Tot mijn grote verdriet (nou ja, zo erg is het nou ook weer niet,haha) moest ik me net opnieuw inloggen en waren alle ongelezen topics weg
Ik was straks alles aan het lezen en toen gingen we eten. Ik heb AA open laten staan om na het eten verder te kunnen lezen......toen moest ik me opnieuw aanmelden en stonden er alleen nog geplaatste topics van het half uurtje dat ik weg was....
Is dit normaal ?? Moet nu wel heel erg zoeken om de recente topics te vinden
Dennis schreef:Ik denk, dat je bedoelt dat de markering voor "ongelezen" voor jou niet meer zichtbaar was, toch? De onderwerpen zelf zijn nl. niet verdwenen.
We zijn enkele optimalisatiewijzigingen aan het doorvoeren in de forumdatabase, vandaar dat het kan voorkomen dat je soms opnieuw moet inloggen.
Ik klik altijd op "berichten sinds laatste bezoek"
Voordat ik ging eten waren dat 2 pagina's
Toen ik terugkwam en opnieuw moest inloggen stonden er nog maar 6 topics
Of heb ik de rest dan al bekeken en is het weggevallen na het opnieuw inloggen??
Oh .. ik dacht dat je eruit gegooid was vanwege de forumwerkzaamheden. En dat je zodoende opnieuw moest inloggen. Ik heb het overigens andersom, dan lees ik nieuwe topics ... Kom later terug en diezelfde topics staan er nog steeds als ongelezen in. En dan zijn er geen nieuwe berichten aan toegevoegd .. Forum doet de laatste tijd wel meer vreemde dingen : ))
phillybilly schreef:
maar ik heb niet uitgelogd
Of logt AA zelf uit als je een tijdje niet actief bent ?
Jolanda,
Volgens mij staat er een bepaalde tijd voor. Ik weet alleen niet meer hoe lang dat is. Ik dacht iets van een uur of zo, maar het kan ook een half uur zijn. Ben je in die ingelogde periode niet actief op het forum, moet je opnieuw inloggen en zijn je ongelezen berichten dus niet meer zichtbaar.
phillybilly schreef:
maar ik heb niet uitgelogd
Of logt AA zelf uit als je een tijdje niet actief bent ?
Jolanda,
Volgens mij staat er een bepaalde tijd voor. Ik weet alleen niet meer hoe lang dat is. Ik dacht iets van een uur of zo, maar het kan ook een half uur zijn. Ben je in die ingelogde periode niet actief op het forum, moet je opnieuw inloggen en zijn je ongelezen berichten dus niet meer zichtbaar.
Gr. Marjan
dat verklaart dan alles! jammer, niks aan te doen.....ben nu maar de berichten op datum aan het bekijken.....
Bedankt voor je antwoord!
Na een bepaalde tijd zijn ongelezen berichten bij mij ook niet meer gemarkeerd (oranje iccoontje). Maar ik ben permanent ingelogd en hoef nooit opnieuw in te loggen. Tenzij je eruit wordt geknikkerd i.v.m. werkzaamheden. Dus ook niet na een bepaalde tijd niet actief zijn op het forum ..
Ik kan me niet permanent inloggen.
Ik heb al heel vaak "automatisch inloggen bij elk bezoek" aangeklikt, maar (vanwege cookies en beveiliging) "snapt" mijn laptop dat niet
Dan maar iedere keer naam en wachtwoord intypen......
phillybilly schreef:Dan maar iedere keer naam en wachtwoord intypen......
Dat doe ik ook altijd. Dan onthou je je wachtwoord tenminste als je eens op een andere computer inlogt op het forum. Ik ken mensen die altijd heel diep moeten nadenken wat hun wachtwoord ook al weer was...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.