Ik sluit mij bij jullie aan. Iedere keer als ik naar het forum ga moet ik inloggen, lastig, maar niet onoverkomelijk. Maar nu geeft zelfs het inloggen ook al problemen.Noa schreef:Ben ik het helemaal mee eensSandy schreef:Het is vandaag weer een doffe ellende ... :/![]()
![]()
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
telkens inloggen
- Stefandb
- Amerikafan
- Contacteer:
same here.
Bovenaan het forum staat trouwens "mysql gone"
geen idee wat het is, maar het stond er vroeger niet
Bovenaan het forum staat trouwens "mysql gone"
geen idee wat het is, maar het stond er vroeger niet
Foto's usa trip 2006 > http://stefanosunitedstates.spaces.live.com/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
We hebben er allemaal last van en er wordt achter de schermen hard aan gewerkt, geloof me. Natuurlijk vinden Dennis en wij moderators het net zo hinderlijk! Iedereen in ieder geval hartelijk bedankt voor jullie geduld, want het is inderdaad irritant om telkens te moeten verversen om maar een berichtje te kunnen lezen!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moest net wel terug opnieuw inloggen, maar nu wist hij tenminste toch nog dat er berichten waren die ik nog niet gelezen had.
Die was ik de vorige keer soms ook kwijt. En die 'mysql'-boodschap staat er ook niet meer.
Bedankt voor het werk achter de schermen!
En het is niet dat ik (en de anderen ook niet, denk ik) wil zeuren door die problemen hier te melden, maar als maar één persoon een probleem meldt, en dat wordt niet bevestigd door de anderen...
Gelukkig zijn we weer on track!
Bedankt voor het werk achter de schermen!
En het is niet dat ik (en de anderen ook niet, denk ik) wil zeuren door die problemen hier te melden, maar als maar één persoon een probleem meldt, en dat wordt niet bevestigd door de anderen...
Gelukkig zijn we weer on track!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Stefandb
- Amerikafan
- Contacteer:
jep, lijkt me terug in orde.
Bedankt!
Bedankt!
Foto's usa trip 2006 > http://stefanosunitedstates.spaces.live.com/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geweldig, alles werkt weer als vanouds. Hoewel, eigenlijk beter nog. Volgens mij is het forum nog nooit zo snel geweest! Thanks!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik surf vandaag al de hele dag zonder problemen! Niet meer inloggen, geen problemen met de oranje vlaggetjes, en de snelheid is er blijvend op vooruit gegaan!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill