Gaan wij toch samen in het ouden-van-dagen-hoekje zitten...Met zoveel jongeren begin ik me langzaam een ouwe doos te voelen .
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
-
EvdB
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Ik hoop dat er nog plaats is in deze hoek, want ook wij zijn niet meer zo piep. (hoewel misschien kunnen Jos en ik allebei wel in een andere hoek gaan staanHenriëtte schreef:Gaan wij toch samen in het ouden-van-dagen-hoekje zitten...Met zoveel jongeren begin ik me langzaam een ouwe doos te voelen .
Marjan: wat heb je een leuke ticker.
Voor iedereen die zich nog niet opgegeven heeft:
* Alleen komen is geen probleem
* het is een meeting voor jonge forummers en oude forummers
* digitale foto's, fotoboeken, of zonder foto's komen: het kan allemaal
* Paarden in de feestlocatie: Over hooikoorts kan ik niet oordelen. Maar
jullie denken toch niet dat als het niet goed was afgeschermd (voor
veiligheid van mens en dier) het organisatiecomité voor deze locatie had
gekozen he?
* Dus: komt allen; er zijn nog plaatsen vrij
Ik zou ook graag willen komen.
Ik heb nog niet bepaald veel op het forum geschreven dus ben ik misschien nog een beetje een vreemde eend in de bijt, maar ik ben ook nog niet in Amerika geweest. Ik ga over nog geen 2 weken voor het eerst, dus als ik terug ben heb ik vast meer te vertellen
.
Groetjes,
Anouschka
Ik heb nog niet bepaald veel op het forum geschreven dus ben ik misschien nog een beetje een vreemde eend in de bijt, maar ik ben ook nog niet in Amerika geweest. Ik ga over nog geen 2 weken voor het eerst, dus als ik terug ben heb ik vast meer te vertellen
Groetjes,
Anouschka
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik neem de 'Bassie en Adriaan in de USA' DVD's wel weer mee. Dan kun je daar mooi naar kijken in je hoekjerene.jager schreef:Ik ben 36 maar gedraag me als 12. Is daar ook een apart hoekje voor??
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Natuurlijk!Njit schreef: USA4ALL meeting..
Ik heb nog eens eventjes op de website gekeken en kom er achter hoe blöd ik ben!
Ik zie dat zij ook een forum hebben.
Voorheen kreeg ik altijd mailtjes van hun maar dat vond ik zo onoverzichtelijk dus daar heb ik me voor afgemeld. Ik zie nu pas dat zij ook een forum hebben.
Hoe dom kun je zijn?
Carola
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij hebben hier een kamer geboekt voor 25 november. Nog iemand?nieuwenoord schreef:Beesd heeft geen hotels, alleen een Bed & Breakfast op De Neust op landgoed Mariënwaerdt. Monique
Carola
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Toe maar, het wordt steeds luxerRob schreef:Er komen als alles goed gaat 2 beamers dus vanaf een beeldscherm kan je iets groter zien
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi Marjol,Marjol schreef:Ik denk er toch nog even wat langer over na...
'k Wil wel komen, en mocht meerijden (toch?), maar begin nu toch een beetje te twijfelen. Ik kom dan alleen en vind het toch wel een beetje eng opeens
![]()
Maar ik zal het op tijd (vóór 70 mensen zich hebben aangemeld) laten weten
Vorig jaar ben ik voor het eerst naar de meeting geweest.
Ik was ook alleen, ik kende daarvoor nog niemand, behalve dat ik een paar keer met Roland had gemaild.
Marjan, haar man Jan en Roland kwamen me ophalen en later pikten we Gert (GJP73) op. Ik vond het ook allemaal heel eng.
Maar het viel reuze mee. Ze waren heel aardig voor me.
Ik zat vantevoren ook serieus te twijfelen of ik wel zou durven.
Maar na de meeting wist ik het zeker: volgend jaar zou ik weer gaan.
Het gaat allemaal vanzelf, je maakt hier en daar een praatje, je bekijkt een filmpje, je staat met een aantal man samen door wat fotoboeken te bladeren en zo komen vanzelf de verhalen op gang...
Het is mij 100% mee gevallen. Dus iedereen die twijfelt: gewoon doén!!!
Het wordt vast erg gezellig
Groetjes van Marloes
Ik ben voorlopig ook nog wel een vreemde eend in de bijt.
Tot nu toe zijn wij de enigste Belgen die zullen komen.
Hopelijk krijgen wij nu ook geen apart hoekje
Tot nu toe zijn wij de enigste Belgen die zullen komen.
Hopelijk krijgen wij nu ook geen apart hoekje
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marloes, bedankt voor je reactie 
Ik ben al veel vaker op meetings geweest, ook alleen, dus dat moet eigenlijk geen probleem zijn. Maar dat waren toch vooral meetings waar de meeste mensen alleen kwamen én niemand kenden (later natuurlijk wel) en dan is 't wat makkelijker
Ik kom waarschijnlijk ook wel, maar denk er gewoon nog even wat langer over na, zodat ik niet met tegenzin kom
Ik ben al veel vaker op meetings geweest, ook alleen, dus dat moet eigenlijk geen probleem zijn. Maar dat waren toch vooral meetings waar de meeste mensen alleen kwamen én niemand kenden (later natuurlijk wel) en dan is 't wat makkelijker
Ik kom waarschijnlijk ook wel, maar denk er gewoon nog even wat langer over na, zodat ik niet met tegenzin kom
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
ik heb een Canon 30D, 8.3 megapixel. Dit is een professionele camera dus uitvergrotingen op dat formaat vormen zeker geen probleem (heb zelf thuis 50 bij 70 aan de muur hangen van t Empire State Building en die is prachtig).Bjorn schreef:Heb jij ook foto's van de nationale parken en dergelijke?Iris_1982 schreef:nou...ik héb nog niet echt posters
maar sinds mijn foto topic over NY heb ik het idee dat daar wel handel in zit![]()
ik neem sowieso mijn fotoboeken wel mee...en dan een bordje erbij: foto's zijn te koop op 70 bij 80
Als je zo'n foto uitvergroot op 70 bij 80. Blijft de kwaliteit dan goed?
Wat voor camera heb jij dan, als ik dat mag vragen?
Groetjes
Bjorn
Nationale parken heb ik helaas niet. Ben wel in t westen geweest vroeger maar had toen nog geen digitale camera en ook niet heel erg de gelegenheid om veel te fotograferen.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
dus dan kan ik ook foto's op cdrom branden en ze daar in een computer steken?Rob schreef:Er komen als alles goed gaat 2 beamers dus vanaf een beeldscherm kan je iets groter zienHenriëtte schreef: Wel heel veel digitale. Eigenlijk jammer, want ik vind het leuker om door fotoboeken te bladeren dan om foto's vanaf een beeldscherm te bekijken!
PS> Marjol: ik kom ook alleen! heb t toch maar gedaan, t wordt vast heel leuk!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Iris,Iris_1982 schreef:dus dan kan ik ook foto's op cdrom branden en ze daar in een computer steken?
dat is geen probleem. Vorig jaar zijn er op die manier ook veel foto's vertoond. Verder werden er diverse films (zelfgemaakte en films over bijv. de nationale parken) vertoond.
Om nog even terug te komen op je eerdere vraag over een marktkraampje. Er komt ook zo'n kraampje in de stal. We zullen een speciaal hoekje creëren waar men zijn of haar fotoboeken kan tonen. Als jij wat extra ruimte moet hebben omdat je bijv. een aantal posters op wilt hangen, laat het ons even weten. We zullen daar dan rekening mee houden.
Roland
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik had wel jouw naam verkeerd geschrevenGPJ73 schreef:Hey Marloes je kan wel in de reclame business gaan werkenlelie schreef:
Het is mij 100% mee gevallen. Dus iedereen die twijfelt: gewoon doén!!!
Het wordt vast erg gezellig![]()
Groetjes van Marloes, wie durft er na deze aanbeveling nog te twijfelen...
Iris, ik heb wel belangstelling voor zo'n poster. Bv die zwart/wit met klok en yellowcab. Misschien heb je het al ergens genoemd en heb ik er overheen gekeken, maar wil je ze nog in postermaat verkopen?
Groetjes van Marloes