Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

T/m 14 november... win Max Westerman's nieuwe boek!

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Eagle
Amerikafan

Bericht door Eagle »

Leuk! Ik heb ook een gokje gewaagd, en heb ook meegedaan. Ben ook benieuwd naar de afloop. Maar ja het blijft een spelt in een hooiberg.
Hopelijk vindt ik de spelt :dunno:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Stop maar met meedoen want ik win gegarandeerd.
Heb namelijk in het verleden ook al een greencard gewonnen en ben dus een ervaren winnaar :sorry:
:mrgreen: :mrgreen:
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Ik heb ook meegedaan en ben er zo zeker van dat ik ga winnen dat ik Dennis nu al kan vertellen dat het niet eens naar de VS gestuurd hoeft te worden maar naar mijn broer in NL die met een pakketje voor me bezig is, dus laat me weten wanneer ik het door moet geven.

But seriously, ik heb in mijn leven maar een keer een prijsvraag gewonnen en dat was volgens mij meer omdat niemand anders mee had gedaan. Het was voor Filofax voordat Filofaxes in NL bekend waren.

Hier heb ik wel wat meer concurrentie.
SEEING IS BELIEVING
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ik win nooit iets, maar als je niet waagt win je ook niks......dus ik heb ook maar meegedaan.
Kan ik het boek fijn meenemen voor in het vliegtuig naar USA :)
:dance:
Sandra & Bjorn
Amerikafan

Bericht door Sandra & Bjorn »

Ik heb ook geprobeerd om mee te doen, maar nadat ik op verzenden had geklikt kreeg ik een melding dat er een fout was opgetreden. Kan iemand van de moderators misschien zien of het wel aangekomen is? Of kan ik het gewoon opnieuw invullen zonder van deelname uitgesloten te worden door het mogelijk twee keer invullen?

Lijkt me echt een erg leuk boek!
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Niet ontvangen. Ik heb het formulier net getest en het werkt prima. Probeer het nog eens?
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ik heb hem net ook ingevuld, geen foutmelding te bekennen.
Sandra & Bjorn
Amerikafan

Bericht door Sandra & Bjorn »

NU doet hij het bij mij ook, Dennis. Bedankt voor het laten weten!
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Wat kost dat boek eigenlijk?
de reguliere prijs is zoals gemeld 15 euro.
In Hilversum op de markt staat dé boekhandel der boekhandels als het gaat om nieuwe boeken. Die man koopt ze goedkoper in bij de uitgever en dat scheelt wat euro's. ik was er zaterdag nog voorafgaand aan de meeting. Max was net op maar komt weer. Ik wacht even af of ik gewonnen heb, anders ga ik er zeker om.
Op de markt vraagt hij € 12,50. Ik heb ff een mailtje naar de site van hem gestuurd met de vraag of Max leverbaar is en voor welke prijs :lol: (tja, ergens moeten we weer geld aan overhouden om in de Teddy te stoppen)
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

EvdB schreef:
Wat kost dat boek eigenlijk?
de reguliere prijs is zoals gemeld 15 euro.
In Hilversum op de markt staat dé boekhandel der boekhandels als het gaat om nieuwe boeken. Die man koopt ze goedkoper in bij de uitgever en dat scheelt wat euro's. ik was er zaterdag nog voorafgaand aan de meeting. Max was net op maar komt weer. Ik wacht even af of ik gewonnen heb, anders ga ik er zeker om.
Op de markt vraagt hij € 12,50. Ik heb ff een mailtje naar de site van hem gestuurd met de vraag of Max leverbaar is en voor welke prijs :lol: (tja, ergens moeten we weer geld aan overhouden om in de Teddy te stoppen)
Maar, ik neem aan, dat jij meer kwijt bent aan reizen, dan dat het oplevert. Kan je het boek toch beter bij jou in de buurt kopen? (Indien je niet wint.)
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

ip wel, maar Jos moet regelmatig voor de Verenigsraad van de VARA naar Hilversum. Het ritje moet dus toch gemaakt worden :wink:
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Max Westerman heeft het boek hier in Rotterdam een paar weken geleden gesigneerd. Was erg leuk, heb even met m staan kletsen over New York enzo en hij heeft een leuk verhaaltje in m'n boek geschreven :D

Heb het boek inmiddels uit en het is echt een heel leuk boek. Hij schrijft met een droog soort humor waar ik vaak om in de lach schoot. Kaart ook weer interessante issues uit de Amerikaanse samenleving aan.
Het is ook interessant om te lezen hoe hij Katrina ervaren heeft enzo.

Vond 14,95 ook echt niet duur voor het boek + DVD.
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Ik kan het bericht niet meer terugvinden op de homesite, maar 14 November is al geweest. ben benieuwd wie er gewonnen heeft...
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik ook ja :)
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

De 10 winnaars van het exemplaar van het boek van Max Westerman, "In alle staten", hebben inmiddels per e-mail bericht ontvangen en dienen me zo spoedig mogelijk hun complete adres toe te sturen.

De winnaars zijn Monique van Venetië, Danny van Beurden, Janneke Eysbroek-Zijlstra, Sofia Wal, Oscar Seinstra, Jolanda Ceelen, Carla Croissant, Iris van Lienden, Dione Kuipers, en Ab Maliepaard.

Mijn felicitaties aan de winnaars! Graag horen we wat jullie van het boek vonden.
Dennis

gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

:dance: Joepie, gewonnen. Ik ben er helemaal blij mee. Alle winnaars gefeliciteerd, en heel veel lees plezier :!:
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Winnaars gefeliciteerd!
Ik ben wel benieuwd Dennis. Heb je veel reacties gehad?
Carola
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

:doublethumb: Ik ben helemaal blij en laat het zeker weten als ik het boek uit heb!
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Heel veel. Toch ook nog best veel foute antwoorden, trouwens, vooral voor wat betreft die grootste staat qua oppervlakte: Alaska. :D
Dennis

gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Dat was ook mijn gokje, dacht eigenlijk dat ik ook wel een vraag fout zou hebben. Weet niet eens meer wat de vragen waren. :oops:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer