hekkie schreef:
Het is als forumlid ook niet verplicht berichten te plaatsen, maar daarom is Jan en zijn misschien nog wel veel meer forumleden ondanks dat heus wel betrokken bij het forum.
Marjan
Hoi Marjan,
Gewoon even puur uit interesse, waarom is jouw Jan "lid"van het forum? Voor alle duidelijkheid ik heb daar niets op tegen.
Ik vraag me alleen af waarom het is. Als hij geen lid zou zijn maar als gast naar deze site komt kan hij alle relevante berichten lezen, dus daar hoef je geen lid voor te zijn. Zelf vragen stellen/beantwoorden doet hij liever niet... zijn goed recht ...dus daarvoor hoeft hij ook geen lid te zijn.
Het feit dat jij een moderator bent wil zeggen dat je een soort "special" lid bent. Bij de meeste zaken wat ik van jouw gelezen heb heb ik niet het idee dat je die als moderator beantwoord, maar gewoon als forum lid. Dus als jouw Jan toch een antwoord wil geven of een vraag wil stellen dan zou dat toch via jouw account kunnen (volgens mij klinkt hij best betrouwbaar...

).
Krijg je als lid ergens korting of voordeel? Volgens mij toch ook niet, dus ook geen reden om lid te worden. (als dat wel zo is...vertel het me dan zeker...

)
Zijn er forum feestjes of meetings waar je anders niet naar toe mag?
Mijn kinderen zijn lid van een sportclub en toch lees ik alle berichten op hun website en help ik waar nodig of gevraagd....maar lid ben ik niet...
Dus waarom is het lid zijn zo belangrijk?
Nogmaals het is echt een vraag alleen uit interesse.
Vrgr,
Mark