Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie van het forum heeft er zin in een pretparkmeeting 22/8
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Wie van het forum heeft er zin in een pretparkmeeting 22/8
Veel plezier allemaal in Plopsaland, ben benieuwd naar de foto's.
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
.
Laatst gewijzigd door Mickey99 op 26 aug 2009, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik ben erg benieuwd naar de verslagen en foto's van Plopsaland! Hebben jullie nog een "behind the scenes" tour kunnen doen?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
De pretparkmeeting in Plopsaland was erg geslaagd. :dance: Wij vonden het een toffe maar ook leerrijke dag ,mede dankzij Cis ,die natuurlijk veel over het pretpark wist te vertellen.
Daarom ,Cis en Carine,hartelijk dank voor het organiseren van deze leuke dag bij Plop en co. :doublethumb:
Ps.spijtig genoeg kan ik geen foto's posten want er was iets mis met ons fototoestelletje.
Daarom ,Cis en Carine,hartelijk dank voor het organiseren van deze leuke dag bij Plop en co. :doublethumb:
Ps.spijtig genoeg kan ik geen foto's posten want er was iets mis met ons fototoestelletje.

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
De meeting in Plopsaland was erg gezellig. Leuk om weer een flink aantal forumleden te ontmoeten. Cis en Carinne bedankt voor het organiseren! :doublethumb:
We hadden prachtig zonnig (en warm) weer de hele dag. Ben aardig verkleurd.
We hebben de hele dag meepakt en een hoop leuk attracties gedaan. Vooral de nieuw Anubis was erg leuk, die hebben we 2x gedaan. Wel overal redelijk lange wachtrijen maar met een groep valt het wachten best mee. Rond 20.30 uur heb ik afscheid van de rest genomen omdat ik nog een ritje van 400 km (!) voor de boeg had.
Er zijn ook foto's door Annie gemaakt dus misschien verschijnen die straks wel, ik heb er enkele met de iPhone gemaakt, zal straks eens zien of ik die kan plaatsen.
Roland
We hadden prachtig zonnig (en warm) weer de hele dag. Ben aardig verkleurd.

Er zijn ook foto's door Annie gemaakt dus misschien verschijnen die straks wel, ik heb er enkele met de iPhone gemaakt, zal straks eens zien of ik die kan plaatsen.
Roland
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Verslagje pretparkmeeting.
Voor ons begon de dag al best vroeg, (voor de zaterdag dan), het is nog altijd een goeie 2 uur rijden naar Plopsaland.
We wilden er rond 10.30 uur zijn, wat niet helemaal gelukt is door de file die rond De Panne stond.
Rond 11.00 uur hadden we onze kaarten bij de onthaal (info) opgehaald en na een telefoontje wisten we waar de anderen waren.
Zij stonden al in de rij bij Anubis The Ride, daar aangekomen zijn degene die deze attractie ook wilden doen in de rij gaan staan de anderen hebben zich aangesloten bij de tassenoppasser.
Ondertussen wachtend tot de anderen in het karretje door het gat in de muur kwamen ,klaar om gelanceerd te worden, net lang genoeg wachten om op de foto te kunnen.
Hierna op naar een terrasje voor een koel drankje, ondertussen waren ook de laatste aangekomen en zijn we verder het park ingegaan.
Enkelen waagden zich in de SprinFlyer, om zich 68 meter boven de grond rond te laten draaien.
De groep heeft zich toen opgesplitst in 2 groepjes, een voor de diehards en een voor de minder waaghalzen.
Af en toe kwamen we elkaar tegen en werden er ervaringen uitgewisseld.
Ons groepje heeft zich o.a. gewaagd aan de SuperSplash, De Draak, Rollerskater, Boomstammetjes.
Tegen de avond nogmaals een rondje in Anubis The Ride, voor de echte waaghalzen.
Toen werd het tijd om met de PlopExpress op safari te gaan om zo uit te komen bij Big&Betsy Hoeve en het Bos van Plop.
Na een boottochtje door het ondergrondse bos, kwamen we weer op het hoofdplein uit en hebben er enkelen een ritje in de carrousel gedaan.
En dan was het toch weer eens tijd voor een drankje.
Om 21.00 uur was er een optreden van Piet Piraat en Merel (actrice in Amika) en tot slot een spetterend vuurwerk.
Daarna was het weer file rijden om van het parkeerterrein en uit het dorpje te komen, rond 0.45 uur reden we het pad op.
Al met al een ontzettend leuke dag.
Ook namens ons Cis en Carine hardstikke bedankt.

Voor ons begon de dag al best vroeg, (voor de zaterdag dan), het is nog altijd een goeie 2 uur rijden naar Plopsaland.
We wilden er rond 10.30 uur zijn, wat niet helemaal gelukt is door de file die rond De Panne stond.
Rond 11.00 uur hadden we onze kaarten bij de onthaal (info) opgehaald en na een telefoontje wisten we waar de anderen waren.
Zij stonden al in de rij bij Anubis The Ride, daar aangekomen zijn degene die deze attractie ook wilden doen in de rij gaan staan de anderen hebben zich aangesloten bij de tassenoppasser.
Ondertussen wachtend tot de anderen in het karretje door het gat in de muur kwamen ,klaar om gelanceerd te worden, net lang genoeg wachten om op de foto te kunnen.
Hierna op naar een terrasje voor een koel drankje, ondertussen waren ook de laatste aangekomen en zijn we verder het park ingegaan.
Enkelen waagden zich in de SprinFlyer, om zich 68 meter boven de grond rond te laten draaien.
De groep heeft zich toen opgesplitst in 2 groepjes, een voor de diehards en een voor de minder waaghalzen.
Ons groepje heeft zich o.a. gewaagd aan de SuperSplash, De Draak, Rollerskater, Boomstammetjes.
Tegen de avond nogmaals een rondje in Anubis The Ride, voor de echte waaghalzen.
Toen werd het tijd om met de PlopExpress op safari te gaan om zo uit te komen bij Big&Betsy Hoeve en het Bos van Plop.
Na een boottochtje door het ondergrondse bos, kwamen we weer op het hoofdplein uit en hebben er enkelen een ritje in de carrousel gedaan.
En dan was het toch weer eens tijd voor een drankje.
Om 21.00 uur was er een optreden van Piet Piraat en Merel (actrice in Amika) en tot slot een spetterend vuurwerk.
Daarna was het weer file rijden om van het parkeerterrein en uit het dorpje te komen, rond 0.45 uur reden we het pad op.
Al met al een ontzettend leuke dag.
Ook namens ons Cis en Carine hardstikke bedankt.

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook wij hebben enorm genoten van deze uitstap! Het weer zat mee, en we waren in goed gezelschap!
Nog wat foto's die wij maakten:
Aan het dorpsplein met de fonteinen, wachtend op de anderen. (Carine, Cis, Peter, Nancy, Wilco):

Klaar voor de SpringFlyer:

En even later hangen ze daar dan boven in de lucht:

Dario, Senne en Erwin in de boomstammetjes:

En ook Cis en Carine hebben er duidelijk van genoten:

Rob en Jan hadden het niet droog kunnen houden:

Annie en Marjan:

Roland:

Nancy en Peter:

En Nancy is duidelijk trost op hun prestatie:

Erwin en Roland, klaar voor hun Anubis rit:

Rob en Annie nemen even een break:

Marjan en Senne in het treintje:

Carine, bedankt dat je dit hebt willen organiseren!
Cis, bedankt voor de moeite die jij hebt gedaan (we hadden niet alleen een maar een heel klein prijsje moeten betalen voor de inkom, hij heeft ons ook nog een rondje van het huis gegeven!
Nog wat foto's die wij maakten:
Aan het dorpsplein met de fonteinen, wachtend op de anderen. (Carine, Cis, Peter, Nancy, Wilco):

Klaar voor de SpringFlyer:

En even later hangen ze daar dan boven in de lucht:

Dario, Senne en Erwin in de boomstammetjes:

En ook Cis en Carine hebben er duidelijk van genoten:

Rob en Jan hadden het niet droog kunnen houden:

Annie en Marjan:

Roland:

Nancy en Peter:

En Nancy is duidelijk trost op hun prestatie:

Erwin en Roland, klaar voor hun Anubis rit:

Rob en Annie nemen even een break:

Marjan en Senne in het treintje:

Carine, bedankt dat je dit hebt willen organiseren!
Cis, bedankt voor de moeite die jij hebt gedaan (we hadden niet alleen een maar een heel klein prijsje moeten betalen voor de inkom, hij heeft ons ook nog een rondje van het huis gegeven!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
In totaal heb ik een 50-tal foto's van gisteren:
http://s38.photobucket.com/albums/e132/ ... 2022-8-09/
http://s38.photobucket.com/albums/e132/ ... 2022-8-09/
Elke
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Ook Jan en ik hebben enorm genoten van deze leuke lange dag met forumleden op Plopsaland. Het weer was perfect en de sfeer buitengewoon gezellig. Het was erg leuk ook weer eens andere forumleden persoonlijk te leren kennen.
Voor mij was deze dag vol attracties ook nog eens een overwinning op mezelf. Ik heb alle achtbanen gehad, de hoge zweefmolen en op het laatst ook nog de sprong gewaagd in de super snelle Anubis.
Ik wil Carine heel hartelijk bedanken voor het organiseren van deze meeting en Cis voor het mogelijk maken dit Plopsapark voor een zacht prijsje te kunnen bezoeken.
@ Petra, behind de scene hebben we niet gedaan. Cis heeft nog wel aangegeven dat dit mogelijk was, maar we hebben hier geen gebruik van gemaakt.
Alle meetingbezoekers bedankt voor de gezelligheid gisteren. We hebben genoten....
Jan en Marjan
Voor mij was deze dag vol attracties ook nog eens een overwinning op mezelf. Ik heb alle achtbanen gehad, de hoge zweefmolen en op het laatst ook nog de sprong gewaagd in de super snelle Anubis.
Ik wil Carine heel hartelijk bedanken voor het organiseren van deze meeting en Cis voor het mogelijk maken dit Plopsapark voor een zacht prijsje te kunnen bezoeken.
@ Petra, behind de scene hebben we niet gedaan. Cis heeft nog wel aangegeven dat dit mogelijk was, maar we hebben hier geen gebruik van gemaakt.
Alle meetingbezoekers bedankt voor de gezelligheid gisteren. We hebben genoten....

Jan en Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk om te horen dat het een gezellige dag was! De foto's zien er goed uit. Wij vonden het erg jammer dat we niet mee konden, maar misschien lukt het een volgende keer wel! Demi is gelukkig ook weer redelijk opgeknapt, nog een paar dagen en dan is ze weer helemaal de oude.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Niet allemaalhekkie schreef:Ik heb alle achtbanen gehad

En dat waren wij dus (Martijn, Anton, Wouter, Wilco en ik). Op zich wel jammer dat we ons opgesplitst hebben, want ik had Marjan wel willen zien in AnubisAnnie schreef:De groep heeft zich toen opgesplitst in 2 groepjes, een voor de diehards en een voor de minder waaghalzen.

Maar dit kwam door een combinatie van te laat zijn en toch een coasterbingo willen halen (dit krijg je door alle achtbanen te doen). Dit hadden we wellicht niet gehaald als we bij de groep waren, aangezien we goed doorgelopen hebben en nét alle achtbanen hebben kunnen doen. De boomstammetjes hebben we helaas dus niet gedaan. We hebben nog wel even getwijfeld, maar die rij was vrij lang en aangezien we nog een achtbaan op het programma hadden staan kozen we ervoor om te kijken of we later daar nog tijd voor hadden. Maar helaas.. We hebben dan ook echt alleen de achtbanen (plus de SpringFlyer) gedaan. Maar ik heb Plopsaland in mijn hart gesloten; wat een prachtig park! We gaan zeker een keer terug!
Overigens is Wilco een nog grotere fan dan ons. Hij heeft meer dan 400 achtbanen op zijn naam staat

Ik zal zo Martijn eens wakker schudden om wat foto's uit te zoeken, want we hebben er wel weer een dag op zitten... Rond 21.00 uur zijn we gisteravond vertrokken uit Plopsa, na een kwartiertje rijden gegeten bij een Autogrill en tegen 12-en kwamen we weer aan in Best (bij Anton). Toen ik uit de auto stapte merkte ik dat ik mijn tas bij de Autogrill vergeten was

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wat een leuke foto's, iedereen ziet er zo vrolijk uit! Linda, blij, dat je je tas terugkreeg! Kan me voorstellen, dat je dan even woelig slaapt
.

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Ha, ha, ha.....SpaceAce schreef:. Op zich wel jammer dat we ons opgesplitst hebben, want ik had Marjan wel willen zien in Anubis![]()

Ik heb een bewijs hoor, want ik heb de foto gekocht dat ik in de Anubis zat. Misschien scan ik hen nog wel in zodat ik het kan laten zien.
Enneh... je hebt gelijk, ik ben idd niet in de Vleermuis geweest. Wel even in de rij gestaan, maar om 45 min te wachten voor zo'n vreselijk kort (paar seconden) vluchtje, hadden we er niet voor over.
Wat een bak zeg met jouw tas (ik vond hem nog wel zo leuk

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Allereerst nogmaals bedankt dat we erbij mochten zijn. Ik merk vooral ook dat wij de "diehards" ook nog wat jeugdiger zijn als het gemiddelde die dag aanwezig aldaar. Dat we opsplitsten was ook te danken aan een paar personen (niet nader te noemen) welke zo graag alle baantjes op hun conto konden schrijven. Ikzelf heb daardoor veel op mijn "gat" gezeten bij attracties maar genieten is het toch wel in dat park. Ik heb me dan ook prima vermaakt en ook nog genoten van het heerlijke weer en een Belgische natte versnapering (lees palm).
Wellicht zien wel elkaar ook nog op een andere meeting want ik ben voor dergelijke uitjes altijd wel te porren. De fotos komen binnenkort uiteraard ook nog van mijn kant echter is mijn pc bezig aan een schone installatie dus dat moet even een dagje wachten.
Wellicht zien wel elkaar ook nog op een andere meeting want ik ben voor dergelijke uitjes altijd wel te porren. De fotos komen binnenkort uiteraard ook nog van mijn kant echter is mijn pc bezig aan een schone installatie dus dat moet even een dagje wachten.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dank aan Carine en Cis voor het mogelijk maken van deze leuke dag. Cis, je mag trots zijn op je park. Thematisatie is echt heel netjes gedaan en de achtbanen die er staan zijn ook prima onderhouden. Sommige banen kende ik helemaal niet als type dus dan is het leuk om die te doen. Vond het ook leuk om met de rest te kletsen - misschien kunnen we jullie nog wel een keer warm maken om een reis langs attractieparken te boeken ipv langs nationale parken 
Ik heb een selectie gemaakt van de foto's. Omdat de rest ze ook zo gepost heeft heb ik er maar geen Thumbs van gemaakt voor deze keer
Plop heette ons bij de rotonde al welkom

Nog meer welkom

Meeeeega Mindy

Deze keek ook blij!

De deur stond al open

Gezellig!

Klaar om door het water te rennen

IJsjes kraam

Starflyer

De pers stond al klaar

Marjan en Rob nog dicht bij de grond

Anton en Cis

Mooi uitzicht

Marjan en Rob iets hoger in de lucht

Ze kijken nog steeds blij

Op naar de volgende attractie

Anubis!

Het oog

Mooi karretje

Blijft mooi

Ook leuk

Anubis

Anubis

Anubis

Supersplash

Anubis om het af te leren

Andere IJsco kraam

Waar kijkt hij toch naar

Credit is credit...

Draak

Met een ridder om het kasteel te bewaken

Leuk baantje

Ik heb er een vriendje bij

Iemand was z'n muts vergeten

Vleermuis (deze had ik nog nooit gedaan. Die in Duinrell heeft nooit gewerkt)

Vleermuis

Tot ziens Plop!

Ik heb een selectie gemaakt van de foto's. Omdat de rest ze ook zo gepost heeft heb ik er maar geen Thumbs van gemaakt voor deze keer

Plop heette ons bij de rotonde al welkom

Nog meer welkom

Meeeeega Mindy

Deze keek ook blij!

De deur stond al open

Gezellig!

Klaar om door het water te rennen

IJsjes kraam

Starflyer

De pers stond al klaar

Marjan en Rob nog dicht bij de grond

Anton en Cis

Mooi uitzicht

Marjan en Rob iets hoger in de lucht

Ze kijken nog steeds blij

Op naar de volgende attractie

Anubis!

Het oog

Mooi karretje

Blijft mooi

Ook leuk

Anubis

Anubis

Anubis

Supersplash

Anubis om het af te leren

Andere IJsco kraam

Waar kijkt hij toch naar

Credit is credit...

Draak

Met een ridder om het kasteel te bewaken

Leuk baantje

Ik heb er een vriendje bij

Iemand was z'n muts vergeten

Vleermuis (deze had ik nog nooit gedaan. Die in Duinrell heeft nooit gewerkt)

Vleermuis

Tot ziens Plop!

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Houden jullie bij hoeveel achtbanen jullie doen? Is dat per ritje of per baan (m.a.w. tel je het 3x, als je drie keer in dezelfde achtbaan gaat?). Leuk eigenlijk wel, ik heb er al talloze ritjes opzitten, maar geen idee hoeveel precies.SpaceAce schreef:Overigens is Wilco een nog grotere fan dan ons. Hij heeft meer dan 400 achtbanen op zijn naam staatIk maar 288... Ben lichtelijk jaloers op die vent
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Geen commentaaravdakker schreef:Dat we opsplitsten was ook te danken aan een paar personen (niet nader te noemen) welke zo graag alle baantjes op hun conto konden schrijven.

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
We houden de aantallen bij maar niet hoeveel ritjes. Op onze pretparksite hebben we zelfs een ingebakken coaster counter.... ja ik weet het, triest hePetra/VS schreef:Houden jullie bij hoeveel achtbanen jullie doen? Is dat per ritje of per baan (m.a.w. tel je het 3x, als je drie keer in dezelfde achtbaan gaat?). Leuk eigenlijk wel, ik heb er al talloze ritjes opzitten, maar geen idee hoeveel precies.SpaceAce schreef:Overigens is Wilco een nog grotere fan dan ons. Hij heeft meer dan 400 achtbanen op zijn naam staatIk maar 288... Ben lichtelijk jaloers op die vent