Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008

Bericht door sachasenne »

Dento schreef:

Kortom: misschien ben je niet meer zo tevreden over de sfeer op het forum, maar dat kan en mag je oordeel over de meeting niet beïnvloeden - en dat lijkt hier in deze discussie wel te gebeuren.
Die opmerkingen over de sfeer die CaroLine gaf en ik bevestigde had voor mij als voorbeeld de negatieve discussie in dit draadje waar een MOD was in tussengekomen. Vandaar dat dit in dit topic is terug te vinden denk ik.
Voor mij staat dit helemaal los van de meeting. Het was een reactie op een andere post.
Ik heb de indruk dat dit ook voor CaroLine los van de meeting staat. Zij schrijft ook dat dat niet de reden is waarom ze niet gekomen is.

Eigenlijk hoort dat inderdaad niet in dit rijtje thuis, langs de andere kant wel omdat de aanleiding hier gebeurd is.

Effe ter verduidelijking....

Carine
Groetjes,
Carine
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dento schreef:Een OT bestaat toch uit individuele leden?
Da's waar. Maar als men vraagt naar een reactie van de moderators, dan zal ik niet in mijn eigen naam reageren, maar wel overleggen met mijn collega moderators, om dan gezamelijk een reactie te geven.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

kastelke schreef:Roland, er werd wel steeds gevraagd naar een reactie van het OT. Niet naar een reactie van individuele leden.
Of ik ze nu OT noem of allemaal stuk voor stuk bij naam (wordt ook zo'n lijst :wink: ) maakt toch niets uit. Het gaat erom dat het toch ook leuk is om hun eigen persoonlijke reactie te lezen? Dat hoeft toch niet pas na een evaluatie? Vrijwel iedereen geeft zijn of haar persoonlijke mening over de meeting. Door als geheel OT bewust niet te reageren geef je helaas toch een zeker (negatief) signaal af. Sorry, maar zo komt het bij mij over...

Alweer: Just my 2 cents...

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik wil best mijn mening over de meeting geven, maar wordt bijna gedwongen om voor het OT te spreken en daar heb ik nu geen zin in.
Ik vond de meeting weer heel geslaagd, heb zoals iedereen veel mensen gesproken, maar ook vele weer niet.
Zoals andere schreven, een pluim voor het OT, ik ben geen aap, dus ga mezelf dus niet op de borst slaan. :wink:
Als ik in ga op de op en aanmerkingen, ben ik als OT lid bezig.
Ik kan alleen melden,als OT lid dat er wel degelijk wat met de op en aanmerkingen gedaan wordt.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Note Modteam:

Alle voors en tegens over de AA-meeting 2008 zijn vermoedelijk nu wel genoemd.

Edit: Een en ander is door het modteam gehoord en er zal binnenkort op worden terugkomen richting betrokken personen.Tevens gaat hier nu het slotje op.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer