Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

"mysql gone".

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

"mysql gone".

Bericht door markro »

Ter info voor Dennis:

Vanmorgen om circa 05.30 uur, NL-tijd.

Via de AllesAmerika.com-website ga ik met de button in de linker kolom naar "Forum".
Het Forum verschijnt, ik zie drie bezoekers, waaronder "markro".
Als ik op "Berichten sinds laatste bezoek" klik, blijkt dat ik toch niet als zodanig ben ingelogd, moet inloggen met "naam" en "password".
Dan krijg ik één regel tekst te zien, die luidt: "mysql gone". Verder blank scherm en verder kan ik het forum niet opkomen.

Een uurtje later kan ik het forum wel weer op. Moet opnieuw inloggen, krijg de normale forumpagina te zien, maar zie links bovenaan de forumpagina staan: "mysql gone".

-----------

Ik sluit na een paar minuten het forum d.m.v. het kruisje rechts bovenaan de pagina. Ik log dus niet uit.
Ik ga weer naar het forum via de AA-website, kom op het forum en moet opnieuw inloggen.
Zonder uit te loggen herhaal ik dit, dus forum afsluiten, opnieuw naar het forum via de AA-website en weer moet ik opnieuw inloggen.
Het tekstje "mysql gone" is nu wel weg. Correctie: Maar soms staat het er toch weer.
Laatst gewijzigd door markro op 08 dec 2006, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: "mysql gone".

Bericht door hekkie »

markro schreef:. Moet opnieuw inloggen, krijg de normale forumpagina te zien, maar zie links bovenaan de forumpagina staan: "mysql gone".

.
Dit heb ik deze week ook al weer twee keer gehad.

Tevens heb ik een paar keer "mysql gone" links bovenaan in het scherm gezien als ik gewoon"(normaal) op het forum zat. Toevallig ook op dit moment en dan alleen als ik op de forum indexpagina zit.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Heb dit net ook gehad bij 2 topics. Refreshen verhielp het.
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik heb er op dit moment ook veel last van. Ene keer is het goed, dan krijg ik weer een blanco pagina met "mysql gone". Nieuwe berichten blijven dan "nieuw" voor mij.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Het mysql herken ik niet. Wel dat ik steeds automatisch uitgelogd wordt en weer moet inloggen.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik had het ook vanochtend. Ook moet ik steeds opnieuw inloggen, ik dacht dat het misschien door de Mac kwam. Wel was ik alle nieuwe berichten kwijt helaas :(

-
Sandy
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het grappige is, dat toen ik op dit topic klikte net, ik "Mysql gone" kreeg :lol:. En voor de tweede keer openen staat het links bovenaan, maar ik kan wel alles gewoon lezen. Het is mij de afgelopen paar dagen dus ook herhaalde malen overkomen, ongeacht welk topic/forum. Als dit gebeurt houdt het ook niet bij welke topics ik al gelezen heb, merk ik.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Hier had ik vandaag ook last van (msql gone)
Na 3 keer refreshen lukte het niet en heb ik maar even gewacht. Nu doet ie het weer gewoon.....
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hier wordt aan gewerkt. :-) Het kan echter nog even duren, aangezien het weekend voor de deur staat en je (als het goed is) nog steeds bij alle informatie kunt. We werken er in ieder geval aan, bedankt voor jullie tips!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer