De oude vertrouwde blauwe kleuren zijn wel veel rustiger voor mijn ogen merk ik en dat is prettig als je voor langere tijd op het forum bent.
Roland
Voor mij was dat:Dennis schreef: - Klik op "Gebruikerspaneel"
- Klik op "Foruminstellingen"
- Selecteer je stijl onder de optie "Mijn forumstijl".
Bij die 'board preferences' zou ook de keuze 'language' moeten staan. Deze is te veranderen in 'Nederlands'.veg_eric schreef:Voor mij was dat:Dennis schreef: - Klik op "Gebruikerspaneel"
- Klik op "Foruminstellingen"
- Selecteer je stijl onder de optie "Mijn forumstijl".
- User control panel
- Board preferences
- Edit global settings
Ben ik de enige die het niet in het nederlands heeft? Of heb ik andere settings niet goed staan?
Nee hoor, ik heb het ook in het Engels. Heeft niks te maken met dat de settings niet goed staan; is gewoon een persoonlijke keuzeveg_eric schreef:
Ben ik de enige die het niet in het nederlands heeft? Of heb ik andere settings niet goed staan?
Op de beginpagina van het forum, onderaan. Net onder het rijtje wie er online zijn.wendyjol schreef:Dat hele verjaardagen ding heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Waar staat dat????
Mee eens Roland, ik heb hem ook mooi weer teruggezet.Coyote schreef:De nieuwe stijl ziet er inderdaad niet verkeerd uit maar is toch minder overzichtelijker vind ik. Nu zie ik tenminste weer duidelijk dat er nieuwe berichten zijn (oranje vlakje) en straalt het forum weer ´rust´ uit (hoe gek dat misschien ook klinkt). Gelukkig kan iedereen zelf zijn of haar favoriete stijl kiezen.kastelke schreef:Hihihi, hier nog eentje die de nieuwe stijl wel leuker vindt ogen.![]()
Roland