Op het tijdschrift "AmericA" had ik al een abonnement, voordat de actie via de AllesAmerika-website begon, en het nummer van "Voorjaar 2007" valt zojuist op de deurmat.
Dit even ter info voor diegenen, die onlangs een abonnement hebben afgesloten.
Laatst gewijzigd door markro op 07 mar 2007, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Liz schreef:
Ja, maar mijn ervaring is dat het blad lang niet bij elke kiosk of supermarkt te koop is.
Vaak alleen bij de betere tijdschriftenhandelaar.
Dankjewel. Ik zal eens kijken bij een goede tijdschriftenhandelaar hier in de buurt.
Nog even ter verduidelijking, het blad heet: AmericA (hoofdletter aan het begin en eind).
Nonaj: ik heb vrijwel alle bladen van Amerika en America, maar helaas geen dubbele voor je. Geen idee of je van AmeriKa ook nog oude nummers kan bestellen eigenlijk.
t is weer een mooi nummer vind ik.
Mooi artikel over Katrina, wat Western highlights (weinig nieuws onder de zon maar toch), leuk artikel over Coney Island.
Vind het altijd jammer dat het blad maar 4 keer per jaar verschijnt.
Laatst gewijzigd door Iris_1982 op 09 mar 2007, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het 1e exemplaar ook ontvangen Niet één, maar zelfs 2 exemplaren... Ze zijn wel heel erg enthousiast geweest. Nu maar even kijken op mijn bankrekening of ze het bedrag ook niet 2 keer hebben afgeschreven.
Ja ..... bij mij is die ook in de bus gevallen, het blad columbus had ik al even geleden ontvangen.....
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.