Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grotere Avatar verzoek
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb het nu voor elkaar met Photoshop, maar is de kwaliteit wel een beetje goed? Ik heb even zitten stoeien en opeens zag ik in het menu "save for web" en daarmee heb ik hem dus kleiner gekregen. Maar misschien kan het nog beter?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Thanx..... Na jou durfde ik ook wel........Sandy schreef:Leuke foto .. Ik vind avatars met foto's veel leuker![]()
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Positief natuurlijk........PeeJay schreef:Lol, en hoe moeten we dit opvatten...Jasmino schreef:.... Na jou durfde ik ook wel........![]()
/PeeJay

grapjas!
Winston Churchill
Winston Churchill
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Thnx Marjan! Weet je nog waar die foto gemaakt is? Jij staat namelijk ook op de originele foto, maar ik heb je weggeknipt voor de avatar...... Ik heb goede herinneringen aan die dag!hekkie schreef:He, Jacqueline, wat leuk die foto. Ik zag hem net ook al op MSN.....![]()
Gr. Marjan
Winston Churchill
Winston Churchill
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Zul je zelf moeten doen met een photoshop programmaatje ..phillybilly schreef:Hoe krijg je je avatar groter ? (of lees ik ergens overheen?)
Ik wil graag dezelfde houden (anders herken ik mijn eigen posts niet meer,haha) maar dan een maatje groter.
Je kunt het niet in je profiel vergroten : ))
Sandy
- phillybilly
- Amerika-expert
Hmmz, nah ja, ik probeer wel wat en anders laat ik em maar zo.Sandy schreef:Zul je zelf moeten doen met een photoshop programmaatje ..phillybilly schreef:Hoe krijg je je avatar groter ? (of lees ik ergens overheen?)
Ik wil graag dezelfde houden (anders herken ik mijn eigen posts niet meer,haha) maar dan een maatje groter.
Je kunt het niet in je profiel vergroten : ))
Bedankt!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vond jouw avatar altijd al heel erg bijzonder, maar nou weet ik dus ook waar hij vandaan komt. Leuke link! 't Is dat ik mijn avatar onlangs nog vernieuwde (en ik liefst lange tijd dezelfe hou, kwestie van herkenbaarheid), want anders had ik er daar nog wel naar mijn zin gevonden (met Lady Liberty).markro schreef:Voor de geïnteresseerden, het is een verkleining van het kunstwerk "American Hearts I" van de schilder Alfred Gockel.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Twee stuks gevonden, ja nog wel eentje maar die is niet geschikt voor tere zieltjes (staat ie net een mol te verorberen)Coyote schreef:Bedankt Bart en Arjen,
ben al een tijdje op zoek naar een leuk andere avatar van een Coyote maar was er nog niet eentje tegengekomen.
@ Arjen: heb je deze foto ook in een groter formaat, wil nl. de kop "knippen" uit de foto en die gaan gebruiken. Ik zal ook nog even wachten of Bart wat tegenkomt.
Als het goed is hebben jullie beide mijn emailadres zodat jullie het daar ook naartoe mogen sturen. Anders pluk ik 'm wel van het forum als jullie daar de foto plaatsen.
Roland
In ieder geval deze:
Wel wat schaduw links op hem.

En deze de zwevende coyote, ook mazzel dat ik hem zo erop kreeg, zag het pas later.

Wow Bart, Dit zijn echt schitterende foto's.Bart40 schreef:Twee stuks gevonden, ja nog wel eentje maar die is niet geschikt voor tere zieltjes (staat ie net een mol te verorberen)Coyote schreef:Bedankt Bart en Arjen,
ben al een tijdje op zoek naar een leuk andere avatar van een Coyote maar was er nog niet eentje tegengekomen.
@ Arjen: heb je deze foto ook in een groter formaat, wil nl. de kop "knippen" uit de foto en die gaan gebruiken. Ik zal ook nog even wachten of Bart wat tegenkomt.
Als het goed is hebben jullie beide mijn emailadres zodat jullie het daar ook naartoe mogen sturen. Anders pluk ik 'm wel van het forum als jullie daar de foto plaatsen.
Roland
In ieder geval deze:
En deze de zwevende coyote, ook mazzel dat ik hem zo erop kreeg, zag het pas later.
Ik heb spijt dat ik jouw foto's op de meeting niet heb kunnen inkijken.
Greetz
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
- phillybilly
- Amerika-expert
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Bart,Bart40 schreef:Twee stuks gevonden, ja nog wel eentje maar die is niet geschikt voor tere zieltjes (staat ie net een mol te verorberen)
In ieder geval deze:
bedankt voor deze mooie Coyote foto's!
Ik geef ze een speciaal plekje op mijn pc.

Roland
Roland bedankt voor het mooie commentaar.
Ik heb er hier nog een paar van de Blacktail "groep" om het zomaar te zeggen. Stonden regelmatig fotografen. We waren inmiddels op de terugweg naar het hotel toen we weer een vrij grote groep zagen staan, ondanks dat het koud en winderig was toch maar gestopt want we zagen moeder coyote op de rots staan. Nog geen paar minuten later zagen we de jonkies. Eentje lag rechts van moe.

Ze zaten vlakbij de weg bij een rots waar ook het nest was. Op zich slim want door de doorgaande route en mensen die daar kwamen komen er geen wolven. Uiteraard een ranger erbij. Later stopte er een ouder echtpaar om te vragen wat er te zien was. De ranger begon met coyote maar voor hij verder kon gaan reden ze al weer weg....
Hier is moe eentje zat en die werd dus naar het nest gebracht.

Later kwamen we 1 van de mannetjes van de Blacktail groep tegen, die had net beet...waarschijnlijk een molletje ofzo.

Ik heb er hier nog een paar van de Blacktail "groep" om het zomaar te zeggen. Stonden regelmatig fotografen. We waren inmiddels op de terugweg naar het hotel toen we weer een vrij grote groep zagen staan, ondanks dat het koud en winderig was toch maar gestopt want we zagen moeder coyote op de rots staan. Nog geen paar minuten later zagen we de jonkies. Eentje lag rechts van moe.

Ze zaten vlakbij de weg bij een rots waar ook het nest was. Op zich slim want door de doorgaande route en mensen die daar kwamen komen er geen wolven. Uiteraard een ranger erbij. Later stopte er een ouder echtpaar om te vragen wat er te zien was. De ranger begon met coyote maar voor hij verder kon gaan reden ze al weer weg....
Hier is moe eentje zat en die werd dus naar het nest gebracht.

Later kwamen we 1 van de mannetjes van de Blacktail groep tegen, die had net beet...waarschijnlijk een molletje ofzo.