positief over de US dus ik ben nu erg benieuwd na jouw opmerkingen!Ineke schreef:
Ik ben nu halverwege en tsjaaaa, 't is dat ik beter weet... maar een erg gunstig beeld krijg je door dit boek niet van Amerika. Misschien staan de positieve onderwerpen in de laatste hoofdstukken?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
T/m 14 november... win Max Westerman's nieuwe boek!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb het boek van Max Westerman op Sinterklaas gekregen, de dag voordat we naar Tenerife vertrokken. Afgelopen week hebben wij in onze vakantie alletwee het boek gelezen en we vonden het een erg leuk en ook interessant boek.
Ondanks dat ik veel van zijn programma's heb gezien op TV, kwam ik toch ook weer hele verrassende dingen tegen.
Voor wie het boek nog heeft heeft, kan ik hem van harte aanbevelen. Wellicht te krijgen of te geven als kerstkado.......
Marjan
Ondanks dat ik veel van zijn programma's heb gezien op TV, kwam ik toch ook weer hele verrassende dingen tegen.
Voor wie het boek nog heeft heeft, kan ik hem van harte aanbevelen. Wellicht te krijgen of te geven als kerstkado.......
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen: