Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AllesAmerika.com Meetup 2005

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Prachtige foto's :!: en errug leuk om terug te zien :D
Jammer genoeg zit ik op het werk met ISDN omdat de ADSL nog steeds niet gemaakt is door KPN en wat duurt het dan lang voordat alle foto's binnen zijn.... :cry:
't was fantastisch nu aftellen naar volgend jaar... 8)
Bij deze wil ik Jan en Marjan (de Hekkies) nogmaals bedanken voor de luxe om opgehaald en teruggebracht te worden :!: :!:
Voelde goed om niet alleen te moeten rijden (vooral terug) maar meteen met de organisatie mee te mogen.
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Vanmorgen teruggekomen en meteen ff kijken naar de reacties van de meeting. Klinkt allemaal te gek en zag er heel gezellig uit, dus volgend jaar gaan wij het weer proberen.
Jeannine
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Zo te zien een hele leuke en informatieve meeting geweest. Leuk om de foto's te zien!
Groetjes Petra
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Het lijkt me wel gezellig te zijn geweest. Leuk om de foto's te zien en de gezichten bij de namen.
Annemiek
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

hekkie schreef:Jacqueline, hartelijk bedankt voor het plaatsen van alle foto's op internet en voor dé groepsfoto en zeker voor alle moeite die jij er voor moest doen i.v.m. de belichting.
Hoi Marjan,

Het was helemaal geen moeite hoor! Jullie moeten poseren, dus dat kostte veel meer moeite :wink: Ik heb het heel graag gedaan, ik vond het reuze gezellig.

De meeste moeite kwam van jullie, voor het organiseren van dit alles! En dat hebben jullie heeeeeeeeel erg goed gedaan! :doublethumb:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

GPJ73 schreef:Bij deze wil ik Jan en Marjan (de Hekkies) nogmaals bedanken voor de luxe om opgehaald en teruggebracht te worden :!: :!:
Graag gedaan Gert, al had je dan niet de beste plek in de auto...... :wink:
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Bedankt!

Bericht door hekkie »

nieuwenoord schreef:Omdat wij gisteren ons "eigen feestje" hadden (zie http://www.dvngorinchem.nl , voor foto's en verslag nog even paar daagjes geduld) waren we er laat en helemaal uitgeput weer vrij vroeg weg. Maar de korte tijd die we er waren, vonden we het zeer geslaagd.
Ik vond het geweldig dat jullie toch nog gekomen zijn ondanks alle drukte met de informatiemarkt. Jullie geven zelfs cursussen las ik!

Wij zijn jullie dankbaar voor de "gouden tip" waardoor we met z'n allen in zo'n perfecte locatie terecht kwamen.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

hekkie schreef:
nieuwenoord schreef:Omdat wij gisteren ons "eigen feestje" hadden (zie http://www.dvngorinchem.nl , voor foto's en verslag nog even paar daagjes geduld) waren we er laat en helemaal uitgeput weer vrij vroeg weg. Maar de korte tijd die we er waren, vonden we het zeer geslaagd.
Dat geldde voor ons ook wel, we waren eigenlijk vrijdagavond pas echt klaar en nu nog aan het opruimen. Maar de hele week vroegop en vrijdagavond ook daardoor vroeg erin en daardoor zaterdagochtend weer om 5 uur wakker. Daarom zijn wij ook relatief vroeg (zo rond 22:30) weggegaan (in 1 keer ging ons lampie uit). We hebben dus niet eens iedereen kunnen spreken en onze voorbereiding leek dus ook nergens op.
Volgend jaar nemen we ook wat fotoboeken mee en een iets mooiere diapresentatie. Maar nogmaals het was heel erg leuk en dat vond Monique ook en volgend jaar zullen we er ook wel bij zijn.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Bart40 schreef: We hebben dus niet eens iedereen kunnen spreken en onze voorbereiding leek dus ook nergens op.
Volgend jaar nemen we ook wat fotoboeken mee en een iets mooiere diapresentatie. Maar nogmaals het was heel erg leuk en dat vond Monique ook en volgend jaar zullen we er ook wel bij zijn.
...en juist dat ongedwongene, onvoorbereide, gaf volgens mij juist de extra sfeer aan het geheel. Niets hoeft, alles mag..... Nou ja, alles :whistling: Misschien zijn daar weer andere feestjes voor
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Leuke foto's, en ik herken al meer gezichten dan ik dacht! :shock:
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

hekkie schreef: Graag gedaan Gert, al had je dan niet de beste plek in de auto...... :wink:
Nee die had Roland al :wink: Maar ja je kan niet alles hebben... :D
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Aan de foto's en jullie enthousiasme blijkt dat het heel gezellig was.
Ik was van plan te komen, maar mijn koor gaf een concert en dat wil ik natuurlijk niet missen.
Hopelijk volgend jaar beter!
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Oh, Ik ben helemaal vergeten mijn complimenten over te brengen aan Annie, de vrouw van Rob. Wat een leuke fotoboeken heb je gemaakt!!! (scrapbooking).
Ik wil ook zoiets doen de volgende keer! :doublethumb:
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

lelie schreef:]Annie. Wat een leuke fotoboeken heb je gemaakt!!! (scrapbooking).
:offtopic:
Ik heb de foto boeken ook gezien: heel mooi gemaakt. Zaterdag viel me echter op dat meer mensen dit scrapbooking noemen. Wat betekent dat eigenlijk? Op basis waarvan noem je deze creativiteit scrapbooking?
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

EvdB schreef: Wat betekent dat eigenlijk? Op basis waarvan noem je deze creativiteit scrapbooking?
Scrapbooking is het maken van een plakboek of foto album met behulp van allerlei leuke in hebt, maar ook de verhalen die daar bij horen opschrijft d.m.v. 'journaling'. Ook horen dingen als toegangs kaartjes, wegenkaarten etc. in zo'n scrapbook thuis.

Ik heb het zelf al zo'n 20 jaar als hobby en wist niet dat het zo heette tot een collega mij een paar jaar geleden Creative Memories liet zien. Toen zag ik pas hoe amateuristisch ik te werk was gegaan in de 15 jaar daarvoor!! :lol:

Het is ook ineens erg de rage geworden en je kunt tegenwoordig ook bij de grote discount zaken (Target, Walmart) leuke scrapbooking materialen kopen. Ook Michaels, Hobby Lobby, en Benjamin Franklin hebben een groote keuze. Als je echt serieus bent, ga je naar een speciaal zaak die in sommige malls zitten (waar ik de naam niet van weet), of gebruik je een consulente.

Ik ga een of twee keer in de maand naar een clubje dat opgezet is door mijn Creative Memory consulente (http://www.creativememories.com/) en daar zit ik in een hoekje en maak mooie foto albums. Zo heb ik voor mijn kinderen een 'birthbook' gemaakt dat het verhaal van hun eerste jaar verteld.

Margaret
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Jammer dat ik niet aanwezig kon zijn, maar hopelijk komt volgend jaar beter uit. Heb toch wel weer iets gemist als ik dat zo zie :-).
- Mike
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

GPJ73 schreef:
hekkie schreef: Graag gedaan Gert, al had je dan niet de beste plek in de auto...... :wink:
Nee die had Roland al :wink: Maar ja je kan niet alles hebben... :D
Je hebt mij ook niet horen klagen... :D Ik had inderdaad de beste plek volgens mij... :whistling: :wink:

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Coyote schreef:
GPJ73 schreef: Nee die had Roland al :wink: Maar ja je kan niet alles hebben... :D
Je hebt mij ook niet horen klagen... :D Ik had inderdaad de beste plek volgens mij... :whistling: :wink:

Roland 8)

En wat bedoel je daarmee, Roland? :wink:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

lelie schreef:En wat bedoel je daarmee, Roland? :wink:
Ik zeg niets... :whistling:

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Coyote schreef:
Ik zeg niets... :whistling: Roland 8)
Lekker voorin, koelbox er bij, om in de sfeer te komen een achtergrondmuziekje van Brad.
Ach ja, wij zal het Coyote als lid van de organisatie kwalijk nemen?
En zijn tegenprestatie voor al deze luxe en comfort? Dat horen we volgend jaar. :lol:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer