Haha .. ik weet niet in welke context dat is geschreven, maar dat gaat dus echt niet door!Njit schreef:De hele AA meeting toch? Even quoten uit een ander topic:
Sandy schreef:Ik neem wel Bossche Bollen voor iedereen mee.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Nou, als je Marloes en mij een plezier wilt doen? Wij zouden er elk wel eentje willen hebben. Neem aan dat wij die wel een dagje kunnen bewaren zodat we zondagochtend wat lekkers bij de koffie hebben.Marjol schreef:Ik wil er best een paar meenemen hoor, ze verkopen de echte bollen van de Groot ook bij de C1000, die op zo'n 5 minuten lopen van mijn huis zit
Zeg het maar, hoeveel moeten het er zijn?
Kosten verrekenen we natuurlijk tijdens de meeting.
Roland (en Marloes)
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik wil iedereen even heel veel plezier wensen komende zaterdag!!
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik!!
Maar zonder gekheid. Vorig jaar liep het al voor drie uur behoorlijk vol, dat ging gewoon heel snel. Ik stond nog in badkamer om me op te maken (de meeting was toen bij ons thuis in de schuur) en hoorde continue mensen komen. Toen ik net voor drie uur in de schuur kwam, waren er al zeker 30 mensen. Binnen een uur was praktisch iedereen er. Op de groepsfoto die rond vier uur gemaakt is, misten alleen Bert en Hanny volgens mij, maar die kwamen inderdaad laat.
@ Harry: fijne vakantie en kan me niet voorstellen dat er volgend jaar geen meeting zou zijn!
Maar zonder gekheid. Vorig jaar liep het al voor drie uur behoorlijk vol, dat ging gewoon heel snel. Ik stond nog in badkamer om me op te maken (de meeting was toen bij ons thuis in de schuur) en hoorde continue mensen komen. Toen ik net voor drie uur in de schuur kwam, waren er al zeker 30 mensen. Binnen een uur was praktisch iedereen er. Op de groepsfoto die rond vier uur gemaakt is, misten alleen Bert en Hanny volgens mij, maar die kwamen inderdaad laat.
@ Harry: fijne vakantie en kan me niet voorstellen dat er volgend jaar geen meeting zou zijn!
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat wij (even na) 12:30 uur vanuit Heerlen vertrekken richting Waalwijk, daar tegen (of even na) 14:00 uur aankomen (zo ongeveer). Dan even inchecken in het Formule 1, en dan zo tegen 14:30 uur vertrekken richting Beesd. We moeten dan zo rond 15:00 uur aankomen, als het goed is...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:

Foto: Gypsygirl1 - 8 september 2006
Voor degenen die hier in Beesd of op het landgoed overnachten heb ik in elk geval wel een tip: zet je auto bij De Stapelbakker op het landgoed, ga lekker een frisse neus halen met een wandeling over de Notenlaan! Het is absoluut de moeite waard. Bij terugkomst bij De Stapelbakker een lekkere kop warme chocomel met appelgebak of een pannenkoek, dat is echt genieten!
Ik weet niet zeker of de bijbehorende landgoedwinkel op zondag ook open is, maar die is zeker de moeite van het snuffelen waard! Enne, ondanks de foto worden er zondag géén ritjes met paard en wagen aangeboden op de Notenlaan, tenminste niet door ons.

Laatst gewijzigd door nieuwenoord op 01 nov 2007, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.