Nou, ik denk dat de categorie 1 tot 18 jaar nog weer wat extra kunsten moeten vertonen, vragen moeten beantwoorden etc. Dit om het extra spannend te maken, stel je voor dat zo'n avondje met die ouwe lui té saai wordt
phillybilly schreef:Ik herkende de keren dat ik naar de meeting ging ook mensen van hun reisbloggen en vakantiefoto's
Hoewel ik ook moet zeggen dat ik soms veel "contact" had met mensen op het forum, in een bepaald topic ofzo, en nooit foto's oid heb gezien, en dan een eigen beeld heb gevormd.....zo iemand kan er dan ineens totaal anders uitzien
Ik ben ook heel benieuwd naar hoe jij er nu uit ziet
Tadaaaaaaaa......
Is een foto van 4 jaar geleden, maar qua kapsel en gewicht ( ) komt deze foto het meest overeen met hoe ik nu ben
(wat geen garantie geeft voor februari )
Zijn er al mensen die hun mooiste foto hebben uitgezocht voor de foto wedstrijd? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er dit jaar binnen zal komen! Je kunt je foto opsturen naar allesamerika@gmail.com tot 31 december!
Ik zie als ik zo door mijn albums blader, dat het voornamelijk snelle kiekjes zijn, óf dat wij er zelf op staan..... haha....
Hmmmz, welke zou op een canvas kunnen én mooi genoeg om in te sturen....... gelukkig heb ik nog even
Ik heb wel hele mooie foto's van Canada. Maar ja, die mogen niet meedoen.
En de originele foto's van 2006 zaten op mijn kapotte harde schijf dus die zijn weg. Misschien kan ik ze van mijn fotosite halen (als ik weet hoe dat moet tenminste)
Als je ze eraf kunt halen moeten ze nog wel voldoende groot zijn om in te kunnen zenden. Anders kan er geen canvas van gemaakt worden mocht je toch winnen..
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.