Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Einde ondersteuning forumstijl "subsilver2"
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Einde ondersteuning forumstijl "subsilver2"
Hallo allen,
Voor verreweg de meeste forumleden zal dit niets uitmaken, want de standaardforumstijl van dit forum is Prosilver. Voor diegenen (en dit zijn er slechts 155) die nog Subsilver2 gebruiken, meld ik bij deze dat deze forumstijl binnen een week of twee niet langer ondersteund zal worden en dus uitgeschakeld zal worden. Op dat moment word je forumstijl automatisch omgezet naar Prosilver, de stijl die 99% van de leden nu al gebruikt.
Dit heeft te maken met de aanstaande vernieuwing van het sitedesign van AllesAmerika.com; wij willen graag eenzelfde uitstraling hebben naar alle leden en niet dubbel werk doen voor 155 mensen.
Ik raad je aan om zo snel mogelijk zelf al om te schakelen, wat kan door te klikken op "Gebruikerspaneel" > "Foruminstellingen" > "Mijn forumstijl" en vervolgens "prosilver" of "prosilver_se" te kiezen. (Prosilver_se is een variant van Prosilver met grijstinten, een vaste kaderomranding en diepere integratie met andere onderdelen van AllesAmerika.com.)
We hebben deze verouderde forumstijl nog lang na zijn houdbaarheidsdatum ondersteund op verzoek van een aantal leden, maar helaas is het nu echt tijd om afscheid te nemen om extra designwerk voor de site te voorkomen. De mods en ik hopen op je begrip in deze!
Voor verreweg de meeste forumleden zal dit niets uitmaken, want de standaardforumstijl van dit forum is Prosilver. Voor diegenen (en dit zijn er slechts 155) die nog Subsilver2 gebruiken, meld ik bij deze dat deze forumstijl binnen een week of twee niet langer ondersteund zal worden en dus uitgeschakeld zal worden. Op dat moment word je forumstijl automatisch omgezet naar Prosilver, de stijl die 99% van de leden nu al gebruikt.
Dit heeft te maken met de aanstaande vernieuwing van het sitedesign van AllesAmerika.com; wij willen graag eenzelfde uitstraling hebben naar alle leden en niet dubbel werk doen voor 155 mensen.
Ik raad je aan om zo snel mogelijk zelf al om te schakelen, wat kan door te klikken op "Gebruikerspaneel" > "Foruminstellingen" > "Mijn forumstijl" en vervolgens "prosilver" of "prosilver_se" te kiezen. (Prosilver_se is een variant van Prosilver met grijstinten, een vaste kaderomranding en diepere integratie met andere onderdelen van AllesAmerika.com.)
We hebben deze verouderde forumstijl nog lang na zijn houdbaarheidsdatum ondersteund op verzoek van een aantal leden, maar helaas is het nu echt tijd om afscheid te nemen om extra designwerk voor de site te voorkomen. De mods en ik hopen op je begrip in deze!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Einde ondersteuning forumstijl "subsilver2"
Jammer. Ik ben altijd een voorstander geweest van subsilver. Komt er nog een afscheidsfeestje zodat alle verstokte subsilver-aanhangers dit verlies samen kunnen verwerken? Ben overigens wel benieuwd wie er allemaal nog SubSilver gebruiken 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Goede tip! Ziet er overzichtelijk uit dat subsilver2!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik was ook een van 155 die subsilver aanhangers. Ben nu wel omgeschakeld, maar vind het voor nu nog helemaal niets
Njit, misschien tijdens de meeting een moment van stilte inlassen

Njit, misschien tijdens de meeting een moment van stilte inlassen

- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Hier nog 1 van de 155. Het zal wennen worden..
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Njit schreef:Jammer. Ik ben altijd een voorstander geweest van subsilver. Komt er nog een afscheidsfeestje zodat alle verstokte subsilver-aanhangers dit verlies samen kunnen verwerken? Ben overigens wel benieuwd wie er allemaal nog SubSilver gebruiken
ik ook. Was er net aan gewendmichelly schreef:Hier nog 1 van de 155. Het zal wennen worden..

Groetjes,
Daniel
Daniel
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
kunnen we dan mooi combineren met een moment van stilte voor de Hyves banaan..Marenko schreef:Njit, misschien tijdens de meeting een moment van stilte inlassen![]()
![]()

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik.Njit schreef:Ben overigens wel benieuwd wie er allemaal nog SubSilver gebruiken
en ik
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Hier ook nog eentje van de 155, wat een drama
Maar het zal wel wennen, een afscheidsfeestje ben ik ook wel voor

Maar het zal wel wennen, een afscheidsfeestje ben ik ook wel voor

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hier nog een van de 155. Verandering is altijd vervelend
Maar begrijp het uitstekend. Ben benieuwd naar de nieuwe stijl!

- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Blijkbaar was ik ook 1 van die 155
Het zal wel wennen worden denk ik

Het zal wel wennen worden denk ik
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Grappig, ik gebruik vanaf het begin dat het uitkwam Prosilver en ging eens naar Subsilver 2 kijken en vind het nu ontzettend lelijk en ouderwets. Jullie gaan er vast snel aan wennen
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Hier nog 1....Njit schreef:Ben overigens wel benieuwd wie er allemaal nog SubSilver gebruiken
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ikke........ Een goede reden om het forum helemaal vaarwel te zeggen denk ik. Ik heb absoluut geen zin om over te schakelen....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Hier nog 1 van die 155 en ik vind het ook niet fijn om over te moeten stappen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hetzelfde hier ben ook wel eens terug gaan kijken maar raakte er bijna de weg kwijt.Petra/VS schreef:Grappig, ik gebruik vanaf het begin dat het uitkwam Prosilver en ging eens naar Subsilver 2 kijken en vind het nu ontzettend lelijk en ouderwets. Jullie gaan er vast snel aan wennen.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik ben een paar jaar geleden overgestapt naar prosilver en moest best even wennen. Maar na een week was het normaal voor me en als ik nu even terugkijk vind ik subsilver heel klein, ouderwets en vooral onoverzichtelijk. Dus verstokte subsilver gebruikers: wees niet te bang voor verandering, echt het went snel!
En het forum vaarwel zeggen omdat je niet van forumstijl wilt veranderen......??
En het forum vaarwel zeggen omdat je niet van forumstijl wilt veranderen......??