Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006
Hahahaha wat een lol hier zeg, volgens mij gaat dat op de meeting helemaal goedkomen.
Ik heb nog even een vraagje hoe dingen geregeld wordt vorr de rokers en niet rokers.
Mag er overal gerookt worden, of juist niet en op welke plekken dan wel.
Of is het geheel niet rokers, nou ja het is al wel duidelijk denk ik zo.....
P.S.
Het is nog 64 nachtjes slapen !!!!
Ik heb nog even een vraagje hoe dingen geregeld wordt vorr de rokers en niet rokers.
Mag er overal gerookt worden, of juist niet en op welke plekken dan wel.
Of is het geheel niet rokers, nou ja het is al wel duidelijk denk ik zo.....
P.S.
Het is nog 64 nachtjes slapen !!!!
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het is volgens mij nog niet besproken in de organisatie, maar ik wil wel graag mijn voorkeur hierover uitspreken.
Liefst hebben we niet dat er in de stallen gerookt wordt, gevaar met hooi en stro lijkt me duidelijk. Dat betekent dat er gerookt zou kunnen worden in een van de partytenten (die waar niet het eten staat?) en zeker onder het overdekte terras, wat ook aan de zijkanten nog windvrij afgesloten kan worden.
Ik weet niet of iedereen zich hier een beetje in kan vinden?
Liefst hebben we niet dat er in de stallen gerookt wordt, gevaar met hooi en stro lijkt me duidelijk. Dat betekent dat er gerookt zou kunnen worden in een van de partytenten (die waar niet het eten staat?) en zeker onder het overdekte terras, wat ook aan de zijkanten nog windvrij afgesloten kan worden.
Ik weet niet of iedereen zich hier een beetje in kan vinden?
Uiteraard niet in de stallen, stallen zijn altijd rookvrij dus dat had ik eigenlijk al automatisch aangenomen.
De tent waar het eten staat is idd ook niet erg handig.
Ikzelf ben een roker en zou dus graag een plekje willen hebben (al is het maar een klein hoekje) maar Emiel kan slecht tegen roken en hij neemt wel een overdossis pilletjes die dag ivm de paarden waar hij allergisch voor is maar dan toch zou het voor hem reuzefijn zijn een plek te hebben in een tent waar niet gerookt wordt.
Hahaha volgens mij kunnen we Emiel dan de gehele dag naast het eten terug vinden.......
De tent waar het eten staat is idd ook niet erg handig.
Ikzelf ben een roker en zou dus graag een plekje willen hebben (al is het maar een klein hoekje) maar Emiel kan slecht tegen roken en hij neemt wel een overdossis pilletjes die dag ivm de paarden waar hij allergisch voor is maar dan toch zou het voor hem reuzefijn zijn een plek te hebben in een tent waar niet gerookt wordt.
Hahaha volgens mij kunnen we Emiel dan de gehele dag naast het eten terug vinden.......
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb ook niets tegen roken maar vind in tegenstelling tot Sandy roken tijdens het eten, werkelijk verschrikkelijk goor. Bij voorkeur niet dus.Sandy schreef:Ik rook zelf niet ... maar ik heb geen problemen met rokers die avond .. ook niet bij het eten ... Ik gooi mijn kleding en mezelf wel in de was

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zoiets probeerde ik ook te formuleren, maar het kwam helemaal niet uit de verf, vandaar dat ik me maar bij René aansloot.lelie schreef:Ik heb eerlijk gezegd wel een probleem op dat gebied. Het is niet dat ik astmatisch ben, maar ik word vaak misselijk van sigarettenrook. En krijg tranende ogen.
Ik heb er uiteraard geen probleem mee als er een apart hoekje wordt gecreeerd.
Groetjes van Marloes
Dus in het 'rookhol' zal ik niet te vinden zijn. Trouwens, wij als Amerikaliefhebbers zijn toch wel gewend dat roken vaak niet op prijs wordt gesteld danwel dat er een speciale hoek voor is

Ik weet trouwens al wat ik aan ga trekken, bizar niet?
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Een beetje Country&Western Look lijkt me wel erg geslaagd voor deze meeting. Spijkerbroekje, vestje, riem en rode "zakdoek" om, evt. een cowboyhoed op, laarzen etc. Bedenk het maar.....Aïda schreef: Ik weet trouwens al wat ik aan ga trekken, bizar niet?

Moet niet zo moeilijk zijn als we allemaal een beetje in die stijl komen.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9