Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

topics weg ?

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

topics weg ?

Bericht door phillybilly »

Heeey,

Tot mijn grote verdriet (nou ja, zo erg is het nou ook weer niet,haha) moest ik me net opnieuw inloggen en waren alle ongelezen topics weg :(
Ik was straks alles aan het lezen en toen gingen we eten. Ik heb AA open laten staan om na het eten verder te kunnen lezen......toen moest ik me opnieuw aanmelden en stonden er alleen nog geplaatste topics van het half uurtje dat ik weg was....
Is dit normaal ?? Moet nu wel heel erg zoeken om de recente topics te vinden :roll:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik moest net ook inloggen, waarom weet ik niet. Maar alle topics staan er, voor zover ik weet, nog.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik denk, dat je bedoelt dat de markering voor "ongelezen" voor jou niet meer zichtbaar was, toch? De onderwerpen zelf zijn nl. niet verdwenen.

We zijn enkele optimalisatiewijzigingen aan het doorvoeren in de forumdatabase, vandaar dat het kan voorkomen dat je soms opnieuw moet inloggen.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
phillybilly
Amerika-expert

Dennis schreef:Ik denk, dat je bedoelt dat de markering voor "ongelezen" voor jou niet meer zichtbaar was, toch? De onderwerpen zelf zijn nl. niet verdwenen.

We zijn enkele optimalisatiewijzigingen aan het doorvoeren in de forumdatabase, vandaar dat het kan voorkomen dat je soms opnieuw moet inloggen.
Ik klik altijd op "berichten sinds laatste bezoek"
Voordat ik ging eten waren dat 2 pagina's
Toen ik terugkwam en opnieuw moest inloggen stonden er nog maar 6 topics :?
Of heb ik de rest dan al bekeken en is het weggevallen na het opnieuw inloggen??
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Normaal als je uitlogt en opnieuw inlogt dan zijn ook alle nieuwe berichten weg.

-
Sandy
phillybilly
Amerika-expert

Sandy schreef:Normaal als je uitlogt en opnieuw inlogt dan zijn ook alle nieuwe berichten weg.

-
maar ik heb niet uitgelogd :cry:
Of logt AA zelf uit als je een tijdje niet actief bent ?
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Oh .. ik dacht dat je eruit gegooid was vanwege de forumwerkzaamheden. En dat je zodoende opnieuw moest inloggen. Ik heb het overigens andersom, dan lees ik nieuwe topics ... Kom later terug en diezelfde topics staan er nog steeds als ongelezen in. En dan zijn er geen nieuwe berichten aan toegevoegd .. Forum doet de laatste tijd wel meer vreemde dingen : ))
Sandy
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

phillybilly schreef: maar ik heb niet uitgelogd :cry:
Jolanda,

Volgens mij staat er een bepaalde tijd voor. Ik weet alleen niet meer hoe lang dat is. Ik dacht iets van een uur of zo, maar het kan ook een half uur zijn. Ben je in die ingelogde periode niet actief op het forum, moet je opnieuw inloggen en zijn je ongelezen berichten dus niet meer zichtbaar.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
phillybilly
Amerika-expert

hekkie schreef:
phillybilly schreef: maar ik heb niet uitgelogd :cry:
Jolanda,

Volgens mij staat er een bepaalde tijd voor. Ik weet alleen niet meer hoe lang dat is. Ik dacht iets van een uur of zo, maar het kan ook een half uur zijn. Ben je in die ingelogde periode niet actief op het forum, moet je opnieuw inloggen en zijn je ongelezen berichten dus niet meer zichtbaar.

Gr. Marjan
dat verklaart dan alles! jammer, niks aan te doen.....ben nu maar de berichten op datum aan het bekijken.....
Bedankt voor je antwoord!
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Na een bepaalde tijd zijn ongelezen berichten bij mij ook niet meer gemarkeerd (oranje iccoontje). Maar ik ben permanent ingelogd en hoef nooit opnieuw in te loggen. Tenzij je eruit wordt geknikkerd i.v.m. werkzaamheden. Dus ook niet na een bepaalde tijd niet actief zijn op het forum ..
Sandy
phillybilly
Amerika-expert

Ik kan me niet permanent inloggen.
Ik heb al heel vaak "automatisch inloggen bij elk bezoek" aangeklikt, maar (vanwege cookies en beveiliging) "snapt" mijn laptop dat niet :?

Dan maar iedere keer naam en wachtwoord intypen......
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

phillybilly schreef:Dan maar iedere keer naam en wachtwoord intypen......
Dat doe ik ook altijd. Dan onthou je je wachtwoord tenminste als je eens op een andere computer inlogt op het forum. Ik ken mensen die altijd heel diep moeten nadenken wat hun wachtwoord ook al weer was... :wink: :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer