Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Re: Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Leuk die foto's 
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Is er al een datum (of meerdere zodat er gekozen kan worden) bekent?
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het OT is inmiddels bijeen geweest en is druk met de voorbereidingen voor de AA-meeting bezig. Het vinden van een geschikte locatie heeft onze hoogste prioriteit met daaraan gekoppeld de datum voor deze meeting.
De AA-meeting 2009 zal echter niet meer in 2009 plaatsvinden, maar begin 2010. Dit i.v.m. het korte tijdsbestek voor wat betreft de voorbereidingen, de vakantie in september van twee OT-leden en, niet geheel onbelangrijk, de veel hogere kosten voor zaalhuur e.d. in de laatste maanden van dit jaar.
In principe behoort 30 januari 2010 of een zaterdag in februari tot de mogelijkheden. We zijn druk in onderhandelingen met een aantal locaties. Nadere mededelingen volgen zodra er meer bekend is.
Organisatieteam AA-meeting
De AA-meeting 2009 zal echter niet meer in 2009 plaatsvinden, maar begin 2010. Dit i.v.m. het korte tijdsbestek voor wat betreft de voorbereidingen, de vakantie in september van twee OT-leden en, niet geheel onbelangrijk, de veel hogere kosten voor zaalhuur e.d. in de laatste maanden van dit jaar.
In principe behoort 30 januari 2010 of een zaterdag in februari tot de mogelijkheden. We zijn druk in onderhandelingen met een aantal locaties. Nadere mededelingen volgen zodra er meer bekend is.
Organisatieteam AA-meeting
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hè wat jammer dat er in 2009 geen meeting zal zijn. Ik had me er al helemaal op verheugd.
Het is de laatste jaren echt zo'n traditie geworden in November. Jammer dat de zaalhuur zo hoog is geworden in November.
Marjon
Het is de laatste jaren echt zo'n traditie geworden in November. Jammer dat de zaalhuur zo hoog is geworden in November.
Marjon
Succes met het organiseren :doublethumb:
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Begin 2010 is wel een mooie tijd denk ik, November is erg kort dag, nu kunnen de meeste mensen er ook rekening mee houden in hun agenda.
-
Manonneke
Hoi hoi!
Jammer inderdaad dat het niet meer in 2009 is, we waren net van plan om dit jaar eindelijk eens een keer te gaan...
Maar alle begrip hoor!
Enne, als het dan in 2010 moet zijn: GRAAG 30 januari! wij gaan n.l. 10 februari onze 5e reis maken naar Californië en Las Vegas en we willen deze "happening" toch echt een keer meemaken
Groetjes en succes OT!
Manon
Jammer inderdaad dat het niet meer in 2009 is, we waren net van plan om dit jaar eindelijk eens een keer te gaan...
Maar alle begrip hoor!
Enne, als het dan in 2010 moet zijn: GRAAG 30 januari! wij gaan n.l. 10 februari onze 5e reis maken naar Californië en Las Vegas en we willen deze "happening" toch echt een keer meemaken
Groetjes en succes OT!
Manon
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Was al op zoek naar zo'n topic, ben van plan om dit jaar ook eens langs te komen.. en als ik zelf nog ergens mee moet/kan helpen hoor ik het wel 

- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit jaar gaat niet meer lukken denk ikRNA schreef:Was al op zoek naar zo'n topic, ben van plan om dit jaar ook eens langs te komen.. en als ik zelf nog ergens mee moet/kan helpen hoor ik het wel
Is er al wat schot in de reservering van een ruimte gekomen?
Het zou al fijn zijn als er een datum bekend was. Onze agenda voor volgend jaar begint zich al een beetje te vullen, ik zou het jammer vinden om de meeting te moeten missen.
Marjon
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Half oktober komt het OT weer bij elkaar. We gaan dan ook de mogelijke locaties bekijken en willen tevens dan spijkers met koppen slaan omtrent de prijs en de datum. Dus nog even 3 weekjes geduld. Daarna volgt meer informatie.
Het organisatieteam
Het organisatieteam
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou vooruit dan maar 
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik bedoelde uiteraard ook volgend jaar 

- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo, ik heb me alvast aangemeld! 
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Ik ook!!! :dance:
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Boe
Vorig jaar moest ik werken en ik had me erop verheugd dit jaar te kunnen gaan........
Ik moet één zaterdag per maand naar "school" (de rest in zelfstudie) en in januari is dat de 30e
Dit is ook de laatste les van de module en achteraf vindt een examentrainign plaats, dus ik kan ook niet "spijbelen" die dag.
Heel erg jammer! Voor alle forummers die wel gaan: heel veel plezier !!!!!
Vorig jaar moest ik werken en ik had me erop verheugd dit jaar te kunnen gaan........
Ik moet één zaterdag per maand naar "school" (de rest in zelfstudie) en in januari is dat de 30e
Heel erg jammer! Voor alle forummers die wel gaan: heel veel plezier !!!!!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Jolanda, je gaat toch niet op zaterdagavond naar school? Dan kun je toch gewoon komen na de school? Ik begrijp je "boe" niet....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Inderdaad Jolanda, kom toch gewoon gezellig naar de meeting!
Ik neem net zoals Jacqueline aan dat je overdag naar school moet, toch niet 's avonds??
Ik neem net zoals Jacqueline aan dat je overdag naar school moet, toch niet 's avonds??
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Tot hoe laat heb je school dan?phillybilly schreef:Ik moet één zaterdag per maand naar "school" (de rest in zelfstudie) en in januari is dat de 30e![]()
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Kan je ook nog annuleren tot 31 december ? Of is aanmelden plus betalen definitief ?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Er staat het volgende in het bericht: Na betaling is restitutie van het deelnamegeld na 31 december 2009 niet meer mogelijk.
Dus tot die tijd kun je nog annuleren. Wij zitten zelf ook met termijnen die door de zaaleigenaar worden gesteld.
Dus tot die tijd kun je nog annuleren. Wij zitten zelf ook met termijnen die door de zaaleigenaar worden gesteld.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/