Dennis schreef:Beste forumleden,
Het is zeer verheugend dat er ook nu weer zoveel enthousiasme is voor een volgende grote AllesAmerika.com-meeting. Om dit echter te kunnen realiseren zal er eerst een organisatieteam moeten worden gevormd en daarvoor vraag ik jullie medewerking.
Iedereen die zich beschikbaar wil en kan stellen en bereid is zo’n AA-meeting (mede) te organiseren, kan zich tot 15 augustus a.s. daarvoor aanmelden via een pb aan de Global Moderators. Bedenk daarbij wel dat er veel tijd en energie in zo’n organisatie gaat zitten, dus wees er zeker van dat je dit wilt en jij je dit ook kunt permitteren.
Eén van de moderators (wie is nog niet definitief) zal een coördinerende rol vervullen bij het samenstellen van het OT en het organiseren van de meeting. Derhalve zal deze mod ook deel uitmaken van het organisatieteam zelf.
De voorkeur gaat uit naar een klein team (maximaal vier personen). Mochten er meer mensen zich aanmelden zal de coördinator in overleg met alle betrokkenen het organisatieteam definitief samenstellen.
Bovenstaande aanpak is een bewuste keuze en géén discussiepunt. Na 15 augustus zal er volledige openheid van zaken worden gegeven of en zo ja wie bereid zijn de organisatie van de meeting op zich te nemen en hoe het uiteindelijke organisatieteam eruit zal zien.
Schroom ondertussen niet al jullie ideeën/vragen/opmerkingen omtrent de meeting hier op het forum te plaatsen zodat er alvast inzicht komt waar jullie voorkeuren voor deze bijeenkomst naar uitgaan. Met z’n allen kunnen we er voor zorgen dat de volgende AllesAmerika-meeting weer net zo’n succes wordt als de afgelopen vijf jaar het geval is geweest.
Dennis (forumbeheerder)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Inventarisatie AA-meeting 2009
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Re: AA-meeting 2009?
Ter herinnering nogmaals het verzoek tot aanmelden per pb als je interesse hebt om in het organisatiecomite plaats te nemen. Als je ook wilt helpen om deze meeting tot een succes te maken, meld je dan uiterlijk de 15e augustus aan.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Inventarisatie AA-meeting 2009
Ik zie dat ik er ook nog niet bijsta 
Je mag mij en Pietro ook noteren als geïnteresseerden!
Je mag mij en Pietro ook noteren als geïnteresseerden!
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Hier moet mijn vrouw Hilda nog bij, anders heb ik een probleemBertorelli - Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Wat nou? Ben je niet los vertrouwd...Bertorelli schreef:Hier moet mijn vrouw Hilda nog bij, anders heb ik een probleem
Roland
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh, en mijn partner wil ook graag zijn naam vermeld hebben. Het is nog steeds dezelfde als de laatste meetings en hij heet Ger
Marjon
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als het niet weer samenvalt met een verjaardag van een van onze dochters zijn wij graag weer van de partij! Vorig jaar moesten we helaas afzeggen, maar als het weer een zaterdag wordt zitten we dit jaar wel goed.
Ook wel een goede stimulans om eindelijk eens een fotoboek van onze 2008-trip te maken.
Martin en Marianne
Ook wel een goede stimulans om eindelijk eens een fotoboek van onze 2008-trip te maken.
Martin en Marianne
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb nu gelukkig ook een baan waar ik niet op zaterdagen moet werkenMartin & Marianne schreef:maar als het weer een zaterdag wordt zitten we dit jaar wel goed.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie het nu pas, maar nu staat Ger zijn naam er bij en die van mij nietvana schreef:Oh, en mijn partner wil ook graag zijn naam vermeld hebben. Het is nog steeds dezelfde als de laatste meetings en hij heet Ger![]()
Marjon
(of is dat express gedaan
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Oh ja, Vana en Ger 
Wij mogen ook genoteerd worden.
(Carin & Prospero)
-
Dennis
- Contacteer:
Re: AA-meeting 2009?
Een laatste herinnering met het verzoek tot aanmelden per pb als je interesse hebt om in het organisatiecomite plaats te nemen. Als je ook wilt helpen om deze meeting tot een succes te maken, meld je dan uiterlijk morgen (vrijdag) aan.
Dennis schreef:Beste forumleden,
Het is zeer verheugend dat er ook nu weer zoveel enthousiasme is voor een volgende grote AllesAmerika.com-meeting. Om dit echter te kunnen realiseren zal er eerst een organisatieteam moeten worden gevormd en daarvoor vraag ik jullie medewerking.
Iedereen die zich beschikbaar wil en kan stellen en bereid is zo’n AA-meeting (mede) te organiseren, kan zich tot 15 augustus a.s. daarvoor aanmelden via een pb aan de Global Moderators. Bedenk daarbij wel dat er veel tijd en energie in zo’n organisatie gaat zitten, dus wees er zeker van dat je dit wilt en jij je dit ook kunt permitteren.
Eén van de moderators (wie is nog niet definitief) zal een coördinerende rol vervullen bij het samenstellen van het OT en het organiseren van de meeting. Derhalve zal deze mod ook deel uitmaken van het organisatieteam zelf.
De voorkeur gaat uit naar een klein team (maximaal vier personen). Mochten er meer mensen zich aanmelden zal de coördinator in overleg met alle betrokkenen het organisatieteam definitief samenstellen.
Bovenstaande aanpak is een bewuste keuze en géén discussiepunt. Na 15 augustus zal er volledige openheid van zaken worden gegeven of en zo ja wie bereid zijn de organisatie van de meeting op zich te nemen en hoe het uiteindelijke organisatieteam eruit zal zien.
Schroom ondertussen niet al jullie ideeën/vragen/opmerkingen omtrent de meeting hier op het forum te plaatsen zodat er alvast inzicht komt waar jullie voorkeuren voor deze bijeenkomst naar uitgaan. Met z’n allen kunnen we er voor zorgen dat de volgende AllesAmerika-meeting weer net zo’n succes wordt als de afgelopen vijf jaar het geval is geweest.
Dennis (forumbeheerder)
-
Dennis
- Contacteer:
Er is inmiddels een nieuw OT samengesteld die de organisatie van de komende AA-meeting op zich neemt en daarmee is deze inventarisatieronde afgelopen. Derhalve gaat het slotje op dit topic. Voor verdere informatie verwijs ik jullie naar dit bericht.