Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Re: Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Al blijven wij ook niet slapen: hier is nog een gratis taxi naar het hotel zonder reserveringen 
:doublethumb: Ook helemaal zin inDude schreef:binnen 2 weken staan we aan de BBQ !!!![]()
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Nog 1 dag om je op te geven voor de Alles Amerika Meeting
Dinsdag 19 januari is de laatste dag dat je je aan kunt melden voor de meeting op de 30e.
Dus voor de twijfelaars: morgen kan het nog.....
Dinsdag 19 januari is de laatste dag dat je je aan kunt melden voor de meeting op de 30e.
Dus voor de twijfelaars: morgen kan het nog.....
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
freedombiker
- Amerika-ontdekker
Re: Alles Amerika Meeting 2009 (Informatie)
Hallo allemaal,
Ik zie nu hier dat er 30 Januari 2010 een Alles Amerika meeting komt, maar nu vroeg ik mij ineens af, of er ook wel eens een alles amerika meeting is georganiseerd (ja ja) in Amerika.
Dit om de simpele reden dat ik er nu dus woon, en weet dat er toch wel aardig wat Nederlanders in de buurt wonen, en die het misschien wel leuk zouden vinden om ook (Op vakantie) gaande nederlanders eens te ontmoeten.
Is maar een idee, maar als ik ermee kan helpen, dan heb ik hier ook wel contacten.
Groeten,
Aebe
Ik zie nu hier dat er 30 Januari 2010 een Alles Amerika meeting komt, maar nu vroeg ik mij ineens af, of er ook wel eens een alles amerika meeting is georganiseerd (ja ja) in Amerika.
Dit om de simpele reden dat ik er nu dus woon, en weet dat er toch wel aardig wat Nederlanders in de buurt wonen, en die het misschien wel leuk zouden vinden om ook (Op vakantie) gaande nederlanders eens te ontmoeten.
Is maar een idee, maar als ik ermee kan helpen, dan heb ik hier ook wel contacten.
Groeten,
Aebe
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
We krijgen nu echt trek in die BBQ!
Voor de liefhebbers:
Wij nemen onze fotoalbums van onze laatste reis naar het Noord Oosten en onze Zuid West reis mee.
Wij hopen veel moois te zien over Montana, Idaho en Wyoming, want daar gaan we in september naar toe.
Dus vergeet je albums niet mee te nemen
Zat ff te tellen, dat wordt een flinke afterparty in het hotel
Lijkt ons allemaal heel gezellig.
Daan en Jeannine
Voor de liefhebbers:
Wij nemen onze fotoalbums van onze laatste reis naar het Noord Oosten en onze Zuid West reis mee.
Wij hopen veel moois te zien over Montana, Idaho en Wyoming, want daar gaan we in september naar toe.
Dus vergeet je albums niet mee te nemen
Zat ff te tellen, dat wordt een flinke afterparty in het hotel
Lijkt ons allemaal heel gezellig.
Daan en Jeannine
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik vraag me trouwens af of er in het hotel wel gelegenheid is voor een after party met zoveel mensen.
Is er een bar ofzo, en tot hoe laat is die open? Heeft iemand daar informatie over, ik kan het op de site niet vinden.
Marjon
Is er een bar ofzo, en tot hoe laat is die open? Heeft iemand daar informatie over, ik kan het op de site niet vinden.
Marjon
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Even geknipt en geplakt:
Bommelbar
De Bommelbar is het ontmoetingspunt van het hotel. Op elk moment van de namiddag en avond voor jouw afsluitborrel. Cocktail. Of koud biertje. Onze bartenders serveren je aan de bar. Maar ook aan de tafels en in de ontspanningsruimte naast de bar. Jazzy muziek zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt in de Bommelbar. Even relaxen? Poolen. Schaken. Gamen. Het is allemaal mogelijk in de ontspanningsruimte. En sportevenementen volg je natuurlijk op het grote breedbeeld TV scherm in de bar.
De Bommelbar is zeven dagen per week geopend van 16.00 uur tot 01.00 uur. Alleen op vrijdag is de bar al vanaf 15.00 uur open.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
ik wilde met de gewone auto komen ipv een verhuiswagenDus vergeet je albums niet mee te nemen
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Tot 1.00 uur is de bar dus open. Gaan we de volgende dat gewoon verder met de after-after-meeting bij het ontbijt 
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wie van de AA-meetinggangers heeft een fotoalbum van reizen in Canada, meer specifiek van volgende regio's:
- Toronto + Zuidwest Ontario
- Ottawa
- Calgary / Edmonton
Daar zouden wij eens graag in kijken.
Ik zal ons album van Vancouver / Vancouver Island / Olympic National Park meebrengen. En dat van Orlando (zonder de pretparken
).
- Toronto + Zuidwest Ontario
- Ottawa
- Calgary / Edmonton
Daar zouden wij eens graag in kijken.
Ik zal ons album van Vancouver / Vancouver Island / Olympic National Park meebrengen. En dat van Orlando (zonder de pretparken
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Orlando zonder pretparken? Kan dat ja??
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Absoluut! En maar liefst 2 weken!
Kleine rechtzetting: er was 1 dag dat we Seaworld bezocht hebben (maar niet het pretparkgedeelte).
Kleine rechtzetting: er was 1 dag dat we Seaworld bezocht hebben (maar niet het pretparkgedeelte).
Elke
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ach ja, wij kunnen ook 3 weken rondbrengen in de USA zonder natuur te zien
(of we moeten er toevallig doorheen rijden).
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Tot 1:00 maar?De Bommelbar is zeven dagen per week geopend van 16.00 uur tot 01.00 uur. Alleen op vrijdag is de bar al vanaf 15.00 uur open.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Je kunt er in ieder geval goed lunchen. Ik heb daar cursus gehad, of eigenlijk in het gebouw er naast maar we lunchten bij Regardz, was erg lekker moet ik zeggen. Ik neem aan dat het ontbijt er ook wel goed zal zijn 
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Dat wordt dus weer koelboxen vol drank en tassen vol hapjes meenemen om in de kamers verder te gaan.gleuknie schreef:Tot 1:00 maar?De Bommelbar is zeven dagen per week geopend van 16.00 uur tot 01.00 uur. Alleen op vrijdag is de bar al vanaf 15.00 uur open.Het wordt vast en zeker wel gezellig en van mij mocht het na 1:00 nog wel even doorgaan!!
Maar misschien willen ze voor zo'n grote groep de bar wel wat langer open houden.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Als ze een goede omzet willen draaien, kunnen ze de bar beter wat langer open houden.SonjaV schreef:Dat wordt dus weer koelboxen vol drank en tassen vol hapjes meenemen om in de kamers verder te gaan.![]()
Maar misschien willen ze voor zo'n grote groep de bar wel wat langer open houden.
Trouwens... Eigen hapjes en eigen drank meenemen? Dat klinkt als een American Party.
Groetjes René
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Pot luck!! 
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
AH heeft deze week spullen voor Americancoockies, muffins en brownies in de aanbieding , 2 halen 1 betalen!Eigen hapjes en eigen drank meenemen? Dat klinkt als een American Party
jammer dat ik niet blijf slapen