Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ik vind dat wel leuk om te doen ja.lelie schreef:Ik had wel jouw naam verkeerd geschrevenGPJ73 schreef: Hey Marloes je kan wel in de reclame business gaan werken, wie durft er na deze aanbeveling nog te twijfelen...
.
Iris, ik heb wel belangstelling voor zo'n poster. Bv die zwart/wit met klok en yellowcab. Misschien heb je het al ergens genoemd en heb ik er overheen gekeken, maar wil je ze nog in postermaat verkopen?
Groetjes van Marloes
Moet ik alleen even kijken waar ze posters drukken. Zelf heb ik ze op fotopapier bij een fotovakzaak hier laten drukken en toen laten inlijsten.
Weet niet van wat voor een materiaal je m zou willen hebben?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ze staan in dit topic (en dan foto nummer 04, dat is de foto waar Lelie het over heeft).EvdB schreef:Ik kijk er vast overheen, maar in mijn zoektocht kom ik niet verder dan turnfoto's. Ben ook wel benieuwd naar de foto's. Als ik het zo lees moet je een goede fotografe zijn.lelie schreef: Iris, ik heb wel belangstelling voor zo'n poster. Bv die zwart/wit met klok en yellowcab.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij Carola,FCRMteB schreef:Wie is van plan om 25 november te blijven overnachten?
Carola
Ik heb net een mailtje naar Heerlijkheid Mariënwaerdt gestuurd. Er waren nog kamers vrij, de prijs viel me ook mee. Ik wacht alleen nog op de bevestiging.
Sorry trouwens dat ik je niet teruggemaild heb. Je mailtje was bij mijn spam terechtgekomen en ik zag hem net pas.
Maar als het goed is zitten we dus gezellig samen in de ""Bed & Breakfast"
Groetjes Marjon
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Gezellig Marjon.vana schreef:Wij Carola,FCRMteB schreef:Wie is van plan om 25 november te blijven overnachten?
Carola
Ik heb net een mailtje naar Heerlijkheid Mariënwaerdt gestuurd. Er waren nog kamers vrij, de prijs viel me ook mee. Ik wacht alleen nog op de bevestiging.
Sorry trouwens dat ik je niet teruggemaild heb. Je mailtje was bij mijn spam terechtgekomen en ik zag hem net pas.
Maar als het goed is zitten we dus gezellig samen in de ""Bed & Breakfast"
Groetjes Marjon
Ik heb de bevestiging per post gekregen, dus dat duurt een paar dagen.
Carola
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Iris_1982 schreef:Ik vind dat wel leuk om te doen ja.lelie schreef: Ik had wel jouw naam verkeerd geschreven.
Iris, ik heb wel belangstelling voor zo'n poster. Bv die zwart/wit met klok en yellowcab. Misschien heb je het al ergens genoemd en heb ik er overheen gekeken, maar wil je ze nog in postermaat verkopen?
Groetjes van Marloes
Moet ik alleen even kijken waar ze posters drukken. Zelf heb ik ze op fotopapier bij een fotovakzaak hier laten drukken en toen laten inlijsten.

Ik heb niet zoveel verstand van al die materialen, maar ik bedoel gewoon het materiaal waarvan normale posters ook worden gemaakt. Dan koop ik zelf een lijst bij IKEA waar hij dan in kan.
Ik zou graag wel vantevoren willen weten wat dat gaat kosten als je het niet erg vindt
Groetjes van Marloes
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Ik ben uitgenodigd door een ander forumlid, mag zelfs zijn bed delenO ja? en waar heb jij dan een kamer geboekt?
Even serieus: voor de mensen die bij De Neust hebben geboekt: het landgoed is prachtig en zeker voor de zondag een aanrader om te wandelen en lekker koffie/chocomel te drinken in het Pannenkoekenhuis (ideetje voor een 2e meeting op zondag
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Als je gewoon een groot formaat foto wilt dan is Pixum misschien wat.Iris_1982 schreef:Ik vind dat wel leuk om te doen ja.
Formaat 50x75. Kost een tientje.
http://www.pixum.nl/?act=shop&cid=5&pageid=&fpid=521
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je professioneel foto's wil laten afdrukken op een groot formaat, kan ik je Profotonet aanraden. Ze drukken mat af (aan te raden als je gaat inlijsten), en de kwaliteit is geweldig goed. Zij zijn ook een van de weinige labs die de foto niet automatisch nog eens gaan aanpassen, maar kunnen afdrukken zoals hij wordt aangeleverd (toch wel belangrijk). Ik heb mijn foto's bij de Mediamarkt al eens volledig verkracht zien worden, terwijl de mediamarkt toch goed uit de een of andere test was gekomen.Iris_1982 schreef:Ik vind dat wel leuk om te doen ja.
Dit is de site:
http://www.profotonet.nl/
Echt een aanrader!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Inmiddels hebben al meer dan 50 mensen zich opgegeven voor de AA-meeting 2006. Dat is binnen een week al ver over de helft van de limiet van 70 personen.
:welcome:
Er is derhalve nog plaats voor zo'n 20 man en ik zou dus niet te lang wachten met aanmelden als je ook graag wilt komen. Je kunt dit doen via meeting2006@nieuwenoord.nl en alle informatie over de bijeenkomst kun je hier vinden.
Als het zo doorgaat, moeten we volgend jaar maar ruimte afhuren in de Jaarbeurshallen o.i.d................ :hilarious:
Er is derhalve nog plaats voor zo'n 20 man en ik zou dus niet te lang wachten met aanmelden als je ook graag wilt komen. Je kunt dit doen via meeting2006@nieuwenoord.nl en alle informatie over de bijeenkomst kun je hier vinden.
Als het zo doorgaat, moeten we volgend jaar maar ruimte afhuren in de Jaarbeurshallen o.i.d................ :hilarious:
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat had Annie dit jaar dus ook, er was een aanbieding waarbij je alle foto's op 10x15 zou krijgen maar toen bleek dat alleen de foto's die ik gemaakt had met de Nixon D50 10x15 waren alle foto's die Annie met de Canon had gemaakt waren een stuk(je) kleiner.Jasmino schreef:Ik heb mijn foto's bij de Mediamarkt al eens volledig verkracht zien worden, terwijl de mediamarkt toch goed uit de een of andere test was gekomen.
Rob
-
EvdB
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Leuk dat het zo goed gaat he?hekkie schreef:Inmiddels hebben al meer dan 50 mensen zich opgegeven voor de AA-meeting 2006. Dat is binnen een week al ver over de helft van de limiet van 70 personen.
Er is derhalve nog plaats voor zo'n 20 man e
-
doreennicole
- Amerika-expert
Het is me eindeljk gelukt om bij de Postbank binnen te komen en het geld over te maken. Het lijkt alsof ze middernacht niet open zijn online. Kan er vaak niet in als ik 's avond US tijd probeer.hekkie schreef:Inmiddels hebben al meer dan 50 mensen zich opgegeven voor de AA-meeting 2006. Dat is binnen een week al ver over de helft van de limiet van 70 personen.
Maar net verwerkt, dus hopelijk op tijd.
SEEING IS BELIEVING
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Doreen,doreennicole schreef: Het is me eindeljk gelukt om bij de Postbank binnen te komen en het geld over te maken. Het lijkt alsof ze middernacht niet open zijn online. Kan er vaak niet in als ik 's avond US tijd probeer.
Maar net verwerkt, dus hopelijk op tijd.
Ik werk zelf ook met de Postbank, maar 's nachts heb ik normaal gesproken geen probleem. Af en toe ligt de site er wel eens uit, dat klopt. Het duurt een of twee dagen voordat het geld op de rekening staat, maar als het binnen is word je z.s.m. "groen" gemaakt! ......
Voor jou hadden we trouwens wel een plekje open gelaten hoor. Stel je voor, je komt helemaal uit Amerika en dan zou je niet toegelaten worden.....
We vinden het in ieder geval erg leuk om jou op de meeting te kunnen begroeten.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer: