Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AllesAmerika.com Meetup 2005
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die staan er al, Gert! Op mijn fotosite kun je alle foto's terugvinden die ik heb geschoten, in de resolutie waarin ik de foto's heb genomen. Hier kun je ze ook downloaden, en dus laten afdrukken (als dat je bedoeling is).GPJ73 schreef:Komen de groepsfoto's ook nog ergens in hoge resolutie (originele kwaliteit) op het forum of op een site
Ik kan de link hier niet herhalen (ik zit op mijn werk en kan mijn fotosite hier niet benaderen), maar je kunt hem vinden via de link in mijn onderschrift of de rechtstreekse links in een van mijn eerdere posts in dit topic.
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
BedanktJasmino schreef:Die staan er al, Gert! Op mijn fotosite kun je alle foto's terugvinden die ik heb geschoten, in de resolutie waarin ik de foto's heb genomen. Hier kun je ze ook downloaden, en dus laten afdrukken (als dat je bedoeling is).GPJ73 schreef:Komen de groepsfoto's ook nog ergens in hoge resolutie (originele kwaliteit) op het forum of op een site
Groetjes,
Jacqueline
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
GPJ73 schreef:Dit is meer iets voor een SOAP pagina, die er nog niet is op het AA forum... :whistling:

Wat zat er VERBORGEN in de KOELBOX?
Waarom wilde COYOTE op de SHOTGUN positie zitten?
Wat is er gebeurd wat het DAGLICHT niet kan verdragen?
Wanneer wordt de STILTE eindelijk doorbroken?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
SorryNjit schreef:GPJ73 schreef:Dit is meer iets voor een SOAP pagina, die er nog niet is op het AA forum... :whistling:
Wat zat er VERBORGEN in de KOELBOX?
Waarom wilde COYOTE op de SHOTGUN positie zitten?
Wat is er gebeurd wat het DAGLICHT niet kan verdragen?
Wanneer wordt de STILTE eindelijk doorbroken?
Laatst gewijzigd door GPJ73 op 10 nov 2005, 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Gert,GPJ73 schreef:in het GTST logo zet dan kan het SOAP forum geopend worden...![]()
32 zei je......
Voor de anderen:
Wie waar zaten in MIJN auto en wat er zich verder afspeelt, krijgen jullie ongetwijfeld haarfijn te horen als de tijd daarvoor rijp is. "Flauwe" grapjes zijn in ieder geval niet op zijn plaats.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Dat is een boel, de meeste mailboxen kunnen niet meer dan 5-6 mb aan dacht ik.Coyote schreef:En nu weer on topic...![]()
Wie één of meerdere originele foto's van de meeting uit mijn serie wil ontvangen, kan mij een pb-tje of mailtje (via de mailfunctie op het forum) sturen. De foto's zijn tussen de 1,5 en 1,9 Mb groot, houd dus rekening met de grootte van je mailbox...![]()
Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gmail heeft 2.5 Gb..dolphin schreef:Hotmail heeft tegenwoordig 250 MB!Bart40 schreef:
Dat is een boel, de meeste mailboxen kunnen niet meer dan 5-6 mb aan dacht ik.
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maximale attachment size is 10 mb. Het is inderdaad gratis (maar werkt nog wel steeds via het 'Invites' systeem)rene.jager schreef:Betekent dat dus dat ik bestanden van bijvoorbeeld 1GB kan versturen naar iemand die daar een account heeft?
Ik neem aan dat Gmail net als hotmail gratis is.
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer: